Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
61298733
Віктор Крупський
8 декабря 2018, 19:35
Віктор, Кропивницький
30 липня 2018 року я уклав з Ощадбанком (відділення в Кропивницькому на вул. Набережній) договір про споживчий кредит (для придбання енергозберігаючого обладнання). Отримав карту, на яку маю вносити кошти, щоб вони списувалися банком для погашення кредиту. 17 липня я вніс на карту кошти, їх розмір перевищував розмір необхідного платежу. Всупереч договору, 30 серпня ці гроші не було списано з карти. Занепокоївшись цим, я звернувся до відділення банку. Реагуючи на мої наполягання, 4 вересня працівники банку здійснили списання. Припустивши, що в банку великі проблеми з програмним забезпеченням, я два наступних платежі здійснював через касу. Платежі здійснив вчасно та в повному обсязі. Тим часом я отримав від Ощадбанку смс про те, що заборгував 192 гривні. Працівниця банку, яка виписувала мені рахунки, на моє запитання щодо цього смс, відповіла, що заборгованості за мною немає. 29 листопада я вніс на карту черговий платіж (не мав часу стояти в черзі за рахунком, щоб сплатити через касу). До 6 грудня гроші не було списано з карти. У відділенні банку, куди я звернувся 6 грудня, мені не змогли нічого пояснити. 7 грудня я знову звернувся до відділення, щоб з'ясувати, чому банк не списує кошти з карти. Близько двох годин працівники банку билися над цим запитанням, час від часу висуваючи безглузді версії: то, мовляв, я повинен вносити гроші на карту 27 числа (хоча договором передбачено 29 число), то, мовляв, одного разу я вніс недостатньо коштів (це спростовувалося квитанціями, які я маю). Нарешті мені сказали, що винна якась «регулярка» (як я зрозумів, програмне забезпечення), через яку перший мій платіж було списано із затримкою в кілька днів. Також мені повідомили, що через «регулярку» я заборгував певну суму. Я запитав: тобто я маю розплачуватися за помилки в роботі банку. Зі мною мовчки погодилися і запропонували сплатити «борг», запевнивши, що після цього кошти на карті буде нарешті списано. Бачачи, що сперечатися немає сенсу, я сплатив «борг». Наступного дня, 8 грудня,
Ощадбанк
Ответ банка
10 декабря 2018, 10:46
Добрий день. Приносимо вибачення за описану Вами ситуацію. Ваші ПІБ та номер телефону, що були надані до сайту, отримали. Ситуацію розглянемо детальніше та надамо зворотній зв'язок щодо вирішення Вашого питання.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться