Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
exuseme
exuseme
25 апреля 2018, 16:12
Валентин
Я отримував закордонний переказ RIA в Ощадбанку два рази, пред'являючи тільки паспорт. На третій раз, мені сказали, що потрібно оплатити страховку в розмірі тридцять гривень, і сказали продиктувати номер телефону. Скажіть, будь ласка, чи обов'язково тепер в Ощадбанку кожного разу оплачувати цю страховку, отримуючи грошові перекази RIA, і чому мене запитали номер телефону, якщо попередні рази не питали. Наперед дякую за вашу відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 17:14
Доброго дня!
Страхові продукти, які пропонуються у відділенні банку, є добровільними. Співробітник просто пропонує Клієнтам додаткову корисну послугу. Отримання будь-якої послуги можливе без оформлення страхового полісу. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, адресу або номер відділення, в якому Вас обслуговували. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
auditor82
Евгений Долгих
25 апреля 2018, 15:53
Евгений, Донецк
Скажите у пенсионера, который лишился статуса временно перемещенного лица по своему заявлению разблокируется банковская карточка без физической идентификации в отделении ощадбанка? Пенсионер находится не в Украине, но хочет получить доступ к своим прошлым начислениям, когда он являлся ВПЛ. Приехать физически не может по причине болезни.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 16:35
Добрый день. В данном случае карту возможно будет разблокировать только после личного обращения в отделение.
oxanadlg
oxanadlg
25 апреля 2018, 15:39
Добрый день. Возможно ли поменять финансовый номер телефона в личном кабинете ощад 24/7?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 16:40
Добрый день!
В Ощад 24/7 такая возможность не предусмотренная.
oxanadlg
oxanadlg
25 апреля 2018, 14:29
Добрый день. Возможно ли поменять в терминале или банкомате Ощадбанка финансовый номер, привязанный к пенсионной карте?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 15:05
Добрый день. Изменить номер возможно и через терминал и через банкомат, но только при наличии доступа к предыдущему номеру.
Tan67
Tan67
25 апреля 2018, 14:28
Маю на увазі кредитний ліміт нарахований банком на «Мою картку» у сумі 3000 грн, чи вони надаються на безвідсотковій основі. І наприклад якщо можна детальніше яка процедура їх повернення банку якщо їх використати?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 15:07
При невикористанні кредитних коштів жодних комісій не передбачено. Після їх використання, комісія буде списуватися автоматично при кожному зарахуванні на рахунок, саме тіло кредиту можна повернути з допомогою Ощад 24/7.
Tan67
Tan67
25 апреля 2018, 12:55
А за початковий кредит в 3000 грн. % не нараховують якщо його не використовувати?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 14:06
Доброго дня. Якщо Ви маєте на увазі кредитну картку, то за наявність цих коштів % не нараховується.
Tan67
Tan67
25 апреля 2018, 12:52
При закритті рахунку «Моя картка» зарплатний рахунок залишиться відкритим чи вони по'язані?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 14:10
Доброго дня. Рахунки між собою не пов'язані. Закривається тільки той рахунок, заяву на закриття якого пише клієнт.
ZamSerg
Serhii Zamiatin
25 апреля 2018, 12:21
Serhii, Uzghorod
Моя карта ощадбанка зарегестрирована на номер телефона который не работает. Без этого номера не могу зайти в банкинг, снимать деньги, и выполнять все другие операции…. Позвонить на горячую линию, или зайти в отделение нет возможности. Как карту подключить к другому номеру?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 14:29
Добрый день! Номер телефона можно изменить в банкомате/терминале банка, при этом необходимо подтвердить изменения одноразовым паролем, который отправляется на номер телефона, который был указан до изменения телефона. В остальных случаях необходимо обращаться в отделение банка, в котором открывали счет.
Tan67
Tan67
25 апреля 2018, 11:57
Доброго дня! підкажіть будь ласка, як можна закрити Мою картку якщо немає потреби нею користуватись. При відкритті зарплатного рахунку в відділенні банку сказали, що моя карта є обов'язковою, а про нарахування відсотків за користування нею не повідомили. сказали лише що ви можете нею не користуватись просто хай буде у вас.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 12:21
Доброго дня! Річне обслуговування картки «Моя картка» безкоштовно. Детальні тарифи за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/
Для закриття карткового рахунку необхідно звертатися у відділення, в якому його відкривали.
90087852
Sveta Nikita
25 апреля 2018, 11:44
Sveta
Добрый день!!! В 2007 году открыли ощадкнижку, получали пособие с биржи труда. 24.07.2013 последний раз снимали деньги, остался остаток. Вчера решили снять этот остаток, в отделение сказали что такой счет закрыт и денег нет. Как могли закрыть счёт без нашего ведома и куда делись деньги??? Посылают по главным отделениям банка и никто конкретно не может ответить на вопросы?
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 12:45
Добрый день! Статьей 47 ЗУ «О банках и банковской деятельности» (далее — Закон) определено, что банк самостоятельно устанавливает процентные ставки и комиссионное вознаграждение за оказанные услуги.
С 1 февраля 2016 г. банком введено ежемесячное комиссионное вознаграждение в размере 30 грн. или эквивалент иностранной валюты по курсу НБУ на день осуществления операции, обслуживание неактивного текущего счета, по которому в течение 12 месяцев и более не было ни одного зачисления и / или списания средств (кроме зачисления процентов и списания комиссий по счету). В случае, когда остаток средств на счете меньше установленного тарифа, комиссия списывается в размере остатка средств на счете и дальнейшее начисление и списание комиссии не осуществляется. Счет, остаток средств по которому составляет 0 грн., закрывается в соответствии с условиями договора.
Информация об установление комиссии банка за обслуживание неактивного текущего счета была размещена во всех учреждениях банка и на официальном сайте банка.
juliyya
Juliy Иванова
24 апреля 2018, 23:36
Juliy, Харьков
Доброго дня! Я пенсіонер-переселенець на інвалідному візку. Хочу оформити довіреність на свою дочку, щоб вона заказала мені для мого рахунку, відкритого у 2015 році, у відділені, де я відкривала рахунок, банківську карту для пенсійних виплат. Моя картка закінчилась ще у 2016 році і так як мені незаконно призупинили виплату пенсії (зараз я пенсію не отримую), то нову картку я у 2016 році не перезаказувала. Також я загубила свою довідку переселенця, але у мене є лист із СОБЕСу з даними моєї довідки. Так от, у мене є наступні питання: 1) чи є у Вас стандартна форма довіреності на банківські операції, яку я повинна оформити у нотаріуса? 2) Чи зможе моя дочка по довіреності у тому відділені банку, де я у 2015 році відкривала рахунок, заказати мені нову картку на мій пенсійний рахунок без моєї довідки переселенця, так як я її загубила? 3) Чи може моя дочка з довіреністю, у відділені, де я відкривала рахунок, попросити із моєї справи копію моєї довідки переселенця, щоб зробити мені копію? 4) Якщо моя дочка зможе по довіреності заказати мені банківську карту, то чи зможу я, особисто, отримати одразу картку та гроші з мого пенсійного рахунку без довідки переселенця в іншому місті, куди прийде картка. От такі у мене чотири питання. Щодо нарахування пенсії, то пенсійний фонд скоро повинен перерахувати мені мою законну пенсію за три роки за рішенням апеляційного суду.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 11:31
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону, та адресу обслуговуючого відділення. Проконсультуємо предметно.
ber22
ber22
24 апреля 2018, 20:41
ber22
Банк работает 10 и 11мая. И можно ли позвонить с Вайбера на телефон горячей линии.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 11:27
Добрый день!
Банк работает 10 и 11 мая. Для связи с контакт-центром необходимо звонить с мобильного/стационарного номера телефона «обычным» способом.
95761261
Евгений Пси
24 апреля 2018, 20:26
Евгений
здравствуйте, пенсионер забыл пин-код от пенсионной карты( пенсионное удостоверение), что делать перевыпускать новую??, и как это сделать можно по телефону или нужно ехать в отделение и писать заявление ??
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 11:23
Добрый день!
В таком случае необходимо блокировать карту и заказывать новую. Рекомендуем обратитсья в контакт-центр по номеру 0800 210 800, и перед блокировкой проверить возможность перевыпуска через контакт-центр.
Kavunbohdan
Kavunbohdan
24 апреля 2018, 18:23
Богдан, Вінниця
Доброго дня, чому при реєстрації в ощад24 я не можу провести ніякої операції, ліміти перерахування 1250 грн, навіть 500 грн не можу перерахувати постійно пише «Невідома помилка», я не розумію в чому проблема, працівники ощадбанку нічого не знають, як це так, допоможіть будь ласка я Вас прошу.
Ощадбанк
Ответ банка
25 апреля 2018, 11:18
Доброго дня!
Для перевірки інформації, та предметного вирішення питання необхідно звернутися до контатк-центру за номером 0800 210 800.
misteria86
misteria86
24 апреля 2018, 14:56
Добрый день, для того чтоб начать регистрацию в веб-банкинге, сначала нужно активировать карту? а потом регистрировать ее в системе? Или при регистрации в ощад 24, карта автоматически активируется?
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 15:44
Добрый день! На момент регистрации в Ощад 24/7 карта должна быть активированной.
Aleksergio
Aleksergio
24 апреля 2018, 14:02
Александр, Мариуполь
Сегодня хотел оплатить коммунальные услуги через терминал и слегка был удивлен комиссией 2 грн за одну квитанцию (который в прошлые разы не было).
Так вот назрело несколько вопросов:
1) Возможна ли оплата коммунальных услуг с помощью карты Ощадбанка без комиссии.
2) Действительно ли при зачислении наличных средств на карту Ощадбанка комиссия не взымается
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 15:30
Добрый день!
Рекомендуем проводить оплату через Ощад24/7- это очень быстро, удобно, без очередей и не выходя их дома. Кроме того, проводя оплату по произвольным реквизитам в Ощад24/7, платежи проходят без комиссии, плюс есть возможность создания шаблонов платежей.
Зачисление на счет наличных средств через кассу Ощадбанка/ИПТ с использованием карты проходит без комиссии. Дополнительно, рекомендуем ознакомиться с тарифами по ссылке: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/
lukashenko
lukashenko
24 апреля 2018, 12:18
Чернигов
Почему такая безответственность? Уже месяц прошел а из Киева в Чернигов не как не могут привезти монеты по онлайн заказу НБУ.Сколько еще можно ждать?
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 12:47
Добрый день. При онлайн-заказе на сайте НБУ непосредственно они и занимаются доставкой в наше отделение. Информацию о статусе доставки рекомендуем проверять через личный кабинет на сайте НБУ.
krangrukrnet
Андрій Кручаненко
24 апреля 2018, 11:45
Андрій, Каланчак
Добрий день, мені збільшили кредитний ліміт до 15000грн, а тепер говорять, що я повинен заплатити 100грн за страхування життя. Мене жінка застрахувала, ще раніше в іншому банку і плате щомісяця кошти. Скажіть платити за страховку обовязково чи ні. Якщо так, то це обдиралівка, плати проценти, плати за користування ще й страховку.
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 12:49
Доброго дня. Послуга страхування ніяким чином не пов'язана зі збільшенням кредитного ліміту. Співробітник міг лише запропонувати Вам оформлення додаткової послуги при зверненні до відділення.
AnastasiiaFi
AnastasiiaFi
24 апреля 2018, 11:07
Анастасія
Доброго дня!
Уточнюю своє попереднє прохання (за вказівкою співпробітника Ощадбанк):
Необхідно отримати довідки про невикористання житлових чеків для приватизації з 1992 р… Приватизувати житло будемо в Києві, попередні місце реєстрації з 1992 р. — непідконтрольні Україні території (до 2014 року — реєстрації в м. Донецьк і м. Горлівка). Наразі, з 2014р., місце реєстрації — м. Київ. Де ми можемо отримати довідки за період проживання на непідконтрольних територіях? Це можна зробити в Києві? Яка процедура отримання довідки? Які документи необхідно подати? Якщо ця інформація міститься десь на сайті Ощадбанку, була б вдячна за посилання (поки що таке посилання не змогли знайти). Дякуємо!
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 14:49
Дякуємо за уточнення. Додатково з'ясуємо та напишемо Вам в особисті повідомлення.
lvViktor46
Иван Разин
24 апреля 2018, 7:08
Иван, Луганск
Добрый день. Работая в Ощад 24/7 с деньгами на карточке со своего компьютера, я должен получить код (пароль) на свой мобильный телефон, который должен ввести, для подтверждения, что эта карточка моя. У меня простой (старый) мобильный телефон без мобильных приложений. Получу ли я СМСку с кодом на такой мобильный телефон? Надо ли предупреждать сотрудника ощадбанка, оформляющего карточку, о том, что у меня простой мобильный телефон?
Ощадбанк
Ответ банка
24 апреля 2018, 13:52
Добрый день!
Если Вам на телефон поступают обычные СМС, в таком случае поступит и сообщение от банка.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка