Минфин - Курсы валют Украины

Установить

блокування карти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Margo Rita 19 сентября 2017, 14:09
Отделение по адресу: Киев, ул. Лятошинского, 4
Я являюсь клієнтом «Ощадбанку». 12 вересня 2017 року мені без попереджень встановили ліміт по карті 1000 грн на одну операцію за добу. Але до 15 вересня 2017 р. я ще міг розпоряджатися коштами і самк в цей день ліміт спрацював. Я звернувся на гарячу лінію. Працівник не зміг мені пояснити, чому встановлений ліміт, а також зняти його. Після цього я звернувся до відділення банку 16 вересня 2017 р. (в суботу в робочий час), в якому видавали карту. Працівник банку сказав, що зняти ліміт не може, бо його встановила зовсім інша особа, яка в даний час не у відділенні і порадила звернутися в понеділок 18 вересня 2017р. В цей день карту взагалі заблокували. В зазначений час я звернувся у відділення і мені знову відмовили у знятті ліміту і розблокуванні не мотивуючи це ніяк і сказали звернутися наступного дня 19 вересня 2017р. о 12-00, коли буде на робочому місці старший працівник. Сьогодні 19 вересня пені зателефонували і повідомили, що цього працівника немає на місці і він на нараді, а також сказали чекати на дзвінок. Внаслідок дій «Ощадбанку» я пропустив день погашення за кредитом, а також постраждав матеріально. У мене багатодітна родина і мої кошти потрібні для проживання. Прошу прийняти міри і повідомити мене. Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
19 сентября 2017, 15:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, особистим повідомленням Ваші ПІБ та контактний номер телефону.

Комментарии - 2

+
0
Lepricon
Lepricon
23 сентября 2017, 14:30
#
Такая же ситуация, поставили лимит на карту 1000 грн в день, в отделениях никто помочь ничем не может, посылают из одного отделения в другое, в отделении где я открыл карту мне сказали что я у них не открывал карту, помочь по данному вопросу никто не может… О том что на моей карте ограничение никто не предупредил ни смс, ни звонком…
+
0
Sergey olioinvest
Sergey olioinvest
26 сентября 2017, 11:39
#
Треба подавати в суд, так як пусті відписки ощадбанку нічого не дають, і адміністрація ощадбанку не робить ніяких висновків від скарг клієнтів. ведуть тупу відписку… а враховуючи те, що скаржиться може один чоловік із 100 чи 1000, то вони цілком нормально наживаються на цьому…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться