Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
DariaBly
DariaBly
4 сентября 2022, 14:37
Дарья, Херсон
Подскажите пожалуйста, я с Херсона, сейчас нахожусь в Грузии с марта месяца, получала украинскую пенсию на карту все время с момента войны, а сейчас не могу снять пенсию, карта заблокирована, в чем проблема может быть и куда обращаться? Т.к позвонить я в колл центр не могу и мне никто не перезванивает
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:41
Добрий день. Якщо ви виїжджаєте за кордон, то по карті потрібно зафіксувати відмітку щоб користуватися нею. Для фіксації цієї інформації ви можете зателефонувати з будь якого номеру телефону, або здійснити дзвінок з нашого сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
kachubon
kachubon
4 сентября 2022, 12:54
Подскажите сколько по времени делается карта для зачисления пенсии? Какие варианты и сроки?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:25
Добрий день.Карта виготовляється терміном до 14 календарних днів, але нажаль у період воєнного стану, терміни можуть бути трохи більші. В свою чергу до моменту отримання карти, ви можете зняти кошти в будь якому відділенні ощадбанку по паспорту.
V1990
V1990
4 сентября 2022, 12:50
Татьяна, Донецк
Можно ли выпустить новую карту к существующему счету онлайн, если старая заблокирована и требует личного присутствия для разблокировки? Активировать через ощад24 или бот и пользоваться услугами приложения, не получая карту в отделении, так как и у многих, сейчас нет возможности.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:26
Добрий день.Якщо ви вже зареєстровані в ощад 24/7, то можна буде в додатку або у веб версій ощад 24/7 відкрити окрему цифрову карту та користуватися нею.
derteway
derteway
4 сентября 2022, 12:38
Добрий день! Раніше отримувала пенсію на Укрпошті, у зв'язку з бойовими діями хочу переробити, щоб пенсія приходила на карту Ощадбанку. Зайшла в Особистий кабінет Ощаду, і там вже відображається моя пенсія на окремому рахунку (без карти — просто рахунок), який поповнився в серпні. Які подальші дії? Дзвонити в ощад? Або залишати заявку в Пенсійному фонді на перенесення пенсії на активний рахунок в Ощаді і якщо вибрати цей варіант — всі гроші переведуться або тільки нові пенсії будуть надходити на карту?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:14
Добрий день. Для детальної перевірки для яких виплат вам було відкрито, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку за телефоном 0800-210-800. Якщо вам було відкрито дійсно пенсійний рахунок, то подальші зарахування пенсії ви будете отримувати на цей рахунок. Стосовно того чи зможете ви отримати попередні зарахування пенсії на рахунок відкритий в банку, потрібно буде уточнити в Пенсійному фонді.
gassan1981
gassan1981
4 сентября 2022, 10:37
моя мама получала карту в отделении ощада и к ней привязали номер другого человека, т.к у нее нет моб телефона, она на окупированой територии, моб связи нету, как теперь зайти в ощад 24?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:27
Добрий день.Щоб користуватися ощад 24/7 обов'язково за картою має бути закріплений її дійсний мобільний номер телефону українського оператора, його можна змінити тільки у відділення ощадбанку.
Valentina32
Valentina32
3 сентября 2022, 22:52
Доброго дня. Я пенсіонер вашого банку. В травні місяці пенсійна карта була заблокована з моєї ініціативи, не змогла її знайти. Але картка знайшлася, а тепер я не можу її розблокувати, пенсією не можу користуватись, а це єдиний дохід. Знаходжусь в Луганській області, зв'язок мобільний відсутній, в Ощад24 не реєструвалася. На горячій лінії відповіли, що звертатися потрібно тільки у відділення, але в мене немає такої змоги. В мене є всі мої данні (номер картки, пін код, cvc, строк карти до 2025року, останні знімання коштів, пенсійне посвідчення, паспортні дані), не розумію чому не можна розблокувати дистанційно, можливо по відеозвязку.Ви як головний державний банк країни повинні вирішити такі питання. В даний час таких пенсіонерів з аналогічними проблемами дуже багато. Будь ласка, допоможіть вирішити дане питання
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:43
Добрий день. На жаль у нас немає такої технічної можливості розблокувати карту по відео дзвінку. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то ви можете зателефонувати із сайту нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Одноразовий пароль для авторизації можна отримати тільки на фінансовий номер телефону.
Viktos18
Viktos18
3 сентября 2022, 21:32
Вікторія , Івано-Франківськ
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, протягом якого часу потрібно забрати замовлену картку у відділенні? Якщо не вдасться забрати її вчасно, чи буде її заблоковано? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:32
Добрий день.Карта зберігається у відділенні протягом 6 місяців з моменту випуску ПК, але на період дії воєнного стану та по останній календарний день місяця (включно) картки знищуватися не будуть. Якщо карта не була активована протягом 6 місяців з дати замовлення то вона автоматично заблокується, і після її отримання для розблокування вам потрібно буде лише зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0800-210-800.
Viktos18
Viktos18
3 сентября 2022, 21:29
Вікторія , Івано-Франківськ
Хочу дізнатись чи є справді запит щоб прийти і забрати карточку по вул.Бельведерська 50?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:34
Добрий день. Для перевірки статусу доставки ПК рекомендуємо зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за телефоном 0800-210-800.
Ksu3333
Ksu3333
3 сентября 2022, 21:20
Доброго вечора, підкажіть будь ласка, якщо заблоковано особистий кабінет та термін дії картки Ощадбанку вичерпано, чи можливо відновити вхід до особистого кабінету по протермінованій картці, для з, ясування залишку коштів, т.я на теперішній час перебуваю за кордоном особисто до відділення банку поки звернутись не маю можливості, заздалегідь дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:19
Добрий день. Якщо у вас заблокований обліковий запис ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки інформації.
Pensioners2020
Pensioners2020
3 сентября 2022, 16:39
Ольга Михаловна , Харьков
Доброго Дня.
Скажите пожалуйста, моя пенсионная карта(счет) оформлена в Киеве, прописка Киевская.Сейчас нахожусь в Житомире, мобильный привязанный к карте не помню, сама пенсионная карта утеряна.Чтобы ее восстановить мне обязательно нужно ехать в Киев (по месту оформления карты)или могу это сделать и тут в Житомире? ??
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:22
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо заблокувати втрачену карту зателефонувавши до контакт центру за телефоном 0800-210-800. Якщо карту можливо буде перевипустити в телефонному режимі то це зроблять відразу після блокування, або це можна буде зробити у будь-якому відділення ощадбанку, в тому числі і там де ви зараз знаходитеся.
Olena6565
Olena6565
3 сентября 2022, 15:43
Добрий день я клієнт банку не можу перевести гроші с карти на карту пише функціонал тимчасово не працює
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:24
Добрий день. Для перевірки вашої помилки при переказі, зателефонуйте, будь ласка, до контакт центру за телефоном 0800-210-800.
zinaidab
zinaidab
3 сентября 2022, 12:47
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, протягом якого часу потрібно забрати замовлену картку у відділенні? Якщо не вдасться забрати її вчасно, чи буде її заблоковано? Дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:33
Добрий день. Карта зберігається у відділенні протягом 6 місяців з моменту випуску ПК, але на період дії воєнного стану та по останній календарний день місяця (включно) картки знищуватися не будуть. Якщо карта не була активована протягом 6 місяців з дати замовлення то вона автоматично заблокується, і після її отримання для розблокування вам потрібно буде лише зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0800-210-800.
Nadiia59
Nadiia59
3 сентября 2022, 9:48
Доброго дня шановне Паньство. Маю таке питаннє. У липні 2014 року відкривала рахунок у відділенні Ощадбанку в м. Борислав, Львівської області. Зараз знаходжуся у Польщі і не маю можливості виїхати в Україну в зв'язку з воєнним станом. Як можна відновити Карту Ощадбанку? Термін дії закінчився у 12/2015 рік. Усі онлайн функції при введенні данних потребують український номер телефону. Я його вже дано не маю, бо живу у Польщі з 2014 року. Як біженці, асу. Не можемо перетинати кордон з Україною. Як вирифікувати свої дані? Маю польский номер телефону, маю біометричний закордонний паспорт громадянина України. Маю адрес е-мейл. Дякую за відповідь. З повагою до України і всього українського народу і ЗСУ громадянка України Надія Іванівна Шерстюк
Адрес е-мейл: karacuz87@gmail.com
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:35
Добрий день. Оскільки ваша карта була закрита ще в 2015 році, то для користування картою Ощадбанку і всі її функціями потрібно відкривати нову карту. Це можна буде зробити тільки звернувшись до відділення Ощадбанку
derteway
derteway
2 сентября 2022, 14:47
Добрий день. Зараз є якісь проблеми зі створенням ЄЦП? Пробую другий день через чат на сайті, чат-бота у вайбері — Генерація сертифікату хвилин 7-8 та видає помилку «На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Поверніться до меню чат-бота та повторіть спробу.»
Ощадбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 16:38
Доброго дня. Проблем з випуском ЕЦП немає. Рекомендуємо повторити спробу і провести операцію трохи пізніше.
Anna250218
Наталья Мацнева
2 сентября 2022, 9:57
Наталья
Подскажите не появилось новостей по поводу перевода с валютной карты? Когда сервер заработает? Заранее спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 11:43
Доброго дня. На сьогоднішній день нової інформації ми не отримали. Як тільки вона з'явиться, ми обов'язково повідомимо.
71941058
Игорь Игорь
2 сентября 2022, 7:28
Игорь, Черновцы
Доброго дня. Мені оформили кредитку Мій комфорт, з умовами обслуговування ознайомився, але вчора потрібно було перевести суму в 5000 на картку іншого банку. За переказ мені зняло 1% комісії +5 гривень, хоча я думав що зніме і 2,99 % за кредитні кошти. Сьогодні зранку в додатку вже і та комісія у 1%, що знялась вчора повернулась на рахунок, тобто з кредитки було знято лише суму переказу без комісії. Розясніть ситуацію, бо я боюсь що відсотки та комісії нарахуються пізніше і не зрозумію за які платежі? Який принцип нарахування відсотків за кредитною Мій комфорт, як діє пільговий період, зокрема у моєму випадку при переказі 5000 грн на інший рахунок. Дякую за допомогу
Ощадбанк
Ответ банка
2 сентября 2022, 9:02
Доброго дня. Для предметної перевірки інформації по карті щодо комісій, які були утримані та поверненні рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку 0800210800
bombeu
bombeu
1 сентября 2022, 15:20
Я являюсь клиентом вашего банка, нахожусь в Польше. Сегодня не смог воспользоваться картой, приложением ощад 24/7 воспользоваться не могу, так как номер телефона, привязанный к карте, не активен.Подскажите причину не возможности воспользоваться картой и есть ли возможность к приложению ощад 24/7 подвязать другой номер телефона для его использования? Заранее благодарен за ответ.
Ощадбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 15:36
Доброго дня. Роботу всіх сервісів вже було відновлено. Картою ви можете користуватися і надалі. Що стосується зміни номеру телефону, то для виконання цієї операції потрібно буде звернутися до відділення банку та внести зміни до персональних даних. Дистанційно таку операцію зробити неможливо, на жаль.
QWERTY7788
,Андрей Лялин
1 сентября 2022, 13:50
,Андрей, Харьков
Добрый день, что случилось с приложением и с картой ощадбанка не могу ей рассчитаться?
Ощадбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 14:33
Доброго дня. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Картою ви вже можете проводити операції. Застосунок теж невдовзі запрацює. Спробуйте, будь ласка, провести операцію трохи пізніше
Psix1982
Psix1982
1 сентября 2022, 12:43
Добрый день. Скажите пожалуйста почему не работает приложение?
Ощадбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 14:31
Доброго дня. Від імені банку перепрошуємо за незручності. Спробуйте, будь ласка, провести операцію трохи пізніше
alselesaf
Иван Приходько
31 августа 2022, 19:41
Иван, Марковка
Доброго дня! Чому у додатку Ощадбанка, коли переводити гроші на іншу картку, пише функціонал тимчасово не працює… Що сталося? Що робити?
Ощадбанк
Ответ банка
1 сентября 2022, 9:14
Доброго дня. Перевірили інформацію. На сьогоднішній день такої проблематики з переказами не спостерігається. Якщо питання ще актуальн і проблема досі наявна, просимо написати нам в особистому повідомлені ваше ПіБ та номер телефону. Перевіримо
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка