відсутність адекватної реакції

sebek sebek
29 декабря 2016, 20:03
1
17.12.2016 я додав коментар про самовільний передання картки Ощадбанком. Після цього 21.12.2016 нижче коментаря з’явився допис представника банку з обіцянкою розібратися в ситуації. Я самостійно з’ясував адресу відділення, про що разом з особистими даними повідомив представнику банка. Гадаєте щось за цей час змінилося?? НІ. Ніяких пошуків винних, ніяких деталей цього, на мою думку, злочинного вчинку. 16.01.2017 я відвідаю відділення банку і заберу нав’язану картку, а також свій екземпляр договору. І шановна адміністрація Ощадбанку, мені плювати чи встигнуть Ваші регіональні фахівці виконати перевидання картки, яке вони самі і ініціювали. Гадаю, що банк не зацікавлений у вирішенні цього питання і умисно погіршую ситуацію.
Ответ банка
Ощадбанк
3 января 2017, 17:23
Добрий день. Питання було передане на розгляд профільного відділу Банку. Приносимо вибачення за затримку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться