Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Andrey2023
Andrey2023
23 октября 2022, 15:02
Доброго дня…
У моїх батьків є картки ощадбанку дійсні до 01/24… Але картки чомусь закрили, хоча їми користувалися щомісчно і в додатку ОЩАД вони зникли…
Поясніть будьласка чому????
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 9:31
Добрий день. Для детальної інформації чому картки були закриті, рекомендуємо Вашим батькам зателефонувати з фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 або ж звернутися у відділення банку.
OPERATION
OPERATION
23 октября 2022, 14:53
Владислав, Київська обл.
Як зареєструвати або додати додаткову картку до ощад 24/7. Дякую,
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 9:26
Добрий день. Якщо це ваша додаткова карта яка відкрита в тій самій області, то вона буде відображатися в додатку. Якщо це додаткова карта яка відкрита до рахунку в іншій області, або відкрита на іншу особу, то потрібно провести нову реєстрацію по даній карті в додатку.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
21 октября 2022, 21:15
Я военный пенсионер Гуров Александр до сих пор не получил ответа на свой вопрос на горячей линии от 18.10.2022г.
Ощадбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 9:19
Добрий день. Надали Вам відповідь на ваше аналогічне запитання в приватних повідомленнях.
Mama0606
Mama0606
21 октября 2022, 13:37
Тетяна
Доброго дня! Підкажіть, що потрібно зробити, мати помилково видалила смс повідомлення про нарахування 2200 грн. Куди звернутися? Вона знаходиться з нами в іншому місті. Дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 13:47
Добрий день. Якщо вашій матері надходило смс повідомлення про зарахування грошового переказу, то в даному випадку для отримання виплати, рекомендуємо їй звернутися у відділення Ощадбанку з документами.
nizai
Джаміла Нізай
21 октября 2022, 12:34
Джаміла, Киев
Вопрос по еГранту. Когда банк планирует проводить деньги на спецсчета, для третей волны? Мы уже второй месяц уходим в минус, и вообще не понятно ждать нам этот хвалебный грант или это все большой популизм с ощадбанком вкупе?
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 12:40
Добрий день. Порядок надання мікрогрантів на створення або розвиток власного бізнесу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2022 р. №738 головним розпорядником бюджетних коштів, за рахунок яких здійснюється надання мікрогрантів, є Міністерство економіки України. В даному випадку рекомендуємо надіслати письмовий запит до Міністерства економіки України, оскільки ми лише уповноважений банк на обслуговування рахунків мікрогрантів.
pajtera
pajtera
21 октября 2022, 12:09
Чутове
Чи можна замовити гроші у відділення ОщадБанку в Чутове, Полтавської області? Майже 70000.
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 12:20
Добрий день. Для замовлення готівки потрібно звернутися безпосередньо у відділення Ощадбанку.
YurijBoiko
YurijBoiko
21 октября 2022, 1:02
Юрій, Київ
Доброго вечора! Моя мама подавала заявку на Єдопомогу, перший раз допомогу отримала через переказ вестернюніон в розмірі 2220 грн., переказ без проблем переказали на карту і далі вона вже розпоряжалася за своїми потребами. Але зараз мама змінила прізвище і переказ який знову прийшов через вестернюніон вона не може переказати на картку, так як прізвище раніше було Бесараб, а зараз Бесараб-Цимбал, чи є якась можливість вирішити цю проблему і отримати переказ по єдопомозі через касу банку? Чи можливо є якісь інші рішення? Прошу допомогти в вирішенні. Завчасно дякую!
Ощадбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 10:42
Добрий день. Для можливості отримання грошового переказу, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку із свідоцтвом про шлюб.
ArchEnemy
Станислав Штойко
20 октября 2022, 15:18
Станислав
Добрый день, знаходимося на тимчасово окупованій території, раніше бабуся отримувала пенсію на почті, тепер така змога відсутня. Бабуся є клієнтом вашого банку і через деякий час пенсія стала надходити на стару картку мастеркард яка давно закрита, хоча є і діюча віза. Чи є можливість перевести кошти на діючу карту якщо немає змоги відвідати відділення банку
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 16:02
Добрий день. Пенсійні виплати зараховуються на активний рахунок в Ощадбанку, а не на саму карту. Якщо вашій бабусі відкрили ще один новий рахунок і нову карту, то в такому разі необхідно передати в пенсійний фонд реквізити нового рахунку для отримання виплат. Або вона зможе перевипустити карту яка закрита та далі отримувати кошти з рахунку на який зараз нараховують пенсію. На жаль дистанційно немає можливості переказати кошти із закритої карти на активну. Для детальної перевірки чи не було перезамовлено нову карту або чи можна її замовити дистанційно, ваша бабуся може зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Ponomarenkoel
Ponomarenkoel
20 октября 2022, 11:34
Доброе утро, скажите пожалуйста я 16.10.22 вывела перевод манигрей на катку евровую, а деньги не пришли!!! я нахожусь сейчас за границей, в отделение прийти не могу, что же делать??? как получить перевод?? раньше проблем с переводами не было проблем
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 12:04
Добрий день. Після виплати грошового переказу MoneyGram на карту, кошти одразу стають доступні для використання. Для перевірки інформації стосовно неотримання переказу на карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Fernandez
Fernandez
20 октября 2022, 10:02
Кирило , Радивилів
Потрібн лі паперовий додаток до ай ди карти щоб отримати грошовий переказ з іншої країни? тк Вимогають на касі постійно,і є можливість отримання за застосунком дія?
Ощадбанк
Ответ банка
20 октября 2022, 11:24
Добрий день. У відділенні Ощадбанку ви можете отримати грошовий переказ по ІД карті без надання додатково витягу про місце проживання. По застосунку Дія, на жаль неможливо отримати грошовий переказ із-за кордону. Також грошові перекази можна отримувати в додатку Ощад якщо ви зареєстровані.
Bahurecp
Bahurecp
19 октября 2022, 6:52
Павло, Київ
Доброго дня!
Картку розблоковано
Але я не можу робити переводи і навіть рахунок поповнити
З чим це пов'язано?
Ощадбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 9:19
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Bahurecp
Bahurecp
18 октября 2022, 16:39
Павло, Київ
Доброго дня
Картка заблокована так як не оплатив заборгованість
Написано що треба поповнити і вона автоматично розблокується
Я поповнив щоб почати вносити прострочення по кредиту
Але карта не розблокувалася
Що робити? Коли вона розблокується
Зараз находжуся у Польщі
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 16:42
Добрий день. Якщо ваша карта була заблокована через заборгованість, то після зарахування коштів вона розблокується автоматично. Стандартні терміни здійснення зарахування становить від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. В даному випадку рекомендуємо зачекати автоматично списання заборгованості. Перепрошуємо за незручності.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
18 октября 2022, 2:49
Я військовий пенсіонер. Строк моєї картки закінчився у 2020 році. Багаторазові звернення за поновленням картки у зв’зку з неможливістю особисто звернутись до відділення Ощадбанку, були марними. З гарячої лініі Ощадбанку мені прийшла відповідь, що довірена особа може займатись моєю справою у Ощадбанку. Я склав та завірив довіренність у Консульстві Украіни у Ванкувері (Канада) згідно з правилами легалізаціі документів, представленими на сайті Посольства України в Канаді. Легалізована Українським Посольством в Канаді довіренність не приймається Ощадбанком до розгляду з невідомих причин. Ощадбанк продовжує наполягати на використанні мобільного телефону, що фізично не існує з 2017 року, або моєми особистому відвіданню. Доречі, така сама довіренність була оформлена моєю жінкою для Приват Банку, і банківська картка була перевипущена без жодної проблеми протягом 3 днів.

Я не розумію:

— Чому Ощадбанк не приймає до розгляду довіренність, оформлену за порядком встановленним статтею 38 Закону про Нотаріат України, статтею 44 Консульского Статуту України, Положенням про порядок учинення нотаріальних дій в дипломатичних представництвах та консульских установах України?

— Чому Гаряча лінія Ощадбанку надає поради, що не виконуються відділеннями банку?

— Чому Ощадбанк не має змоги для надання сервісу своїм кліентам через онлайн платформи, якими користується цивілізований світ?

— Чому Ощадбанк не виконує своїх обов’язків переді мною, його клієнтом, і змушує мене вірит що мої гроші вукористовуються Ощадбанком не за призначенням.

— З якою метою Ощадбанк запобіг поновленню моєї банківської картки у 2020, під час ковіду, що призвело до інфляційного знецінення моєї військової пенсії?

Мені здається, що я вичерпав всі розумні можливості для вирішення моєї проблеми з Ощадбанком. Якщо моя справа не буде розглянута протягом 30 днів, я подаю офіційний позов до суду проти Ощадбанку України.
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2022, 9:50
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, ПІБ та номер телефону довіреної особи, а також коли та в яке відділення банку довірена особа зверталася для перевипуску карти.
Vrsd4567
Vrsd4567
17 октября 2022, 11:52
Vira
Чи можна зняти гроші з рахунку в касі банку, не маючи активної банківської картки?
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 13:06
Добрий день. Якщо у вас немає активної банківської карти, ви можете зняти кошти з рахунку у відділенні Ощадбанку. Для цього потрібно звернутися у відділення банку з документами, та співробітники повідомлять подальші дії для отримання коштів.
Vrsd4567
Vrsd4567
17 октября 2022, 11:43
Vira
Доброго дня. Я в Польщі. В Україну не маю можливості поїхати. Банківська карта закінчилась у 2020році, номер тел. який був підвязаний до рах. не активний. Що маю зробити, щоб моя сестра могла зняти з рах. гроші, тому що за кожен місяць мені знімає 100грн.за некористування рахунком. Буду вдячна за відповідь
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 13:00
Добрий день. Для того щоб інша особа мала можливість користуватися коштами на Вашому рахунку, потрібно щоб на цю особу була оформлена нотаріальна довіреність. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується якщо протягом 12-и місяців не було жодного зарахування та/ або списання з рахунку. Тому якщо у Вас є реквізити вашого рахунку, вам можуть здійснити зарахування на будь-яку суму, щоб рахунок вважався активним та не виставлялася комісія.
OlenaPanova
OlenaPanova
16 октября 2022, 22:46
Olena Panova
На даний час я знаходжусь за кордоном, банківської карти з собою немаю, вона в телефонну режимі заблокована.Онлайн банкінг Ощад 24/7 також не працює.Чи можна мені зняти якимось чином кошти за кордоном з власного рахунку? Чи можна написати звернення до банку та замовити банківську виписку за певний період на електронну пошту?
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 11:17
Добрий день. На жаль за кордоном немає можливості отримати кошти без карти. Виписку на електронну пошту також на жаль неможливо отримати. Її можна буде отримати у відділенні Ощадбанку, або ж в ощад 24/7 коли до нього буде доступ. Перепрошуємо за незручності.
Marina2000
Marina2000
16 октября 2022, 18:54
Хочу оформити валютну карткув ощад 24, в але видає повідомлення — функціонал тимчасово недоступний, звонила на гарячу лінію, сказали все нормально працює, і основна картка в мене діє, все Ок, але карту в євро так і не можу оформити??
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 11:12
Добрий день. Для можливості відкриття валютної карти, рекомендуємо спробувати оновити додаток та провести операцію повторно. Перепрошуємо за незручності.
sasha94949
sasha94949
16 октября 2022, 16:22
существует ли лимит перевода денег с пенсионной карты ощадбанка на другого владельца карты ощадбанка?
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 11:07
Добрий день. По кожній карті Ощадбанку є встановлені ліміти на переказ коштів між картками. Перевірити розмір ліміту, можна в додатку Ощад. Для цього потрібно натиснути на вашу карту, потім у верхньому правому куті натиснути на знак налаштувань, далі обрати вкладку — ліміти на день, натиснути на потрібний ліміт та зняти ліміт або змінити його суму. Також при необхідності ви можете зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 для перевірки цієї інформації.
itrepairmax1991
itrepairmax1991
16 октября 2022, 14:11
Максим
Можно перевыпустить карту удаленно?
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:58
Добрий день. Для детальної перевірки чи є можливість перевипустити вашу карту не звертаючись у відділення, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Sergeyprim
Sergeyprim
16 октября 2022, 10:12
Сергей, Приморск (Запорожская обл.)
Добрий день. Питання по масовим виплатам від Червоного хреста. Чому в Ощадбанку не має можливості перевірити прийшов переказ на ваше ім'я чи ні. Наприклад ПриватБанк з особливого кабінету з'єднують з чат ботом, оператор перевіряє переказ на ваші дані, дає відповідь про переказ і запитує на який рахунок перерахувати гроші. Все це займає до 5 хвилин. В Ощадбанку це квест (з різними відписками). Чому клієнти Ощадбанку не мають можливості отримати гроші які їм так необхідні? Це дуже засмучує особливо коли чуєш: я казав переходь до ПриватБанку. Чи займаються відповідальні особи цим питанням, щоб в майбутньому клієнти Ощадбанку моли можливість получати якісні послуги.? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:56
Добрий день. Ми постійно вдосконалюємося задля того щоб клієнтки швидко та зручно отримували спектр необхідних послуг. Клієнтки Ощадбанку можуть дистанційно отримати переказ в додатку Ощад. Потрібно лише обрати назву системи грошових переказів, валюту та суму, і вам будуть зараховані кошти на обрану карту в додатку.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.6
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.6
Все курсы банка