Скарга на роботу відділення по вул.Героїв Дніпра 53 в м.Києві
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Наступного приходу, вже інша операторка, подивившись в реєстр, повідомила, що картка готова але треба чекати поки привезуть відділення. На 12.04.2019 мені повідомляють про якісь нестиковки, невідповідності у наданій мною інформації і тому картка не замовлена навіть! Характер невідповідностей не повідомляють бо не знають!!! Відправляють до Управління соцзахисту, проте без пояснень навіщо. В реєстрі соцзахисту навіть прізвище моє не фігурує бо документи на оформлення Картки Киянина не подавались. З пояснень соцзахисту: тому що документи не вийшли за межі відділення Ощад.
Крім того, звертаюсь тут-таки до каси про отримання монетизованої субсидії по прогр.«Швидка копійка». Касирка питає мене! як це оформлювати?!!! На моє зауваження, що в іншому відділенні таких труднощів не виникає, просто сидить і сміється. Питаю, чому не обслуговує клієнта державною мовою, говорить «нє панімаю» і сидить шкіриться від задоволення. Прошу її назватися бо всілякі опізнавальні таблички у неї відсутні. Реакція: сидить шкіриться, їй бо смішно. Зі слів присутніх ім«я її світлана. Тут підходить адміністратор по залу, та, що чергує близ банкоматів, питаю в неї чому ТАК! організована робота? На що відповідає, що вона взагалі тут ні до чього. За зауваження на вкрай незадовільну роботу працівників в усіх порушених питань, з місця почала волати аби на неї „не орали і вона зараз-но викличе поліцію“. Після мого погодження на її погрозу залучити орган охорони правопорядку, кудись-таки ця особина ушилась. Крім того, вказана працівниця, знаходилась в стані захворювання, мала просівший голос, кашляла, проте медичної маски не застосовувала, наражаючи на небезпеку захворіти всіх відвідувачів в той день, ремствувала на те, що витратила купу грошей на ліки які їй не допомогли видужати, а Ощадбанк їй того не компенсує. Все описане тут дійство певно зафіксоване камерати спостереження яких предостатньо змонтовано у приміщенні. Завідувачки відділенням під час зазначеного вище 12.04.2019р. о годині між 17.00 та 18.00 в приміщенні не було. Запитання до керівництва Ощад.: допоки буде тривати знущання з громадян з боку ваших так званих „фахівців“. Ви наймаєте на державну службу відвертих сепаратистів, *** , брехунів. А керівниця відділенням, вона що не знає що коїться за її відсутності?, а камери спостереження для чього? То чия це протекторована креатура на поталу Українцям.
Категорично не раджу користуватись банківською установою — відділенням Ощадбанку по вулиці Героїв Дніпра 53а в місті Києві.
Працівники банку не є державними службовцяит, та дійсно є кваліфікованими спеціалістами.
Затримка у виготовленні карти киянина виникла по технічним нюансам, не зі сторони банку.
На даний номент карта відправлена на друк, ближчим часом буде у відділенні банку. Дізнатись етап виготовлення можете зателефонувавши до контакт-центру 0800210800.