Совковий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 7 ноября 2017, 20:20
- #
Борисов. Читаем https://minfin.com.ua/company/oschadbank/review/110261/#com3221397. И добавить нечего
Цей банк продовжує мене дивувати й дратувати. На мою скаргу від 07.11.2017 телефонували двоє співробітників з молодими голосами й радісно мені повідомляли, що картку киянина я зможу одержати через 2 тижні — 22 листопада. І всіляко уникають відповіді на три моїх попередніх питання. Точніше — не знають, що сказати. Замість того, щоб покарати винного у цій ситуації, вони викручуються, як можуть. Отож нагадую банку, на які відповіді я очікую відповіді:
— Чому я не одержав картки киянина 07.11.2017, як було зазначено в смс повідомленні?
— Хто конкретно і на якому етапі допустив збій у програмі переоформлення картки киянина?
— Чому і за що Самарська І.В. вимагала від мене 50 грн.?
— Чому я не одержав картки киянина 07.11.2017, як було зазначено в смс повідомленні?
— Хто конкретно і на якому етапі допустив збій у програмі переоформлення картки киянина?
— Чому і за що Самарська І.В. вимагала від мене 50 грн.?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
В Ощадбанку замовив перевипуск картки киянина. На мобільний телефон одержав від контактного центру повідомлення про те, що картку зможу одержати 07.11.2017 о 16.00 год. на вулиці Празькій 31 у відділенні №043 Ощадбанку. В призначений день і час прийшов до цього відділення. Сказав, що прийшов одержати нову картку киянина. Через 20 хв. очікування у черзі, провідний економіст Інна Валеріївна Самарська попросила у мене паспорт, код і пенсійне посвідчення. Наступних 20 хвилин Самарська І.В. щось друкувала й копіювала і давала мені підписувати документи. Здавалось вже ось-ось я нарешті одержу картку, але замість картки Самарська І.В. говорить: з вас 50 грн.
— За що, — питаю
— За страховку
— Я не замовляв страховки
— Це входить в пакет документів
— Покажіть мені цей пакет документів
Після цієї моєї останньої фрази Самарська І.В. кинула мені у віконечко примірник клієнта Заяви про приєднання зі словами: за карткою приходьте через 3 тижні.
Керівник відділення Ніженський Павло Васильович мене вислухав, у Самарської І.В. нічого не з’ясовував, кудись зателефонував і порадив мені самому звертатися до контактного центру. О 17.15 я зателефонував до Ощадбанку на телефон 0800210800 і розповів всю цю історію співробітниці Анастасії. Після тривалого очікування відповіді, Анастасія нарешті знову почулася у телефоні і зачитала мені довге шаблоне вибачення від Банку.
Дякую. Але мені не потрібні вибачення від імені усього Банку. Я очікую відповіді на запитання:
— Чому я не одержав картки киянина 07.11.2017, як було зазначено в смс повідомленні?
— Хто конкретно і на якому етапі допустив збій у програмі переоформлення картки киянина?
— Чому і за що Самарська І.В. вимагала від мене 50 грн.?
— Коли конкретно я одержу переоформлену картку киянина?
От имени банка приносим извинения за данную ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся.