Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жах, жах і ще раз жах!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
molniy911 23 мая 2019, 7:20
Отделение по адресу: Житомир, м-н С. П. Королева, 8
22.05.2019 о 09.10 був у відділенні ощадбанку на пл. Королева, 8 в м. Житомир, необхідно було сплатити за навчання. Загальне враження – ЖАХЛИВЕ (в частині обслуговування ра роботи працівників банку). Ну поперше станом на 09.10 з 3-х кас працювала лице одна (хоча було видно що в інших касах працівники на місцях але займаються іншими справами) і все це не звертаючи увагу що перед касою черга з 14 чоловік. Простоявши в черзі (25 хв) за навчання так і не сплатив- з не зрозумілих питань працівник ЛІНІЧУК Ірина Олександрівна, окрім необхідних реквізитів для сплати (були надані), з незрозумілого приводу почала вимагати паспорт (якого на той час не було). Дарма витрачений час. Мене, як працівника державної установи, здивувало те, що інша працівниця банку (25-27 років), о 09.20 тільки прийшла до приміщення банку, зайшовши до каси, поспілкувалася с працівником каси (не зважаючи на чергу), пішла у підсобне приміщення переодягатись та через 5 хв вийшла до зали до такої ж працівниці, яка чекала іншу біля кофейного апарату на ранкову каву (скільки я був стільки вони спілкувались між собою) і все це не зважаючи на те, що у залі біля 3-х наявних терміналів стоїть черга (чоловік 10-12) пенсіонерів, та намагаються розібратись у поводженні з терміналами. До приміщення банку зайшло 2-і жінки (років по 45), та замість працівників банку інші люди поясняли їм як де і як здійснити фінансовий платіж. Одним, словом – ЖАХ, не рекомендую цей банк. «гарнюнь дівчаток» понабирали для дизайну приміщення але, як функціонування фінансової установи, все цим обмежилось. Начальнику відділення – окреме «незадовільно» за організацію роботи відділення.
Ощадбанк
Ответ банка
23 мая 2019, 14:25
Доброго дня!
Дякуємо за сиглан, розберемося з ситуацією, проведемо зі співробітниками роботу на предмет обслуговування клієнтів.
В свою чергу рекомендуємо скористатись альтернативними каналами обслуговування Ощад 24/7, де ви зможете сплачувати платежі з нижчою комісією, та виконувати багато інших операцій, не відвідуючи відділення банку.

Комментарии - 2

+
0
stadtisch
stadtisch
23 мая 2019, 9:11
#
Да ладно,девчонки классные, с зелеными галстуками в белых блузках,в такой очереди можно и постоять)
+
0
StarFighter27
StarFighter27
1 июня 2019, 15:33
#
Нет. Клиент хочет возврата «бабушек», которые медленно работают, чаи гоняют, выслушивают истерики«Дайте двадцатого касирааааа, а то тридцатый не справляется»...... По поводу паспорта, то он для оплаты не нужен. А оплату за учебу можно было и в том терминале провести. Нет такой вакансии, чтобы сотрудник стоял целый день у терминала и помогал старикам в оплате квартир.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться