Минфин - Курсы валют Украины

Установить

нав"язування банківських продуктів, від яких клієнт відмовляється

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
turim 6 июля 2017, 20:33
Отделение по адресу: Луцк, ул. Хмельницкого, 3-А
Звернувся у Ощадбанк для відкриття гривневого депозиту. Внесення даних працівником банку у систему зайняло 30-40 хв. Багатувато, як на сучасні комп«ютерні технології. Але більше обурення викликав той факт, що мені довелося крім депозитного договору оформляти купу макулатури — якесь незрозуміле приєднання до чогось. І край незрозумілості — кредитний договір. Нажаль для чого мені, людині, яка хоче вільні кошти розмістити на депозиті кредит працівники банку пояснювали лише так „це цілісний пакет. Без карткового договору неможливо оформити депозит. У свою чергу, без оформлення липового (з нульовими кредитними лімітами) кредитного договору неможливо оформити картку“. Тому хоч відкрити депозит — оформи кредит. Питання до менеджменту банку — для чого навязувати клієнтам послуги, які їм не потрібні (було бажання розвернутися і піти в інший банк)? Для чого займати час працівників на оформлення непотрібних паперів (LEAN PRODUCTION — чули про таке?) Навіщо переводити папір на приклади якихось схем погашення кредиту людині, яка оформляє депозит?.. Доречі, про необхідність підписування фіктивних (це моя субєктивна оцінка) кредитних договорів мене повідомили вже коли вони були видруковані.
Ощадбанк
Ответ банка
7 июля 2017, 9:47
Доброго дня! У нас є стандартний договір, який підписують клієнти.

Комментарии - 4

+
0
VladimirGold
VladimirGold
6 июля 2017, 21:54
#
Пакетное обслуживание — ну прям как в привате: чтобы получить зарплатную карту, нужно оформить ещё накопительный депозит и кредитную карту. Вам надо было отказаться от доппродуктов. Не захотели бы они вам депозит оформить — написали бы вы жалобу и пошли бы в другое место. А теперь сложно доказать факт принуждения.
+
0
Lesika
Lesika
7 июля 2017, 9:10
#
Пару тижні назад оформлювала депозит, в Києві, і жодного кредиту ніхто не пропонував і «не втюхував». Оформлення депозиту і кредиту — різний продуктовий ряд і Ви маєте повне право відмовитись від оформлення другого. Якщо вже підписали папери, то раджу звернутись до банку і закрити кредитну лінію, бо хто знає які ще там будут комісії (за неактивний рахунок і т.д.)
+
0
turim
turim
7 июля 2017, 17:29
#
Уважно перечитайте пачку паперів, які Ви підприсали.
Мені довелося поставити підписи під такими папірцями:
1. ЗАЯВА ПРО ПРИЄДНАННЯ до Договору про комплексне банківсське обслуговування фізичних осіб та відкриття поточного рахунку з використанням електронного платіжного засобу.
2. ЗАЯВА на встановлення відновлювальної кредитної лінії (Кредиту).
3. Вид та предмет супутніх послуг та обгрунтування їх вартості.
4. Таблиця визначення сукупної вартості споживчого кредиту та реальної процентної ставки.
5. Повідомлення про умови кредитування
6. Депозитний договір.
7. Квитанція.
Отже, з семи документів для мене потрібні і важливі лише 2.
+
0
09104
09104
10 июля 2017, 12:59
#
И в каждом документе кроется какой-то подвох.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / нав"язування банківських продуктів, від яких клієнт відмовляється