Скарга на порушення у відділенні №10026/0137 м. Київ, вул. Симиренко, 1/2
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
> Зрозумійте нарешті, що вашими клієнтами переважно є люди похилого віку!
Дык давно уже поняли, по сему и такое отношение и такой сервис.
Дык давно уже поняли, по сему и такое отношение и такой сервис.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Може це була маніпуляція?
Хто допустив такого працівника до роботи?!
Інша співробітниця, яку вона покликала на допомогу, замість того щоб належним чином вирішити питання та вибачитись за незручності, вирішила сховати власну некомпетентність, дозволивши собі у грубій хамській формі «виховати» літню людину старшу її за віком!
Допоможіть своїм співробітникам навчитись працювати, або знайти іншу роботу де не буде клієнтів, які їх дратують!
Брати ж комісійні навчились миттєво?
Чомусь в цьому відділенні, на відміну від інших, видача готівки та робота з рахунками (оформлення депозитів, видача карток тощо) здійснюється у одному вікні з накопиченням великих черг. Це так й повинно бути?
Головне!
Цей чоловік майже годину простояв у черзі щоб отримати готівку та змушений з нею перейти на відстань 3-х метрів в іншу чергу в цьому ж приміщенні для сплати!
Жах!!!
Про банкомат, який знаходиться на вулиці під дощем з великою чергою та «живе власним життям», а також платіжні термінали з недосконалим інтерфейсом, в яких навіть тренованим користувачам нереально без помилок ввести багатоцифрові реквізити платіжок, що надруковані дрібним розмазаним шрифтом – тема окрема.
Чомусь до терміналів черг немає!?
Зрозумійте нарешті, що вашими клієнтами переважно є люди похилого віку!