×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- smisasha50
- 28 июня 2018, 14:21
Моєму батькові, який має статус переселенця, сьогодні, у день Конституції України прийшло sms- повідомлення щодо проходження фізичної ідентифікації для запобігання блокування рахунку. В останнє батько був у відділенні банку у Києві на Лесі Українки, 28а 09.06.18, то того був ще 11.04.18 та 20.04.18 отримував готівку за паспортом, про що має відповідні чеки. Питання: можливо інформація про відвідання відділення банку не зберігається у базі даних, оператор не проводить всі необхідні операції? Скільки раз на місяць необхідно відвідувати відділення банку для того, щоб не отримувати таких принизливих sms-повідомлень?
Ответ банка
2 июля 2018, 10:10
Доброго дня. Дуже перепрошуємо, якщо такі повідомлення є принизливими для Вашого батька. Ідентифікацію необхідно проходити раз на 6 місяців, при цьому кожне відвідуваня банку не зараховується автоматично як пройдена процедура фізичної ідентифікації. Рекомендуємо держателю звернутися до контакт-центру для визначення дати попередньої ідентифікації, після чого звернутися до будь-якого відділення банку.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться