Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
mcart
mcart
20 августа 2018, 12:42
Андрій, Черкаси
MetLife — ця страхова компанія є офіційним партнером Ощадбанку? Чи є обов'язковою страховка цієї компанії на 1 місяць вартістю 30 грн. при видачі карти МasterCard Debit для вкладників? Якщо ні, то прошу провести ще раз провести роботу з керівниками відділень, щоб вони не заставляли менеджерів «впарювати», прошу вибачення за нелітературне слово, клієнтам цю страховку. На моє звернення неодноразове звернення до менеджера, чи обов'язкова страховка, він казав, що так.
Навіть не зупинило моє зауваження про те, що я буду звертатися до керівництва для перевірки цих дій. Ощадбанку мало доходів від банківських послуг?
Ощадбанк
Ответ банка
20 августа 2018, 14:56
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію яка склалася. MetLife — дійсно партнер Ощадбанку, проте жодні страхові продукти не є обов'язковими. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, про яке саме відділення йде мова, та ім'я співробітників, які надали подібну інформацію. Проведемо з ними роботу та навчання.

Комментарии - 3

+
0
mcart
mcart
20 августа 2018, 17:53
#
Ознайомився з наявними коментарями по цій темі. Складається враження, що хтось з керівництва поставив в залежність працівників банку від суми нав'язаних послуг приватних страхових компаній, що вже межує з корупцією і може бути темою великої інформаційної кампанії з негативними репутаційними наслідками.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
21 августа 2018, 9:59
#
Почему вы не звоните в колл центр, прямо из отделения, перед ихними глазами??? Звонок бесплатный. За НЕ выдачу депозитной карты, колл центр отреагировал бы быстро, это бред полный.
+
0
mcart
mcart
21 августа 2018, 14:23
#
Я радий за те, що Ваші батьки освічені, і можуть протистояти менеджерам, які ввідкриту займаються обманом. Але більшість людей за 50 звикли довіряти банківським працівникам і «шахрайства», а по іншому я це назвати не можу, не помічають.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка