Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Умови депозиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
m1ks 12 февраля 2019, 16:10
Відкривав депозит в банку на 1рік 6 міс через мобільний додаток. Кожного місяця робив поповнення депозиту, а коли хотів зробити ще одне поповнення, воно не відбулося. На гарячій лінії повідомили, що даний депозит можливо поповнювати лише перших 12 місяців згідно умов даного депозиту. Хоча ніяких схожих умов в мобільному додатку при відкритті немає.
Ощадбанк
Ответ банка
12 февраля 2019, 17:02
Добрий день. Приносимо вибачення за можливі незручності та процедура і можливості поповнення депозиту зазначаються в його умовах. А ознайомитись з ними можливо на офіційному сайті банку.

Комментарии - 2

+
0
vadymbanker
vadymbanker
12 февраля 2019, 17:20
#
3 и 6 мес. вклады пополняются без ограничения срока и сумм, очень удобно.
+
0
m1ks
m1ks
12 февраля 2019, 17:50
#
Тоді в чому полягає зручність мобільного додатку, коли в ньому нема можливості ознайомитись з повними умовами депозиту?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться