Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Картку вилучено за вимогою банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ксюша Волошина 21 мая 2018, 10:50
Вже довгий час являюся клієнтом Ощад Банку, раніше мала безліч конфліктних ситуацій з банком і вже писала відгуки на цей сайт. Як працівник залізниці просто змушена отримувати заробітну плату через ощад банк. 19.05.2018 о 10.03 я невірно ввела пін код на своїй картці №5167-4685, про що мені відразу було надіслано смс повідомлення, з попередженням, що у разі 3-х невірних спроб карту буде заблоковано. 20.05.2018 о 17.48 я розрахувалася цією карткою в суші барі, про що мені прийшло повідомлення на вайбер. 21.05.2018 я намагалася зняти кошти в банкоматі Ощад банку за адресою м. Сміла вул. Б.Хмельницького 46 Б (магазин АТБ) ввівши правильний пін код, табло термвналу видало мені повідомлення про вилучення моєї картки на вимогу банку. Банкомат її вилучив. Звернувшись на гарячу лінію ощад банку мала вкрай емоційну розмову з представником колл центру. Так і не встановивши причини вилучення моєї картки за вимогою банку, почула лише припущення, що це трапилось по моїй вині, далі мені було запропоновано заблокувати картку, і у випадку її повернення оплатити 30 грн за розблокування. Також мені пообіцяли що мені зателефонує представниця банку для оформлення замовлення нової картки по телефону. Через декілька хвилин мені дійсно зателефонували з номеру 0443630133, та запропонували оформити нову картку вартість цієї процеури 40 грн. На моє емоційне пояснення, що я не збираюся оплачувати помилки банку, і що вилучення моєї картки відбулося за ініціативою банку, розповівши ситуацію, отримала пропозицію повернути свою картку після проведення інкасації. Мені дали контактий номер відділення 0473320083, це центральне відділення в моєму місті, зі страшними чергами, повільним обслуговуванням. Зателифонувавши на контактний номер відділення, для того щоб дізнатися коли проведуть інкасацію я почула наступну інформацію. Представниці не відомо коли проведуть інкасацію, також вона не впевнена, що мою картку повернуть, інкасатори можуть іі просто викинути, далі пропозиція прийти написати "
Ощадбанк
Ответ банка
21 мая 2018, 16:49
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, з якого Ви телефонували до контакт-центру банку. Додатково повідомляємо, що відповідно до тарифів банку вартість перевипуску картки за ініціативою клієнта 40 грн, розблокування картки, заблокованої за вимогою клієнта (окрім блокування в системі WEB-/Mobile-банкінг ) — 30 грн.

Комментарии - 11

+
0
Ксюша Волошина
Ксюша Волошина
21 мая 2018, 10:56
#
Якусь заяву", і також звинувачення в тому, що це я ввела не правильно пін код 3 рази. Враження, що за помилки банку я маю витратити 40 грн, та безліч часу, в їхніх чергах, доречі для працюючої людини наїздитися в центральне відділення практично не можливо, окрім того процедура перевипуску картки займає 3 тижні, за цей період кошти також треба знімати в віділенні. Вражена тим, що жоден працівник не признав помилки банку, не вибачився, та не запропонував безкоштовного варіанту вирішення проблеми
+
0
ns5465456
ns5465456
21 мая 2018, 11:20
#
Пользуйтесь гугл пей… при оплате товаров пин код не надо вводить…
+
0
Toxa David
Toxa David
21 мая 2018, 14:36
#
Я бы не рискнул пользоваться «возвращенной» карточкой. Мало ли в каких руках она побывала и кто видел ее код CVV2. Добиваться перевыпуска за счет банка самое правильное решение, но это займет много времени так никто не захочет Вас слушать. Попробуйте написать. Интересно у ощада есть мгновенные карты для выплат как у других банков? если есть то это выход. Если нет то соглашайтесь на перевыпуск или переговорите в бухгалтерии о возможности перекидки выплаты зарплаты в другой банк.
+
+22
MYKOLAYIV
MYKOLAYIV
21 мая 2018, 15:45
#
У всех банков есть мгновенные карты, в том числе и у ощадбанка. Они бесплатны. Проблема решается за минуты. Открываете счет на мгновенную карту бесплатную и берете реквизиты для того, чтобы предоставить в Вашу бухгалтерию. Перекидывается остаток денег со старого счета на новый для получения либо в кассе, либо в банкомате. Старый счет закрывается. Вся эта процедура займет минут пятнадцать. И деньги целы, и платить не надо, и карта сразу на руки. Всё просто и быстро, но, к сожалению, Вам, неизвестно по какой причине, не предложили этот вариант.
+
0
dsn
dsn
22 мая 2018, 3:49
#
У меня от Ощада есть две карты: для выплаты пенсии и для депозита. Думал, что две карты мне вовсе ненужны, но когда одна из карт была временно недоступна, то через Ощад 24/7 перевёл средства на другую и мог без переживаний дождаться окончания бюрократического процеса. В вашем случае можно оформить ещё одну карту, перевести туда средства, а если с первой картой банк ничего не решит, то вам не будет чего терять. А sms-информирование установите только на новооткрытой.
+
0
DCLXVI
DCLXVI
22 мая 2018, 7:44
#
Автор отзыва не может просто карточкой пользоваться, какой уж там ощад24.
+
0
dsn
dsn
22 мая 2018, 12:07
#
Откуда вы знаете?
+
0
DCLXVI
DCLXVI
22 мая 2018, 13:21
#
Открою Вам небольшую истину. Даже искренно верующей в бога человек приходя на исповедь сообщает только то что считает необходимым, да и то немного приукрасив. Ну и как можно объяснить такие слова ( раніше мала безліч конфліктних ситуацій з банком і вже писала відгуки на цей сайт ) и почему после первого не верно введенного кода повторно не был введен верный и только на следующей день был расчет в баре, а не потому ли что возможно смс приходит только после двух не верных попыток и к тому же при первых оплатах дня в торговых точках на небольшую сумму картой visa код не нужен- это я о аргументе правильной оплаты на второй день. А теперь о множестве конфликтов, лично я тоже пользуюсь услугами банка много лет и не каких конфликтов не было, конфликты в большинстве своём бывают в неадекватов, к примеру при оплате комуналки, только в ощад и только через кассу и не как иначе, а Вы говорите 24 часа в сутки и 7 дней в неделю.
+
0
Ксюша Волошина
Ксюша Волошина
22 мая 2018, 17:59
#
Я умію користуватися ощад 24 і карткою. І крім того чудово можу пояснити кожне своє слово і дію. Так, я дійсно мала конфліктні ситуації саме з цим банком. Просто не вважала за потрібне розписувати те що мало місце колись і не має відношення до цієї конкретної ситуації. Про перше неправильне введення пін коду, у мене 4 картки різних банків, я вийшла з дому з однією, записані пін коди зберігаю вдома, переплутала пін код і побоялася вводити повторно після першої смс. Мені здається, це дуже логічним. А далі все відбувалося саме так як написано вище. Конфліктні ситуації виникали з різних питань, які зовсім не пов язані з моєю неадекватністю. Вам раджу не оцінювати мене, як особистість, бо цей сайт створений не для цього, а для обговорення роботи банків.
+
0
dsn
dsn
23 мая 2018, 5:00
#
Скажу за себя — я обычный пользователь Ощада. Если вам не интересно мнение со стороны, то вам не обязательно отвечать на комментарии к отзывам. Но всё же думаю, что при множестве советников можно найти оптимальное решение.
+
0
svetlana1311
svetlana1311
24 мая 2018, 15:57
#
«у мене 4 картки різних банків, я вийшла з дому з однією, записані пін коди зберігаю вдома»
У мене 5 карток 4 різних банків. В кожному банку, клієнтом якого я є, є можливість зміни пін-коду за бажанням користувача карти. Я так і зробила, встановивши на всіх картах однаковий код, і записаних пін-кодів ніде не маю. Можливо, це створює певні додаткові ризики щодо захисту коштів, але дуже зручно, чим я дуже задоволена. Тим більше, що постійно користуюся всіма картами.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Картку вилучено за вимогою банку