Некомпетентність чи ...?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Скоріше неволею стала вкладником відділення не можу сказати «банку» на вул. Миру, 4 в м.Тернополі (виплати коштів збанкрутілого банку). Умовили на депозит, обіцяючи стабільність, високий рівень обслуговування, безкоштовне смс-інформування і безкоштовну картку. Проте … Через місяць при отриманні відсотків зникло майже 40 гр. На запитання, за що зняли певну суму, старший економіст не могла дати відповіді, лише підтвердила, що картки дійсно безкоштовні, а чому так сталося – то знає менеджер, який оформляла договір. Нічого я так і не дізналася, потративши час і нерви, бо менеджер була відсутня на роботі в той день. Запропонували залишити номер телефону, обіцяли прояснити ситуацію і зателефонувати на наступний день. Чекаю дзвінка до сьогодні!!! А тим часом кожного місяця зникало 5 гр. – виявляється це вартість безкоштовних смс. Та це ще не все. При оформленні договору депозиту не повідомили про пролонгацію, а, натомість, обіцяли, що прийде смс-повідомлення про закінчення терміну (як це робиться в інших банках). Наївно чекала (бо це практика порядних банків) – в чому мене теж звинуватив банк, бо, натомість того, щоб чекати, треба було уважно читати умови договору (з лупою не прочитаєш) і це мої проблеми, що мій графік роботи збігається з графіком роботи банку. Щоб розірвати договір – треба довести, що я безнадійно хвора, потребую коштовної операції і т.д. Думаю, що тут коментарі зайві. Та це ще не все – за те, щоб отримати переказ із-за кордону у даному «горе-банку» треба заплатити 15 гр. страхування (!!!!), інакше не віддадуть. Тепер зрозуміло гасло банку на головній сторінці – «Банк, який ініціює зміни». Тут не посперечаєшся. А ще звучить пафосно на вивісках фасадів «Мій банк. Моя країна» (іронії та й варіантів вистарчає, щоб перефразувати). Не берусь стверджувати чи це повний непрофесіоназім і повна некомпетентність працівників чи шахрайські методи утримання вкладників. Загалом, робіть висновки самі.
Ответ банка
14 декабря 2016, 14:39
Добрий день. Приносимо вибачення за непорозуміння! Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону — ми зателефонуємо Вам для врегулювання ситуації.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |