Неналежне ставлення працівників банку до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Сьогодні звернулася у відділення Ощадбанку (де оформляла зарплатну картку) з проханням зняти кредитний ліміт 500 гривень, так як мені його непотрібно і мені це приносить додаткову незручність(завжди від зарплати віднімати 500 гривень кредитного ліміту)
У працівника банку я запитала: що мені потрібно щоб зняти цей кредитний ліміт, на що вона відповіла мені що зараз Київ не знімає ліміти і сказала звертатися після Нового року.Я запитала чому так, у всіх банках знімають ліміти а у вас ні.
Вона сказала шо навіть якщо вона зараз прийме у мене заяву, то всерівно відключать після нового року.
Вийшовши з банку я зателефонувала на гарячу лінію, працівник сказав що потрібно писати заяву на тому відділенні де оформлялася зарплатна картка, я пояснила що сказали звертатись після нового року, після чого він мені сказав що це вирішує відділення де оформляли, а не контакт центр!
Чесно, багато карток мала від різних банків, але проблем ніяких небуло! А це державний банк і таке жахливе ставлення до клієнтів!!!
Прошу мені відповісти до кого ще звертатися щоб зняти цей кредитний ліміт??!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. Мы проверим ситуацию.