Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Підключення непотрібних послуг старшим людям без їх згоди та пояснень.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Марина Штука 18 марта 2019, 12:22
На підприємстві, яке вклало договір на обслуговування зарплатних рахунків під час заміни карт, в яких срок дії карт закінчуєтья, співробітники банку під видом активації карток реєстрували в ощад24/7 та підключали «мобільні заощадження» літнім людям, в яких не то що немає смартфонів, а й взагалі немає доступу до інтернету. Причому не пояснивши взагалі тим людям про ці заощадження. Просто налаштували, щоб щомісяця 25 грн. перекидались на додатковий рахунок, яким вони можуть користуватись лише в ощад24/7, оскільки карти на той рахунок немає. Зрозуміти працівників банку можна, оскільки в них на такі види послуг плани та це іх зарплата. Але велике прохання до керівництва Ощадбанку, щоб провели роботу зі своїми підлеглими та остані не нав’язували людям послуг взагалі не пояснивши про них!!!
Ощадбанк
Ответ банка
18 марта 2019, 16:57
Добрий день, пані Марино. Дякуємо за інформацію.
Додаткові послуги повинні пропонуватись та надаватись за бажанням клієнта. При цьому щодо кожної послуги неодмінно потрібно надавати пояснення.
Наприклад, гроші на/з рахунку «Мобільних заощаджень» можна перерахувати через інформаційно-платіжні термінали, Ощад 24/7 та контакт-центр (0 800 210 800). При цьому клієнт щомісячно отримує 9 % річних на суму «Мобільних заощаджень», що надає додаткове збільшення власних коштів та можливість користування ними при першій необхідності.
Будь ласка, напишіть адресу відділення, в якому простежується зазначена вами ситуація. Це потрібно, щоб ми могли провести додаткове навчання співробітників та унеможливити подібні випадки.

Комментарии - 1

+
0
ame
ame
22 марта 2019, 11:23
#
У меня тоже такая ситуация. При прохождении идентификации мне подключили «мобільні заощадження»- и никто ничего не сказал. Возмущена таким поведением сотрудников банка. Теперь я должна тратить свое время чтобы опять идти в отделение- чтобы отключить «мобільні заощадження».
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Підключення непотрібних послуг старшим людям без їх згоди та пояснень.