Картка Киянина, перевод пенсії і чи страховка обов'язкова??
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 6
Дякую за реакцію. Карту кілька годин тому відкрив на іншому відділенні Ощадбанку і якщо не рахувати оплати за саму карту (120 грн за рік — це терпимо , то все пройшло непогано.
Як не дивно, відношення персоналу на старому відділенні набагато краще ніж на новому «модернізованому» (на Драйзера)…
Як не дивно, відношення персоналу на старому відділенні набагато краще ніж на новому «модернізованому» (на Драйзера)…
- +
- 0
- OschadbankUA
- 14 августа 2018, 10:14
- #
Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения Ваш номер телефона и ФИО. Мы бы хотели разобраться в ситуации, для предотвращения подобного в будущем. Спасибо!
- +
- 0
- StarFighter27
- 14 августа 2018, 20:44
- #
Клиенту ответили постом ниже. Так что стараться не надо.
- +
- 0
- StarFighter27
- 14 августа 2018, 20:50
- #
1. Девочки админы выполняют функцию улыбаемость и витаемость. Насчет перевода на карту Кияна — обязаловка
2. Страховки и кредиты — обязаловка. Спросите лично у Пышного на каком основании он дурит беспомощных пенсионеров?
3. Менеждер и администратор связаны между собой и будут говорить то что им навязывает руководство. Так что Ваши проблемы им как то побоку
4. К начальнику лучше не ходить. Им по боку на ваши проблемы
2. Страховки и кредиты — обязаловка. Спросите лично у Пышного на каком основании он дурит беспомощных пенсионеров?
3. Менеждер и администратор связаны между собой и будут говорить то что им навязывает руководство. Так что Ваши проблемы им как то побоку
4. К начальнику лучше не ходить. Им по боку на ваши проблемы
- +
- +11
- StarFighter27
- 13 августа 2018, 20:53
- #
1. Никаким. Обязаловка.
2. Страховка — обязаловка, иначе не дадут карту. А сотрудникам не дадут нормальную зарплату
3. Банковские стандарты здесь ни при чем. Есть священное слово «планы, планы и еще раз планы».
4. К сожалению на всех.
Ответ банка Вашу проблему не решит. Получайте лучше на Привате и живите спокойно
2. Страховка — обязаловка, иначе не дадут карту. А сотрудникам не дадут нормальную зарплату
3. Банковские стандарты здесь ни при чем. Есть священное слово «планы, планы и еще раз планы».
4. К сожалению на всех.
Ответ банка Вашу проблему не решит. Получайте лучше на Привате и живите спокойно
- +
- 0
- Ольга Верёвкина
- 23 октября 2018, 10:58
- #
Уважаемый driver789, банк не имел права взымать с Вас 120 грн за оформление, так как для пенсионеров эта услуга бесплатна.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Постало питання зробити і карту киянина… Так як цим займається тільки Ощадбанк, то пішов до них.
1. При вході дівчина-адміністратор впевнено заявила, що Карта Киянина оформлюється тільки у випадку якщо пенсію перевести з Привата в Ощад (і ця процедура займе мінімум 2 місяці!!). І це обов'язково!!!
2. Для оформлення Карти Киянина — страховка від нещасних випадків… — обов'язкова і за неї треба заплатити (якщо не помиляюсь 120 грн)
На мої аргументи і відмову від цих послуг — реакції не послідувало, а адміністратор пішла до менеджера (чи то старший менеджер був — не ясно) і щось йому сказала показавши рукою на мене).
3. Менеджер (чи то старший менеджер) — розказав (а точніше повторив) все те саме що і адміністратор (і про пенсію і про страховку, що це все обов'язково)… На вимогу надати письмову відповідь про відмову обслуговувати без цих нав'язаних послуг — теж адекватної відповіді не послідувало…
Це типу заговор між адміністратором і менеджерами?))
4. Спроба потрапити до начальника відділення: начальник весь час ніби-то зайнятий. Він кілька разів виходив говорити за приміщення банку по мобільному телефону (може в кабінеті камери і він так від них втікає??)) Чи може він просто вирішує особисті справи в робочий час??
До нього так і не зміг потрапити, щоб прояснити ситуацію, чекав майже годину і це набридло…
РЕЗЮМЕ:
Хочеться почути від Ощадбанку:
1) яким документом регламентується Обов'язковий!!! перевод пенсії з Привата (чи іншого банків) в Ощадбанк заради відкриття Карти Киянина?
2) страховка для відкриття звичайної карти обов'язкова?? Справді??
3) чому абстрактна зла сила (працівники відділення) вводять в оману клієнтів? Це по яким банківським стандартам?
4) Це на всіх відділеннях таке ставлення?
Дуже цікаво почути реакцію Ощадбанку.
Дозвольте принести вибачення за ситуацію, що склалася.
Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ та номер телефону Клієнта. Питання Клієнта оперативно вирішимо, а з співробітниками проведемо додаткове навчання, для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Дякуємо!