Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
tinas
tinas
14 сентября 2021, 18:20
Инна, Київ
Дякую за відповідь представнику Ощадбанку та повторно прошу роз'яснити та надати посилання на підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Ощадбанк
Ответ банка
15 сентября 2021, 7:50
Доброго дня! Сканування документів не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться