Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Все курсы банка |
Подскажите, пожалуйста, по какой причине может возникнуть такая ситуация.
Попыталась снять наличные в банкомате.
Банкомат карту принимает, остаток на счету я вижу, набираю сумму для выдачи, а банкомат выдает: «операция запрещена обратитесь в свой банк», и отдает карту назад.
Комментарии (1)
Рекомендуємо оформити перевипуск картки. Це можна зробити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. За декілька днів, коли нова картка буде фіксуватись в системі, можна буде зняти готівку в будь-якому зручному відділенні з паспортом та фінансовим номером телефону. Це ще одна процедура, що дозволяє зняти кошти за реквізитами нової картки, до її отримання.
Написать комментарий
Написать комментарий
Уточнити наявність картки у відділенні банку можна також в телефонному режимі. Контакти на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Комментарии (1)
Написать комментарий
По запросу в налоговую, мне ответили, что деньги нужно искать в Ощаде.
Но с момента платежей уже прошло больше 180 дней, как мне поступить в этой ситуации?
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Якщо система не змогла вас ідентифікувато, вона здійснює перемикання дзвінка на співрозмовника. В свою чергу, оператор має ідентифікувати клієнта провівши відповідну процедуру. Що стосується зняття ліміту, то окрім автоматичного меню клієнт може ними керувати в Ощад 24/7, чат-ботах банку або при спілкуванні з оператором контакт-центру.
Комментарии (1)
Якщо клієнт не може замовити карту самостійно, то це може зробити довірена особа через відділення банку за умови надання довіреності. В довіреності має бути вказано, що довірена особа має право перевипускати карти та отримувати їх.
Написать комментарий
Написать комментарий
6 августа вместо положенных 12тыс ( двенадцати тысяч пенсии) пришло 1300 ( тысячу триста ) ГРН. Как это расценивать и куда обращается?
Написать комментарий
Написать комментарий
Якщо номер телефону зафіксований в системі банку некоректно, то здійснити його зміну можна лише через відділення банку.
Написать комментарий
Відповіли в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Vаsha kаrta obmеzhena infоrmасiya za tel: 044-353-95-67 0shad.ua
Дане повідомлення надіслано вам шахраями, а не банком. Ми рекомендуємо не реагувати на такі повідомлення та в жодному випадку не телефонувати за вказаними телефонами і не надавати третім особам персональні дані та дані карт. Розголосивши персональну інформацію потенційним шахраям ви ризикуєте втратити свої кошти. Телефони ж банку наступні 0800-210-800 і 044-363-01-33. Також, важливо зазначити, що повідомлення від банку не надходять з мобільних номерів, адже відправником завжди буде «Oschadbank».
Написать комментарий
У меня пенсионное удостоверение и карта Ощадбанка это одна карточка, на одной стороне написано, что пенсионное удостоверение выдано бессрочно, а на другой стороне срок действия банковской карты заканчивается в 2022 году.
Как такое может быть и что мне делать в данном случае?
Заранее благодарен за ответ
Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це документ, що поднує функції пенсійного посвідчення та банківської карти, містить електронну інформацію про власника та електронний підпис. Якща на ЕПП зазначено, що термін до 2022 року, то картою ще можна користуватися і перевипуск не потрібно виконувати. В подальшому коли карта буде закінчуватися вам потрібно буде зателефонувати до контакт-центру банку 0800-210-800 та перевірити з співробітником наявність перевипуску карти. Якщо карта не замовлена, то ви можете звернутися до установи банку межах області, де її було випущено і подати заявку на нову карту.
Написать комментарий
Сьогодні вже надати відповідь на ваш запит у відгуках банку. Додатково, з вами прокомунікували наші співробітники і за результатами спілкування вас було запрошено до відділення банку на завтра для надання розяснень.
Написать комментарий