Культура ВИЩОГО рівня

Erik1985 Erik1985
31 августа 2016, 12:42
1
Як завжди — банкомати не працюють. То порожні, то — перерва у них. За тиждень можна готівку отримати 2-3 рази. І не більше. Хіба що ходити по місту і шукати інші банкомати… І знову ж комісія. Зайшов не давно до центрального відділення банку у м. Виноградів (Закарпаття) щоб зняти готівку з карточки… Чергааа… капец. простояв годинку… Дочекався… готівку зняли з картки… Стою в черзі в касі… Ще годинка пройшла. І це треба пів дня потратити, щоб отримати свої гроші. Теж цікаве: поки стою в черзі, без «Доброго дня», без нічого проривається крізь чергу керуюча відділенням і при нас починає кричати на своїх працівників, тикати якісь бумаги. Дівчина, яка обслуговували, вже напевно і забула що робила до того. Культура ВИЩОГО РІВНЯ!!! Про етику напевно тут не читали. Теж цікаве, теж напевно «мотивує» своїх працівників… Тобто в касі на вікнах стоїть вивіска «У разі відмови касира прийняти платежі, зверніться до керуючої». Це ж їхня робота!!! Чому я маю ходити і виясняти?!!! лозунг банку «Мій банк. Моя країна» — Не дай Бог!!!
Ответ банка
Ощадбанк
31 августа 2016, 12:54
Доброго дня. Приносимо вибачення за дану ситуацію! Приймемо міри, щодо вдосконалення якості осблуговування, дотримання високих стандартів та корпоративної етики. Дякуємо за відгук.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться