Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Sergeyprim
Sergeyprim
16 октября 2022, 10:12
Сергей, Приморск (Запорожская обл.)
Добрий день. Питання по масовим виплатам від Червоного хреста. Чому в Ощадбанку не має можливості перевірити прийшов переказ на ваше ім'я чи ні. Наприклад ПриватБанк з особливого кабінету з'єднують з чат ботом, оператор перевіряє переказ на ваші дані, дає відповідь про переказ і запитує на який рахунок перерахувати гроші. Все це займає до 5 хвилин. В Ощадбанку це квест (з різними відписками). Чому клієнти Ощадбанку не мають можливості отримати гроші які їм так необхідні? Це дуже засмучує особливо коли чуєш: я казав переходь до ПриватБанку. Чи займаються відповідальні особи цим питанням, щоб в майбутньому клієнти Ощадбанку моли можливість получати якісні послуги.? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:56
Добрий день. Ми постійно вдосконалюємося задля того щоб клієнтки швидко та зручно отримували спектр необхідних послуг. Клієнтки Ощадбанку можуть дистанційно отримати переказ в додатку Ощад. Потрібно лише обрати назву системи грошових переказів, валюту та суму, і вам будуть зараховані кошти на обрану карту в додатку.
Daineko
Daineko
16 октября 2022, 10:10
Артём, Днiпро
Ощадбанк не перевёл пенсию 14 числа за 16 число (выходной). Денег все еще нет!
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:22
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати пенсії. Як тільки вони будуть зараховані в Банк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
1251Maks
1251Maks
15 октября 2022, 19:05
Как продлить действие зарплатой картки, если закончился срок, я на оккупированной теретории
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:41
Добрий день. Для детальної перевірки чи не була Ваша карта продовжена автоматично або чи є можливість її продовжити, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Tema23011
Tema23011
15 октября 2022, 17:51
Доброго дня, підскажіть будласка що робити і куди звернутись, якщо у моеї Бабулі, яка була на не підконтрольній території заблокували пенсійну картку Простір, а також закінчився термін фінансового номеру, що робити в даному випадку? Є можливість перевипустити картку і змінити фінансовий номер? І якими способами це можливо зробити?
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:39
Добрий день. Для зміни фінансового номеру телефону потрібно звертатися тільки у відділення Ощадбанку. На жаль дистанційно немає можливості змінити телефон. Після змінити номеру телефону, детальну інформацію по карті можна буде перевіряти в контакт-центрі за телефоном 0-800-210-800. Зараз стосовно можливості розблокування карти та її перевипуску, рекомендуємо звернутися вашій бабусі у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
tata77777771
tata77777771
15 октября 2022, 14:42
Шафоростова А.К., Львів
14 жовтня Ощадбанк не перевів пенсію за 16.10 (вихідний). У пенсійному фонді сказали, що такого ще не було і що всі відділення Ощадбанку вони профінансували. ПФУ пропонували питання виплати пенсії проясняти у Ощадбанку. Де ж пенсія???
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:20
Добрий день. Банк не затримує виплати пенсії. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
Larikova
В Е
14 октября 2022, 18:05
В
Доброго дня, прошу вас надати консультацію та допомогти, Я маю картку Ощадбанку, на яку я отримую пенсію. Строк в неї до 12/22 року.
Я знаходжусь за межами України, скажіть будь ласка, як її строк продлити, бо я не в змозі приїхати, бо маю матір 80 років, за якою потрібен догляд, Тай я за станом здоров'я інвалід. Тому прошу вас допомогти продлити автоматично картку Ощадбанку, дуже буду вдячна за вашу допомогу в наш важкий час!
З нетерпінням чекаю на вашу відповідь!!!
Бережіть себе!!!
Ощадбанк
Ответ банка
17 октября 2022, 10:15
Добрий день. Наразі картки клієнтів у яких закінчувався термін дії, продовжувалися автоматично до 31.12.2022. Тому зараз ви можете користуватися своєю картою як і звичайно. Стосовно того чи будуть далі продовжуватися картки та на який саме термін, на жаль поки що інформації немає. Рекомендуємо уточнити дані інформацію ближче до закінчення терміну дії Вашої карти.
rytaserg2
rytaserg2
14 октября 2022, 14:09
Сергей, Хмельницкий
У моего тестя закончився термин дии картки по котрий вин получае пенсию. Вин знаходиться на тимчасово окупованои територии. Як можна продовжити термин дии картки?
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 14:47
Добрий день. Вашому тестю могли автоматично продовжити термін дії карти або ж можливо карта вже була перевипущена. Для детальної перевірки цієї інформації, рекомендуємо щоб він зателефонував зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
edgar4ik
edgar4ik
14 октября 2022, 13:21
Людмила, Луганск
Добрий день. Довіреність яка буде оформлена в росії не буде дійсна в Ощадбанку. А на основании каких договоров или постановлений Ощадбанк отказывается принимать доверенности выданные в РФ.
«Украина является участницей отдельных международных договоров, которыми отменено любое дополнительное заверение официальных документов, представляемых в учреждения государств — участников такого договора. На сегодня действуют договоры о правовой помощи между Украиной и Азербайджаном, Беларусью, Арменией, Гру­зией, Казахстаном, Кир­­гизией, Молдовой, Рос­сией, Таджикистаном, Туркме­нис­таном, Узбе­киста­ном, Лит­вой, Эстонией, Лат­вией, Че­хией, Венгрией, Поль­шей, Мон­го­лией, Вьетнамом, Ма­ке­донией, Ираном, Болга­рией, Кубой и КНР. Под действительностью документов в указанных договорах предусматривается следующее: документы, которые были составлены или удостоверены соответствующим учреждением одной из Договаривающихся Сторон, скрепленные печатью и заверенные подписью компетентного лица, имеют силу документа на территории другой Договаривающейся Стороны.

Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 14:40
Довіреність, яку оформили на території росії може бути прийнята в банку, але лише за умови, що довірителем виступає резидент України. Перепрошуємо, що не уточнили це одразу.
edgar4ik
edgar4ik
14 октября 2022, 12:26
Людмила, Луганск
Здравствуйте. Моя мама получала пенсию в Ощадбанке. На данный момент срок действия её карты истёк. Смогу ли я оформить доверенность в Российской Федерации чтобы снять её средства в кассе Ощадбанка
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 12:32
Добрий день. Довіреність яка буде оформлена в росії не буде дійсна в Ощадбанку. Якщо нотаріальна довіреність буде оформлена в Україні, ви зможете отримати кошти своєї матері. Дякуємо за розуміння.
alipaya
alipaya
13 октября 2022, 21:20
Ігор, Бердянск
Вітаю! Отримував пенсію на пошті, зараз перевели на рахунок ощадбанк. Як мені отримати мою пенсію? Знаходжусь на окупованій теріторії, інвалід, виїхати не можу. Не отримую пенсію з серпня. Як виживати?
Ощадбанк
Ответ банка
14 октября 2022, 9:14
Добрий день. Якщо вам відкрили рахунок в Ощадбанку, то для отримання коштів потрібно звернутися у відділення банку та отримати карту або звернутися у будь-яке відділення Ощадбанку та зняти кошти з рахунку. Також за вас можуть отримати кошти або ж карту інша особа за наявності нотаріальної довіреності.
itrepairmax1991
itrepairmax1991
13 октября 2022, 8:25
Максим
Заблокировали доступ в личный кабинет и интернет операции по карте. Нет возможности обратится в отделение. Можно удаленно разблокировать?
Ощадбанк
Ответ банка
13 октября 2022, 9:56
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Sergeyprim
Sergeyprim
13 октября 2022, 7:17
Сергей, Приморск (Запорожская обл.)
Добрый день. Нахожусь на оккупированной территории. При оформлении помощи от международной организации не указал IBAN. Связь не работает ( смс получить не могу). Мои родственники в ПриватБанке выплаты получили два раза. Оформляли помощь одновременно. Как узнать поступление денег? Как их перевести на мой карточный счёт? Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
13 октября 2022, 9:55
Добрий день. Якщо ви не надали повністю реквізити для виплати допомоги, то на жаль міжнародна організація не зможе вам здійснити зарахування. Рекомендуємо повторно звернутися до відправника та уточнити можливість отримання допомоги, або ж чи потрібно повторно подавати реквізити для виплати.
Luboi
Андрій Нізай
12 октября 2022, 18:45
Андрей, Харьков
Добрый день, вот очень бы хотелось знать как и когда банк планирует выплачивать гранты по еРаботе? Получается ФОП открыть надо, сотрудников нанять надо, деньги им платить надо, налоги платить надо, а помощи от государства так и нет. Это уже похоже на издевательство над гражданами. За что??? Вы уполномоченный банк данного проекта, ваши специалисты отбирают гранты, а помощи никак нет. Прошу предоставить ответ, сколько мы еще будем уходить в минус, вместо того что бы развивать бизнес, и помогать государству в этой войне.
Ощадбанк
Ответ банка
13 октября 2022, 9:55
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.
spitamila1
spitamila1
12 октября 2022, 16:16
Таміла. , Чаплинка
Доброго дня. Мені нараховують пенсію на заблокована картку, нічого зробити з коштами я не можу, треба тільки кажуть виїзжати щоб заново відкрити рахунок, а я не можу за станом здоров'я. В наявності є картка яка повністю працююч, чого банк відмовляється активувати стару картку або зарахувати кошти на активну картку. Чого так ставляться до людей, це щоб ми гроші свої не змогли зняти. Ми в окупації, ви нам допомогати повинні, а ви що робите? Підіть на зустріч людям в такий тяжкий час, що нам робити, що їсти, як жити.Не кому не має діла, пишу, дзвоню вам а відповіді все тіж-Виїзжайте і робіть нову картку. Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2022, 16:44
Добрий день. Зарахування пенсії здійснюється на ваш активний пенсійний рахунок. Якщо вам перевипустили нову карту якою ви користувалися, то попередня закривається та стає недіючою. Якщо ж у вас є відкритий ще один рахунок в Ощадбанку, то ми на жаль не в змозі здійснювати на нього пенсійні виплати, оскільки в пенсійний фонд безпосередньо передавалися реквізити вашого пенсійного рахунку для зарахувань. Для детальної перевірки по якій причині карту було заблоковано, та чи є можливість її розблокувати, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
nina1938
nina1938
12 октября 2022, 14:53
Здравствуйте, переоформили пенсию с почты на карту. Вместе с пенсией на почте бабушка получала субсидию. Будет ли теперь насчитываться субсидия на карту вместе с пенсией?
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2022, 15:18
Добрий день. Дану інформацію вашій бабусі потрібно уточнити в управлінні соціального захисту населення, оскільки вони здійснюють перерахування субсидій.
21629609
adast adast
12 октября 2022, 10:01
adast
Добрый день!
Я из Киева, сейчас нахожусь в Ровенской области. Срок действия карты «Киевлянина» заканчивается в следующем месяце, возможности приехать в Киев на данный момент нет, так как ухаживаю за больным родителем.
Есть ли возможность отправить новую карту на отделение банка именно здесь?
Или может есть какой-то другой вариант?

За ранее Спасибо!
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2022, 10:35
Добрий день. Перш за все рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 для перевірки інформації, оскільки вашу карту можуть продовжити автоматично і її не потрібно буде перевипускати. Якщо ж карта не буде продовжена, то вам повідомлять чи зможуть її перезамовити на новий термін дії в телефонному режимі, але хочемо звернути вагу, що карта киянина доставляється тільки у відділення Ощадбанку в межах міста Києва.
Kris2702
Kris2702
12 октября 2022, 8:07
Моя бабуся знаходиться на окупованій території, чи можу я заблокувати її пенсійну картку та отримати нову?
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2022, 10:35
Дорий день. Якщо карта, втрачена, викрадена, або ж по ній відбувалися шахрайські операції, то рекомендуємо заблокувати її як найшвидше зателефонувавши до контакт центру за номером 0-800-210-800. Заблокувати карту клієнта може будь яка особа, але здійснити перевипуск та отримати нову карту, може інша особа тільки по нотаріальній довіреності в якій буде чітко вказано дозвіл на здійснення операцій перевипуску та отримання карти. Також якщо у вашої бабусі є доступ до мережі інтернет, вона може зателефонувати до контакт центру самостійно через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat, та їй повідомлять чи можна перевипустити карту одразу після блокування щоб потім її отримати у будь-якому відділенні Ощадбанку.
98553959
Nadia Mn
12 октября 2022, 2:07
Rose, Киев
Банк заблокировал деньги! Получила всего ли 4 платежа на не большие сумы до 15 тыс гривен одномоментно в течении 2 часов: заблокировали весь счёт. Проживаю заграницей! Возможности явиться в отделение банка нет в военное время. Звонки игнорируют говорят Вы звоните не с финансового номера. Я звоню со своего телефона!!! Значит не так высвечивает ваша система! Буду вынуждена обратиться в суд если деньги не будут разблокированы ближайшее время. Информацию по причине блокировки денег не отвечают! Самый худший банк! Буду привлекать адвоката я не собираюсь им дарить свои деньги!
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2022, 10:34
Добрий день. Рекомендуємо спробувати здійснити дзвінок на телефон для закордонних дзвінків (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat. Саме в контакт-центрі зможуть повідомити причину блокування вашого ранку та повідомити можливість його розблокування. Перепрошуємо за незручності.
LERA2213
LERA2213
11 октября 2022, 14:34
Добрий день! Не приходить одноразовий пароль для переведення коштів на іншу карту
Ощадбанк
Ответ банка
11 октября 2022, 16:05
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Victoria1234
Victoria1234
9 октября 2022, 16:22
Виктория
Доброго дня, поповнила мобільний через додаток в 9.05 — 10.10.22, гроші на год 16.20 так і не прийшли та не були зараховані. Куда звернуттсь щоб з'ясувати причину?
Ощадбанк
Ответ банка
10 октября 2022, 12:45
Добрий день. Зарахування коштів може здійснюватися від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Якщо реквізити були вказані правильні, рекомендуємо очікувати зарахування. Перепрошуємо за незручності.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.45 44.4
PLN 9.7 10.4
USD 41.75 42.3
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка