Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (6)
Написать комментарий
Написать комментарий
вопрос о оплате с карты Е пидтримка.
При покупке онлайн нужен полный номер карты а так же CVV код из 3 цифр ( на самой карте стоит 4 цифры ).
Где узнать полный номер карты и 3 х значный СVV?
Номер картки можна побачити в додатку Ощад 24/7. Потрібно натиснути на картку, далі в розділі «Інформація» буде пункт «Номер картки». Щоб побачити його повністю, потрібно натиснути на значок одразу біля зашифрованого номеру картки.
Одразу наступний пункт — cvv2 код. Потрібно натиснути на кнопку «Отримати в СМС» і на ваш мобільний одразу буде надіслано смс-повідомлення з терміном дії картки та Cvv2-кодом.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Оформила картку Е-підтримка, на неї зачислено 1000грн. І коли хотіла оплатити замовлення онлайн, виявилося, що смс з CVC-кодом було втрачено (видалено). При спробі відновити CVC-код в додатку «ощад 24/7» видає повідомлення «Невідома помилка». Я звернулася до відділення ощадбанку, де мені не змогли допомогти сказали звернутися на гарячу лінію. Я зателефонувала на гарячу лінію де мені теж нічим не змогли допомогти. Що мені робити, чи можна якось виправити цю помилку або отримати повторно смс з кодом?
Дякую.
Написать комментарий
.
Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Написать комментарий
Написать комментарий
11 ноября 2021 г. ПАТ Ощадбанк написал письмо № 100.16-08/964 в Пенсионный Фонд Украины, в котором уведомил, что я не получаю пенсию больше года. После этого Пенсионный фонд написал мне письмо, что собирается доставлять пенсию домой.
Я уже третий год не могу вернуться в Киев из-за коронавируса, пенсию получаю каждый месяц на свой счет в Ощадбанке, мне приходит смс о зачислении денег.
Вопросы:
1. Какое отделение Ощадбанка написало это лживое уведомление в Пенсионный фонд?
2. Как заставить Ощадбанк отозвать это письмо, так как я продолжаю получать пенсию на свой счет?
3. Когда Ощадбанк прекратит издеваться над пенсионерами Украины?
Банк виконує вимоги ПКМУ №1596 (п.17), відповідно до якої зобов'язаний повідомити ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.
Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій по рахунку власником рахунку, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
Написать комментарий
Пришла смс Za Vasym zvernennyam poslugu іnformuvannya po kartsi … vidkliucheno.
Что это значит?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Таке посвідчення в мене є, але закінчується його термін.
Написать комментарий