Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не компетентные и хамовитые работники банка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kate230590 26 декабря 2019, 10:55
Отделение по адресу: Винница, пр-т Коцюбинского, 30
Прохання прийняти скаргу і відреагувати. Відділення Вінниця, Коцюбинського 30, прийшли туди відкрити рахунок для отримання військ. пенсії інвалідності. Так як туди направили, перед оформленням пенсії. На що спеціаліст банку сказав, що без посвідчення пенсіонера його не відкриють. Ми сказали, що його немає ще так як тільки оформляємо, на що мені сказали, нехай вам виддадуть тимчасове, без нього нічого не оформим, хоча при собі у нас були паспорт та ідент. код. На мої слова, що там де оформляєм пенсії, нічого про це не говорили, оператор сказала в грубій формі :«Так Я Вам про це говорю». Ми знов вернулись, в воєнкомат, де оформл. пенсії, де сказали, ніяких тимч. посвідч. вони не дають. І сказали їдьте у центральне відділення для оформлення, бо в цьому банку, оператори самі Незнають. В центральному відділенні нам все оформили, без всяких посвідчень.Але питанная, чому із-за ваших Не компетентних працівників, має страждати хвора людина, тому що нам прийшлось, вертатися в воєнкомат, а потім їхати в другий кінець міста в банк, якщо все це могли зробити у відділенні по коцюбинського 30!!! І навчіть своїх працівників хорошим манерами, бо ви понабирали молодих дівчат, які нічого не знають, кроми як хамити. Прошу прийняти міри!!!
Ощадбанк
Ответ банка
26 декабря 2019, 14:06
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію обов'язково перевіримо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Не компетентные и хамовитые работники банка