Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
А также есть ли ограничения на перевод на / с карту (ы) пенсионную карту Ощадбанка?
Встановлені ліміти ви можете зручно переглянути в Ощад 24/7. В старому додатку потрібно обрати картку, далі розділ «Сервіси» і пункт «Налаштувати ліміти», в новому — натиснути на картку, далі блакитний значок налаштувань в правому верхньому кутку, і пункт «Ліміти на день».
Також лімітами можна керувати в чат-боті: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
або через оператора контакт-центру за номером телефону 0800210800.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Першочергово при втраті картки її необхідно заблокувати в цілях безпеки. Це можна зробити цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Потім потрібно замовити перевипуск картки. Це також можливо здійснити в контакт-центрі, одразу ж після блокування, або звернутись до будь-якого зручного відділення.
Нова картка виготовляється до 14 днів (Донецька/Луганська області до 30 днів). Коли картка буде у відділенні, на ваш фінансовий номер телефону надійде смс-повідомлення.
Останній крок — звернутись до відділення для отримання картки. З собою потрібно взяти паспорт та ІПН.
Написать комментарий
Написать комментарий
В грудні минулого року померла моя мати. 19.01.2022р. на мій мобільний телефон надійшло повідомлення про суму нарахованої пільги в розмірі 726.38грн та залишок — 726.38грн.
Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку на запитання про залишок і чому кошти не перераховані в оплату за газ від операторів Анни та Максима отримала відповідь, що така інформація не може надаватись третім особам, і що така інформація може надаватись тільки пільговику. І це, незважаючи на те, що я повідомила про смерть матері ( як я зрозуміла, інформація про смерть наявна в банку і з інших джерел). Також в банку наявний мій номер телефону, на який щомісяця надходила інформація про пільгу та комунальні платежі, наявний платіж за газ, зареєстрований на моє ім‘я, на який щомісяця перераховувались сума пільги.
Так, чому ж залишок 726.38грн? Чому кошти не перераховані в оплату за газ? Чому оператори на гарячій лінії відмовляються надати будь-яку інформацію? Який реальний вихід?
Оплата комунальних за рахунок пільги може не відбуватись з таких причин:
— організації, що постачає послуги немає в переліку огранізацій (не заключено договір з банком);
— не вистачило суми пільги (таке буває, якщо пільга розподілилась за послугами з більшим пріоритетом, але якщо є залишок — виключаємо цю причину).
— організація не надіслала до банку інформацію про суму, яку потрібно сплатити в поточному місяці. В такому випадку банк не має інформації, яку суму потрібно оплатити за рахунок пільги і не здійснює перерахунок (сума розподіляється на інші послуги, що далі по пріоритету, якщо пільги вистачає — залишається залишок).
Чи передбачено виплату пільги по спадщині потрібно уточнити в УПСЗН.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Я пытаюсь открыть карту в приложении, нету пункта создать карту.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Скажите, пожалуйста, я в ноябре заказывал выпуск Муниципальной карты (г.Киев).
Мне сообщили, что даже если я её не заберу, то я должен банку заплатить 120 гривен за обслуживание данной карты.
А какое может быть обслуживание, если я фактически за картой не явился? Или меня будут с собаками разыскивать, чтобы я забрал карту?
А если я заберу карту, то я должен буду эти 120 гривен заплатить не со дня, когда я карту забрал в отделении и активировал, а со дня её выпуска.
Ведь оформление и выпуск карты — бесплатны.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (4)
Написать комментарий
Написать комментарий
За необхідності, адресу найближчого відділення можна уточнити за номером телефону 0-800-210-800.
Комментарии (1)