Минфин - Курсы валют Украины

Установить

За погану роботу програмного забезпечення розплачується кілєнт

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Віктор Крупський 8 декабря 2018, 12:57
Улітку 2018 отримав у кропивницькому відділенні Ощадбанку кредит. Дали мені карту, на яку маю класти гроші, щоб вони списувалися для погашення кредиту. 17 серпня я вніс на карту певну суму. За договором, кошти мали списатися 30 серпня. Оскільки не надійшло смс про списання, я на початку вересня звернувся до працівників банку, і змусив їх здійснити списання. Зрозумівши, що програмне забезпечення в працює погано, я два наступних платежів (у вересні на жовтні) здійснив через касу. А у листопаді, зважаючи на черги в касу, ризикнув і вніс гроші на карту. З 29 листопада до 6 грудня списання не сталося. Запідозривши, що в банку знов негаразди з програмою, звернувся до відділення. Два дні манагери банку з'ясовували, чому не відбулося списання, висували ідіотські версії про те, що я запізнився з платежами і т.п. Я показував квитанції, відповідно до яких я платив своєчасно і в повному обсязі. Нарешті з'ясували, що у серпні не відбулося своєчасне списання через те, що не спрацювала якась «регулярка». Мені пояснили, що «через це вас рве» (на мові манагерів банку це, як я зрозумів, означає виникнення заборгованості). Манагери порадили мені заплатити борг, який виник через погану роботу їхньої «регулярки». Я заплатив. Безсовісні і безпомічні працівники поганого банку — такий мій висновок
Ощадбанк
Ответ банка
10 декабря 2018, 10:41
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Просимо написати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний телефон.
Проаналізуємо в чому виникла проблема.
Минфин
Ответ администратора
9 декабря 2018, 12:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.12.2018).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии - 2

+
0
StarFighter27
StarFighter27
9 декабря 2018, 14:08
#
Во первых. не «менегеры», а менеджеры.

Во вторых. Зарегистрироваться на сайте Ощада и контролировать свои выпаты самому, слабо? Платите, и платите дальше…
+
0
Toxa David
Toxa David
9 декабря 2018, 14:37
#
Я так понимаю у вас ежемесячное списание по 30м числам с карточного счета. «А у листопаді, зважаючи на черги в касу, ризикнув і вніс гроші на карту. З 29 листопада до 6 грудня списання не сталося» — для того что бы списаться деньги сначала должны зачислится на карточку, здесь важен способ внесения денег (если это перевод с карты на карту другого банка или через банкомат другого банка то зачисление на счет до трех дней и деньги естественно не зачислились а соответственно не списались, если это в пределах одного банка то сутки, если через кассу утром то зачисление вечером. Может стоило постоять очередь что бы потом не платить штрафы и проценты? Может вопрос не в плохой работе «регулярки» а в не своевременной оплате (без учета сроков на зачисление)?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / За погану роботу програмного забезпечення розплачується кілєнт