Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обман з знняттям готівки! Бездіяльність банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ощабдбанк ДУЖЕ прикро розчарував.
При знятті 20.11.17 пенсії з банкомату, гроші фактично не видали, з рахунку кошти списали, смс про зняття коштів надіслали. Було написано заяву до банку.
Сьогодні 30.11.17, гроші не повернулись, інформацію на якому етапі розгляд заяви ніхто не надав на вимогу, працівники контакт центру в міру своєї некомпетентності чи бездіяльності-ліні, інших причин я не можу назвати, не допомагають, не можуть надати жодну інформацію, відповідають в грубій формі, не знають законодавства, не можуть пояснити згідно яких постанов заява про невидачу банкоматом фактично готівки має розглядатись від 45 днів, керуються якимись міжніроднити стандартами, а на запитання конкретно якими — не можуть сказати, мотивуючи що це таємниця.
Здається ми живемо в правовій державі, та законодавство відкрите у нас, можливо працівники не чули про ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ.
ОТОЖ, ВІДСУТНІСТЬ ГАРАНТОВАНОЇ ДЕРЖАВОЮ ПЕНСІЇ, МОРАЛЬНЕ ТА ФІЗИЧНА ШКОДА--- ЦЕ ТЕ ЧИМ БАНК МОЖЕ ДОПОМОГТИ.
Гроші знецінюються і якщо вже заява розглядається від 45 днів, то будьте добрі верніть з відсотками.
Дякую за розуміння!
Чекаю ПОВНОЇ, РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ, А НЕ ПРОСТО нічого(це те що Ощад зараз робить для повернення заробленої пенсії)
ОЦІНКА-------- ЖАХЛИВО НЕМОЖЛИВО
Ощадбанк
Ответ банка
1 декабря 2017, 11:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацю, що склалась. Справді, стандартний термін розгляду заяви-претензії складає 45 днів, але кошти можуть бути повернуті і раніше цього терміну. Для можливості повернення невиданої клієнту суми має бути проведене розслідування, що і обумовлює термін. Співробітники контакт-центру не мають доступу до інформації щодо розгляду заяви, тому і не могли надати відповідь на Ваше питання. Під міжнародними стандартами малися на увазі передбачені строки розгляду спірних транзакцій міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard.

Комментарии - 2

+
0
irina30112017
irina30112017
1 декабря 2017, 12:05
#
Відповідь як і робота банку бажає кращого.
Мене цікавить, конкретна сума відсотків за користування грошей в сумі 1600,00 за той період, що банк вестиме розслідування + відсотки по інфляції+ сума компенсації за моральну, матеріальну та фізичну шкоду.

+
0
irina30112017
irina30112017
1 декабря 2017, 12:32
#
До того, строк 45 днів, це не спірна транзакція, а помилка в роботі банкомату! ВАША ПОМИЛКА!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Обман з знняттям готівки! Бездіяльність банку