Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
DolceV
DolceV
14 сентября 2021, 15:57
Обычно получаем пенсию 12 числа.В сентябре пенсии не было, Поясните-начислена ли в этом месяце пенсия?

Номер карточки могу указать в ЛС
Ощадбанк
Ответ банка
14 сентября 2021, 16:02
Доброго дня! Нарахування пенсії здійснюється пенсійним фондом. Зверніться, будь ласка, до ПФУ для перевірки ситуації.
tinas
tinas
14 сентября 2021, 13:37
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, дякую, але я вас запитую стосовно цієї конкретної процедури і прошу дати конкретну відповідь, бо судячи з вашої відповіді сканкопія паспорту довіреної особи є необов'язкова, але можлива, тобто взяття сканкопії паспорту довіреної особи залишається на розсуд співробітника банку, який обслуговує за дорученням і замість неї він може зробити і звичайну копію з оригіналу, я вас вірно зрозуміла?
Ощадбанк
Ответ банка
14 сентября 2021, 14:58
Ні, не на розсуд співробітника банку. Обов'язково відповідно до встановленої процедури.
tinas
tinas
14 сентября 2021, 11:28
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, дайте хоть з сьомого разу відповідь по суті, бо це вже якось і справді дуже дивно виглядає, я запитую, чи обов'язково співробітники відділення беруть сканкопію паспорта довіреної особи, чи досить зробленої ними звичайної копії з оригіналу.
Якщо сканкопія паспорта довіреної особи обов'язкова, то чим та де це визначено, як я розумію з вашої попередньої відповіді, то співробітники Ощадбанку беруть сканкопію паспорту довіреної особи тільки тому, що це не заборонено законом, але не є необхідністю… тобто сканкопію довіреної особи можна і не брати в такому випадку, а досить зробленої ними звичайної копії з оригіналу…
Вибачте, але і справді дуже дивує уникнення надання чіткої відповіді саме по суті питання представником Ощадбанку, натомість йде якесь мимоговоріння, мені вже і справді набридло багаторазово задавати тут одне й те ж саме питання і читати пусті відповіді не по суті, з надією, що я перестану просити належного роз'яснення.Вибачте, але хто тоді може відповісти на моє просте питання до Ощадбанку, поставлене тут вже багато разів та надати належне роз'яснення?????????????
Ощадбанк
Ответ банка
14 сентября 2021, 12:30
Як вам повідомляли раніше, працівники діють відповідно до встановлених процедур і можуть зробити скан-копії документів, якщо це вимагає та чи інша процедура, в тому числі обслуговування за довіреністю.
PRQ38A
PRQ38A
13 сентября 2021, 23:30
Кира, Кира село Дон обл
Добрый день. Я в ощад 24/7 зарегистрировала кабинет на на зарплатную карту, скажите, пожалуйста могу ли я зарегистрировать и личный кабинет в ощад 24/7 на пенсионную карту? Обе карты на один номер телефона. Заходила в ощад 24/7, данные внесла, поступил звонок с банка о том, что пароль изменен. Скажите, пожалуйста, какую ошибку допустила? Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
14 сентября 2021, 9:26
Доброго дня! Так, це можливо. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 і повідомте оператору, що ви бажаєте створити реєстрацію по іншій карті. Він закриє в системі ваш попередній обліковий запис, після чого ви створите нову реєстрацію за вже відомою процедурою (здійснюється так само, як і відновлення паролю).
tinas
tinas
13 сентября 2021, 17:14
Инна, Київ
Дякую за відповідь, підкажіть, будь ласка, а якими саме нормативно правовими актами керуються співробітники Ощадбанку, коли (вимагають) роблять сканкопію паспорта довіреної особи та чому вони не можуть обмежитись взяттям звичайної копії паспорту довіреної особи, чому її недостатньо для такої процедури( отримання пенсії за дорученням)
Ощадбанк
Ответ банка
14 сентября 2021, 9:23
Доброго дня! Це процедура, яка не є забороненою законодавчо. Довірена особа звертається з оригіналом документів, і зафіксувати потрібно оригінал, а не копію.
tinas
tinas
13 сентября 2021, 15:56
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, вибачте, але я дуже прошу вас надати відповідь саме по суті питання, я її так і не отримала…
Суть питання, чи будуть співробітники відділенні Ощадбанку брати сканкопію паспорта довіреної особи, чи потрібна вона їм взагалі, чи досить буде звичайної копії паспорта, дуже прошу вас відповісти саме по суті питання
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 16:49
Так, за необхідності працівники можуть зробити скан-копії документів.
Alenka94
Alenka94
13 сентября 2021, 15:31
Когда же я дождусь ответа?
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 15:34
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення.
tinas
tinas
13 сентября 2021, 13:45
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, роз'ясніть, будь ласка, якими чинними нормативно правовими документами передбачено взяття сканкопії паспорта довіреної особи при отриманні пенсії за дорученням та чи береться взагалі у відділеннях така сканкопія (не звичайна копія!) при отриманні пенсії за дорученням? Довірена особа не клієнт Ощадбанку і не хоче ним стати.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 15:36
Доброго дня! При зверненні довіреної особи проводиться перевірка довіреності юридичним відділом, тому документи фіксуються. Довірена особа може не бути клієнтом банку, такої вимоги немає.
Alenka94
Alenka94
13 сентября 2021, 12:19
Как же к вам можно достучаться. В личные не отвечаете. Когда разблокируете мне счёт? постанова уже у вас я отслеживала письмо. Ещё с 06.09.
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 15:34
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення.
tinas
tinas
13 сентября 2021, 12:17
Инна, Київ
Дякую, вибачте, але я вже зараз змушена втретє задати одне і те ж саме питання, бо не отримала її від вас в попередніх зверненнях, те що довіреній особі потрібно звертатись з оригіналами документів само собою зрозуміло, а чи будуть співробітники відділення робити сканкопію паспорта довіреної особи?
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 13:24
Так, працівники можуть робити копії за необхідності.
tinas
tinas
13 сентября 2021, 10:54
Инна, Київ
Доброго дня, дякую Вам за відповідь на моє попереднє звернення, але хотілось би дізнатись більш детально, чи роблять у відділенні сканкопію паспорту довіреної особи, чи вона не буде потрібна, а потрібно буде надати тільки оригінали документів при зверненні довіреної особи з озвученою мною в попередньому зверненні метою.
Дякую за відповідь
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 11:00
Доброго дня! Так, довірена особа звертається звертається до відділення саме з оригіналами документів. Копією може бути лише сама довіреність і дана копія теж має бути засвідчена нотаріально.
Sunflowers
Sunflowers
12 сентября 2021, 5:56
Здрастуйте, частный исполнитель отправил вам письмо, в котором постанова о снятии ареста со счета, обращалась в кол центр, ходила в банк, нигде не владеют информацией, говорят что знает только Киев. Как мне узнать когда разблокируют мой счёт и удержаные деньги на нем. Мы очень многодетная семья, ожидание очень трудно дается. Ответьте мне пожалуйста.
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 9:59
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
43348744
43348744
11 сентября 2021, 19:28
Владимир Анатольевич, Луганская обл
Если я утратил контроль над Платёжной картой типа MasterCard Debit Standard и не имею доступа к мобильному телефону, привязанному к карте. Знаю: номер контактного мобильного телефона, адрес отделения ощадбанка, фамилию имя отчество контролёра-кассира отделения банка, дату выдачи карты, номер заявления о присоединении. номер текущего счёта, знаю карточный пароль (девичью фамилию матери), ну и конечно все свои реквизиты: паспорт, индификационный номер и т п. ВОПРОС: Могу ли я заблокировать свою карту и каким образом, в настоящее время не могу лично посетить отделение банка.
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 9:58
Доброго дня! Картку рекомендуємо заблокувати в цілях безпеки. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0-800-210-800 (з будь-якого номеру телефону).
ZloyKotya
ZloyKotya
11 сентября 2021, 18:16
Костя, Одесса
ВЫ писали:« Як повідомляли раніше, вказання мобільного номеру допомагає спрощувати проведення платежів. Саме тому цей момент є частиною процедури.»
т.е. клиент банка не может отказаться от незаконной процедуры(процедура не регламентирована никаким законом), которая никак не влияет на сущность платежа (ну если не считать, что банк собирает личные данные клиентов(номера мобильных) при операциях в кассе. Вы ареал беззакония!!!

ВЫ писали:«Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта. Працівники несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці. Тому ви сміливо можете озвучити працівнику номер мобільного і бути спокійним.» — эта фраза даже не смешна, она трагична… я не верю банкам, особенно тем кто не законно собирает личные данные без согласия на это клиента.
Огромное Спасибо за Вашу Бесполезную Помощь :-)
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 10:41
Доброго дня! Банк має на меті не збір даних, а лише спрощення процедури проведення платежів. При відкритті рахунку у будь-якій банківській установі, вказується номер мобільного для смс-інформування, а також надаються оригінали документів.
Sunflowers
Sunflowers
11 сентября 2021, 15:50
Через которое время банк снимает арест с социального счета, если ему пришло письмо от частного исполнителя, где указано постановление о снятии ареста?
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 9:45
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли до банку надійшла постанова від виконавця. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
tinas
tinas
11 сентября 2021, 12:12
Инна
Шановний Ощадбанк, підкажіть, будь ласка, чи потрібно надавати в відділення Ощадбанку сканкопію паспорта повіреної особи при отриманні пенсії за дорученням, чи достатньо звичайної ксерокопії, зробленої співробітниками відділення з оригіналу, довірена особа не є клієнтом вашого банку.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 9:44
Доброго дня! Довірена особа звертається до відділення банку з оригіналом довіреності або засвідченою копією довіреності та оригіналами своїх документів — паспорт та ідентифікаційний код.
pipkan0351
pipkan0351
10 сентября 2021, 23:47
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, у меня на зарплатой карте отклеилась пленка, кога я обратилась в отделение Ощадбанка, чтобы её каким-то образом заменить или перевыпустить, то мне предложили выпустить дополнительную карту к зарплатой. Она стоит 350 грн. Я не могу понять почему нельзя просто заменить испорченную карту и что собой представляет эта дополнительная карта?
Ощадбанк
Ответ банка
13 сентября 2021, 9:41
Доброго дня! За наявності пошкоджень основної картки, її можна перевипустити Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення.
ZloyKotya
ZloyKotya
10 сентября 2021, 15:02
Костя, Одесса
Вы писали«У минулих зверненнях ви вказували ЗУ, що стосуються верифікації особи. До даної ситуації вони не мають відношення, оскільки номер телефону — це частина процедури проведення платежу, що встановлена банком. В різних банківських установах вона може відрізнятися.»
Чем определена эта процедура ??
Какой в ней смысл и что делать если у меня нет или я не хочу говорить свой номер мобильного телефона, как разрешится эта задача ??

Если я буду сообщать кассиру всегда разные телефоны(не свои), то как улучшится процедура систематизации?

У меня все больше складывается мнение, что Эта процедура, не более чем профанация и олицетворяет собой негласное изъятие личных данных клиента, раз вы утверждаете, что она не определена никаким законом, тем более если речь не идет о законе №361-ІХ, то ответьте же на мой вопрос:

— Я могу отказаться сообщать личные данные(номер мобильного телефона) при оплате счетов коммунальных платежей в кассе???

Если нет, то почему и на основании чего я не могу это сделать…

И если это определенно банком, то я спешу напомнить, что горячая лини НБУ говорит о том, что указание номера мобильного телефона лишь «возможная» но « не обязательная» процедура.
Почему ощадбанк превращает «возможность» в «обязаловку». Я имею право это узнать, мне так кажется, Спасибо.

Ощадбанк
Ответ банка
10 сентября 2021, 15:11
Доброго дня!

Як повідомляли раніше, вказання мобільного номеру допомагає спрощувати проведення платежів. Саме тому цей момент є частиною процедури.

Як альтернатива — ви можете провести платіж в Ощад 24/7 і таким чином не повідомляти нікому номер мобільного. Або провести платіж через термінал, там потрібно буде цей номер ввести, а не озвучувати.

Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта. Працівники несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці. Тому ви сміливо можете озвучити працівнику номер мобільного і бути спокійним.
Golding32
Golding32
9 сентября 2021, 20:32
Виталий, Ясиноватая
Добрый вечер. Мне перевыпустили карту ЭПУ, она находится в отделении.В личном кабинете старая карта ЭПУ исчезла, а новая висит в сером цвете. Возможно ли, ее активировать удаленно, чтобы проводить банковские операции через личный кабинет в системе Ощад 24/7? И как это сделать? И почему исчезла старая карта ЭПУ( срок действия 09/21), ведь срок действия карт постоянно продлевают в связи с карантином? Сейчас не могу осуществить ни какую банковскую операцию, даже пополнить мобильный счет на телефоне. Выехать за картой, пока, не имею возможности. Что можно предпринять в данной ситуации для решения проблемы с оплатой услуг? Рассчитываю на подробный ответ. Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
10 сентября 2021, 10:53
Доброго дня! Для уточнення написали вам в особисті повідомлення. Очікуємо на відповідь.
ZloyKotya
ZloyKotya
9 сентября 2021, 17:04
Костя, Одесса
ВЫ писали :« При проведенні платежу в терміналі або відділенні необхідно вказати номер мобільного. Банк не порушує вимоги чинного законодавства України. »
Я привел вам пункты закона который прямо говорит, что эта процедура не обязательна и напрямую противоречит ему. Как вас понимать ??
т.е. если дальнейшем банк (кассир банка) будет согласно какой-то местной инструкции спрашивать цвет моих трусов это тоже не будет «не порушує вимоги чинного законодавства України» ????
Ответьте пожалуйста, четко и понятно согласно какого закона Украины кассир банка имеет право ТРЕБОВАТЬ от меня личные данные(номер мобильного телефона) с указанием номера закона, пунктов и пр.
Что бы я мог вам сказать спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
10 сентября 2021, 11:07
Доброго дня! У минулих зверненнях ви вказували ЗУ, що стосуються верифікації особи. До даної ситуації вони не мають відношення, оскільки номер телефону — це частина процедури проведення платежу, що встановлена банком. В різних банківських установах вона може відрізнятися.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Все курсы банка