×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 3
Ознайомився з наявними коментарями по цій темі. Складається враження, що хтось з керівництва поставив в залежність працівників банку від суми нав'язаних послуг приватних страхових компаній, що вже межує з корупцією і може бути темою великої інформаційної кампанії з негативними репутаційними наслідками.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
- +
- 0
- vadymbanker
- 21 августа 2018, 9:59
- #
Почему вы не звоните в колл центр, прямо из отделения, перед ихними глазами??? Звонок бесплатный. За НЕ выдачу депозитной карты, колл центр отреагировал бы быстро, это бред полный.
Я радий за те, що Ваші батьки освічені, і можуть протистояти менеджерам, які ввідкриту займаються обманом. Але більшість людей за 50 звикли довіряти банківським працівникам і «шахрайства», а по іншому я це назвати не можу, не помічають.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 38.35 | 38.8 |
EUR | 41.85 | 42.5 |
Все курсы банка |
Навіть не зупинило моє зауваження про те, що я буду звертатися до керівництва для перевірки цих дій. Ощадбанку мало доходів від банківських послуг?