Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Перевыпускалась карта Евро. Из-за устаревших реквизитов у отправителя деньги зачислены на старый заблокированный счёт, который виден в личном кабинете как заблокированный с поступившей суммой (Номер рахунку UA****0724), и пришло СМС о зачислении. Вопрос: 1) Почему не было отказа в зачислении на заблокированный счёт?; 2) Как мне со старого заблокированного счёта перевести средства на новый активный счёт?
Комментарии (15)
Комментарии (1)
Проясніть, будь ласка ситуацію. Я власник картки Ощаду, знімав готівку в найближчому до мене банкомату від Укргазбанку, комісії при цьому не бралося, 13.11.23 зняв кошти на суму 5000 грн, з балансу картки було списано 5055 грн, ці 55 гривень зняв Ощад чи Укргазбанк? Це повернулася комісія для інших банках?
І чому в Ощад24 не відображається в історії операцій ці 55 грн, тільки квитанція про зняття 5000 грн. куди зникли 55грн і за що невідомо, просто зникли з балансу картки, сиди гадай куди й за що.
З повагою.
Комментарии (6)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Я звертаюся до колл центру банку з проханням надати мені пояснення, але мені його не дали -,, Зверніться в банк, вам пояснять ". В банку також пояснень не надали, а відповіли, що процент не може бути призупинено. Чому про це я дізнаюся через 2 місці? Чому до цього від мене приховують інформацію?
Я прошу надати мені мій дозвіл, де я дозволяю втручатися в моє частне життя—я не бажаю, щоб мене діставали з невідомих мені номерів. Але мені відмовляють. Говорять, що це вказано в договорі. Прошу зазначити, що відкриття кредитної карти не входило в мою інітиативу. Карту відкрили навязливим способом разом с зарплатною. Відкривала не я, а підприємство в якому я працювала. Я лише забирала картки, але договорів при цьому не підписувала.
Тобто банк навязав мені непотрібний кредитний рахунок, з якого були зняті гроші без мого відома. А оскільки третім особам, дані я не передавала, а другою стороною в якої вони зберігаются является сам банк — я не можу бути впевненою в збереженні конфеденційності моїх данных.
І оскільки в самому банку є служба безпеки, яка мала займатися внутрішніми розслідуваннями- Я прошу надати мені результати розслідування моєї справи, бажано в найкоротші терміни, бо часу було вдосталь
Прошу надати мені пояснення с приводу моєї ситуації та моїх подальших дій
Та надати мені відповідну інформацію та документи для подальшого звернення до прокуратури
Комментарии (2)
На умову Сергію Володимировичу
Від Іжока Тетяни Юріївни
МВ560182
виданий Середино-Будським РС УДМС України в Сумскій області, 10 грудня 2014р.
Заява
Прошу допомогти мені з вирішенням мого питання, надати пояснення та надати копії необхідної мені документації для подальшого звернення до прокуратури
Ситуація сталася 05.08.2023 року о 15:06 шляхом незаконних операції через веб-банкінг було здійснено переведення з моеї карти без мого на те відома. Дані своєї карти третім особам я не повідомляла, перебувала я на робочому місті, на що можу надати підтвердження. Я одразу зателефонувала до банку, щоб повідомити, що до цього переказу я відношення не маю і щоб якось скасувати цю операцію, на що мені було відмовлено. Максимум, що мені запропонували одразу заблокувати карту та облікові записи в додатках. (Згодом я дізналася, що до заблокування можливо побачити куди були відправлені мої кошти — але ніхто з робітників банку мене про це не попередив.)Я звернулася до поліції, написала необхідні заяви. И на мою справу 06.08. 2023було відкрито кримінальне провадження :12023111130002715.Я взяла витяг з ЕРДР та 24 звернулася до Центрального відділення банку в м. Бровари за адресою Незалежності 9. (Приходила і раніше, але мені постійно відмовляли із-за технічних причин, один раз й зовсім вигнали з відділення з словами: що ніяких заяв у них не пишеться.) Я звернулася з проханням — написати заяву про припинення нарохування відсотків до закінчення розслідування правоохоронними органами. На що працівник банку роздрукувала мені, за її словами, відповідні заяви, допомогла з заповненням, та відповіла: що ніяких подальших дій с банком можу не проводити, а вирішувати питання суто з поліцією.Мені почали телефонувати з банку і вимагати виплату заборгованості, нащо я пояснювала ситуацію і мені ніхно в цей момент не повідомляв що відсотки не призупинені. Дзвінки зачастіли. Я на роботі, в моє частне життя від
Написать комментарий
Комментарии (4)
30.08.2023. виконавче впровадження закрите, та виконавець відправив лист про зняятя арешту. Банк отримав постанову 04.09.2023 р. але досі рахунок не розблокован. Що мені робити в цьому випадку?
Написать комментарий
У нас є картка Ощадбанку, раніше використовували її для оплати кредиту, але досить давно не робили операцій за карткою. Нещодавно хотіли знову провести оплату — з'явилося повідомленния що ліміт оплати 1000 грн в день і щоб його підняти треба з'явитися до банку або зателефонувати з фінансового номера.
Особисто з'явитися зараз не можемо, оскільки знаходимося за кордоном, а для того щоб зателефонувати з-за кордону з фінансового номера треба його активувати та підключити роумінг, що доволі затратно.
Підкажіть, чи вирішить питання збільшення ліміту виплат дзвінок з фінансового номера? Має сенс витрачати кошти на його активацію та підключення роумінгу?
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Комментарии (1)