Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Оплати в терміналі !!!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Hanna Kostyuk 14 февраля 2019, 16:01
Отделение по адресу: Львов, ул. Лычаковская, 22
Прошу звернути увагу на мою скаргу!!! Львів, Личаківська 22:
при оплаті комунальних в терміналі — постійно якісь неполадки, обслуга банку — нічого ніколи не може пояснити!!!
"-чому зняло комісію, як мало бути без?
— а ми не знаємо ..."
"- чому цього разу не зняло жодної комісії, а мин.разу зняло ??
— а ми не знаємо чому і як термінал її знімає… "
"-а чому мені не перекинуло решту, а просто вийшло з мого запиту??
-а ми не знаємо, значить якась помилка сталася…
— не було помилки! то мої гроші просто пропали «в нікуда»???
— ну так...."
Мало того що персонал не в курсі, як працює термінал і сам банк, що і як і нащо, не компенетний чи не обізнаний в своєму обладнанні… Так ще й цей недороблений термінал постійно глючить, не правильно працює і намахує людей!!! і то постійно так…
Я оплачувала комунальні на 600 грн, коли решту хотіла перерахувати на телефон — мені все якимось чином скасувалось, перед тим пропонуючи якісь не потрібні мені страхування і інші оферти, і в результат мої майже 16грн пішли ВНІКУДА!!!
хай 16 грн — це не тисяча, але я вже краще б їх на благодійність віддала, з тих варіантів що там були, але ж ні!!! вони просто залишились в цьому недоробленому терміналі!!! а працівники просто пожали плечима… «ну так… значить просто в терміналі лишились… » Слів без мату не хватає!!! З таким успіхом я могла просто через касу з комісією заплатити, а не бачитись з чим, вибачась, *** ощадбанком і його терміналом!!!
Прошу дати мені відповідь, і вирішити це питання!!!
Ощадбанк
Ответ банка
14 февраля 2019, 17:28
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Роботу інформаційно-платіжного терміналу за зазначеною адресою перевіримо, також проведемо додаткове навчання співробітників задля підвищення якості обслуговування та надання консультаційних послуг з приводу роботи клієнтів з ІПТ.
Для повернення коштів зверніться, будь ласка, до відділення банку для написання відповідної заяви.
Сплачуючи квитанції онлайн через Ощад 24/7, можно провести операції в будь-якому зручному вам місці в будь-який час, а подібна ситуація буде виключена.

Комментарии - 1

+
+11
StarFighter27
StarFighter27
14 февраля 2019, 20:19
#
Проблема банка в том. что он закупает дешевое оборудование, которое постоянно ломается, ворует деньги, списывает со счетов непонятно куда суммы и тд… Руководству плевать на то что страдаете Вы, сотрудники, ему только планы подавай.
Нежелание и неумение решить обыкновенную задачу с терминалами выливаеться в ваши хождения по мукам.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться