побори при оформленні картки киянина

тол тол тол тол
13 октября 2016, 12:52
без оценки
В кінці серпня 2016 р. я звернувся до контакт-центру Ощадбанку з проханням внести мене в списки на заміну картки киянина в зв’язку з банкрутством банку “Хрещатик». Зустріч призначили 28 вересня 2016 р. о 15 годині в відділення Ощадбанку №10026/039 за адресою в. Кібільчича 11-б.
В призначений час я з’явився з документами до відділення. Майже через дві години стояння в черзі я надав документи співробітнику відділення Чірковій Антоніні Іванівні, яка звірившись зі списком, повідомила мені, що мого прізвища в ньому немає. На моє прохання вона пред’явила список, де в дійсності свого прізвища я не виявив. Повідомивши мені, що оформлення нової картки неможливе в зв’язку з тим, що мене нема в списках попереднього запису, Чіркова А.І. відразу запропонувала мені укласти договір добровільного страхування «Автоцивілка плюс», і, в випадку моєї згоди, вона прийме в мене документи на заміну картки киянина.
Я відмовився від нав’язуваної послуги і Чіркова А.І. відмовилась приймати в мене документи.
Прийшовши додому, я набрав номер телефону кол-центру і оператор Горчак Сергій Васильович підтвердив, що я попередньо записаний для отримання картки киянина на 28 вересня о 15-00 год. І це відображено в записах кол-центру. Розмову з Горчак С.В. мною було записано на диктофон. Таким чином працівниками відділення штучно створюється ситуація, яка дозволяє нав’язувати пенсіонерам «добровільну» купівлю послуг, які їм не потрібні. При оформленні картки киянина попередньому заявнику таким же чином була нав’язана послуга страхування майна на 2 місяці, про що можна зробити висновок про масове порушення прав заявників.
Орієнтовна сума організованих поборів з пенсіонерів складає 25 грн. з кожного, що при масовій заміні карток киянина збанкрутілого банку «Хрещатик» може складати суму в особливо великих розмірах яка надходить до конкретної приватної страхової компанії, тому що жержавних у нас нема. І покірно здають пенсіонери «на хлєбушко» якомусь депутату.
Ответ банка
Ощадбанк
13 октября 2016, 14:37
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. страхові продукти являються добровільними і ніяк не впливають на випуск картки киянина. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваше ПІБ та контактний номер телефону, ми перевіримо інформацію та перетелефонуємо Вам.

Комментарии (5)

+
0
тол тол
тол тол
13 октября 2016, 14:58
#
Можу надіслати фото моєї скарги від 28.09.2016 р. в відділенні Ощадбанку на яку відповіді немає.
Я попереджаю, що готую подання до поліції про вчинення злочину за ознаками п.1 статті 189 та п.4 статті 190 «Кримінального кодексу України».
+
0
OschadbankUA
Ответ банка
OschadbankUA
13 октября 2016, 15:57
Ощадбанк, Київ
#
Цей сайт не являється офіційним каналом Банку. Офіційними каналами є — контакт центр, сайт Банку та книга скарг у відділенні. Ви вказали, що написали скаргу — відповідь буде надана у терміни відповідно до ЗУ «Про звернення громадян». Тут рекомендуємо Вам видалити персональні дані. Ними можуть скористатись шахраї.
+
0
09104
09104
13 октября 2016, 18:56
Киев
#
Эти наглецы даже при оплате коммунальных страховку предлагают (от залития или автомобиля), но я отказался.
+
0
Gabriell
Gabriell
14 октября 2016, 8:34
#
Этим наглецам руководство с самого верха дало установку любыми способами эти страховки втюхивать! Иначе лишение части з\п, а то и увольнение. И плевать руководству на ваши жалобы!
+
+5
09104
09104
16 октября 2016, 12:40
Киев
#
Серьёзный коммент. Похоже на то.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться