Робочий час
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Кассир ушла позже в 13.15 так обслужива до этого таких же как вы VIP клиентов до последнего. После чего у нее есть 60 минут по кзоту. Она человек и имеет права на обед и отдохнуть что бы вечером когда сводить кассу не попасть на деньги!!! Второго кассира нет так в этот банк ни кто идти за эти копейки и на эту нагрузку не хочет! Всегда задумайтесь почему сотрудники таки. Отвечаю из за руководства что присует и не дает нормально работать. Чем больше вы тут жалуетесь тем больше шанс что вы придете и этого кассира не будет уже!!! Начнут давать другого кассира с другого отделения который не выдержит езду и Вас VIP и тоже уволился. Ждите отпуску от ботов ощада.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
19.11.2019р. відвідала відділення №186 у м.Вінниці, що по вулиці Замостянській, 12, щоб забрати картку. Прийшла у відділення в 13:35, сказали, що картка знаходится в касі, яка в той час була на обідній перерві (дуже не зручно, що ваші відділення працюють у такому режимі, адже з 13 до 14 — це єдиний час, коли багато хто з працюючих має можливість до вас завітати). Ну, гаразд зачекала. Та коли в 14:05 запитала чому каса не відкривається, отримала відповідь, касир пішла на 15 хвилин на обід пізніше, то і каса відкриється на 15 хвилин пізніше! Це у вас десь прописано в регламенті? На сайті взагалі написано, що відділення працює без обіду!
В той час перед віконцем каси почали збиратися люди. І вже в 14:10 черга вишикувалася з 12 чоловік. І тут з’являється касир. Всі подумали, нарешті! А ні! Вона просто щось забула в касі…. Зайшла, взяла і вийшла з перекошеним обличчям кинувши через плече «буду з 14:15!»
Я вважаю це неприйнятним в наш час. Інші банки йдуть назустріч клієнтам, а ваші співробітники відштовхують! Прошу розібратися в ситуації та надати відповідь чи є перенос обіду за власним розсудом нормальна практика в вашому банку. Дякую!