Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Незадовільна робота відділення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
djunjer1 13 августа 2019, 12:47
Отделение по адресу: Львов, ул. Валовая, 9
Зіткнулась із некомпетентністю працівників Ощадбанку у м. Львові, вул. Валова, 9. В минулому році у зв'язку із одруженням і зміною прізвища звернулась сюди для зміни даних у валютному депозитному рахунку. В системі прізвище змінили, а щодо картки, на яку нараховуються відсотки, то сказали, що міняти її не потрібно, бо вона ще дійсна. В цьому році звернулася в касу цього ж відділення, щоб зняти відсотки і одержала відмову, оскільки прізвище на картці і в паспорті не збігалося. Довелось подавати заявку на переоформлення картки, що можна було зробити завчасно, якби мене попередили. Нову картку запропонували забрати у відділенні за адресою вул. Личаківська, 62, де колись оформляла сам депозит. У зв'язку з ремонтом відділення переїхало на Личаківську, 183, де мою картку довго шукали, пропонували прийти по неї за кілька днів аж доки не з'ясувалося, що нова картка була оформлена знов на дівоче прізвище. Працівниця видала картку і відправила мене з'ясовувати ситуацію назад на Валову, 9. Там же запропонували ще раз перевидати картку, за що з мене вирахують 30 грн комісії, і забрати її на Личаківській, 183, оскільки за пересилання на вул. Валову, 9 буде додаткова комісія у розмірі 30 грн. На мою заяву, що комісію з мене вираховувати не правильно, оскільки перевидача картки пов'язана із помилкою працівників банку, одержала відповідь, що це комісія — це політика банку. З'ясувати питання з начальником відділення не вдалось, оскільки, за словами працівниці, він був у відпустці. Нову картку одержала вже без проблем, проте залишився гіркий осад від некомпетентності працівників. У відділенні на Валовій, 9 постійно відсутня людина, яка має пояснювати як користуватись апаратом для електронної черги, працівники відмовляються допомагати старшим людям із терміналом самообслуговування, хоча інтерфейс його досить складний. Відділення у центрі міста має бути представницьким, а натомість працівники роблять так, що співпрацювати з банком не хочеться.
Ощадбанк
Ответ банка
13 августа 2019, 15:51
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію.
Раді, що проблему вирішено.
Зі співробітниками буде проведено роботу щодо коректного обслуговування клієнті та роботи в ПЗ.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Незадовільна робота відділення