Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: ул. Виталия Магеля, 7, Ровно
Адрес:
Ровно, ул. Виталия Магеля, 7
Телефон:
+38 (0362) 64-01-60
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
00742260
28 ноября 2025, 9:17
Сімнадцятого листопада 2025р. я звернулася в касу відділення Ощадбанку в м. Рівне по вул. Магеля 7 з проханням поповнити мій картковий рахунок на суму 1301,00 грн. Касир попросила мене надати їй документ, який посвідчує мою особу. Я задала їй запитання, чому вона вимагає в мене цей документ, в той час, як згідно із Законом про фінмоніторинг верифікація клієнта у випадку готівкових операцій в межах 5000 грн. не здійснюється. Касир мені відповіла:«Не знаю, мені так сказали«. Я підійшла до керівника цього відділення і попросила її надати мені роз»яснення стосовно цього питання і попросила її вказати мені нормативний документ, яким вони керуються. Вона мені каже:» Я зараз буду вам годину шукати цей документ«. Я відповіла їй, що я, як клієнт маю право знати таку інформацію і що я готова чекати, якщо потрібно. Вона роздратовано відійшла від мене і через хвилин 5−7 написала мені на листі паперу посилання на Постанову КМУ № 148 від 29.12.2017р. п. 27 розділ 3. Коли я їй зробила зауваження з приводу того, що вона мені надала недостовірну інформацію по моєму питанню, адже за даним посиланням знаходиться роз«яснення стосовно видачі готівки з каси, вона мені каже :»Бажано, щоб вас тут більше не було». Вона могла б себе не затрудняти такою фразою в мою сторону, тому що мені самій неприємно після такого зіткнення вертатися в це відділення і обслуговуватися в ньому, але я не розумію, як можна було взяти на керівну посаду таку некомпетентну і безграмотну людину, тим більше, що в людини немає елементарного поняття, що таке коректна поведінка та лояльність до клієнтів банку!
Комментарии (6)
30.03.20 закінчується термін депозитного вкладу, відповідно 25.03 були замовлені кошти. На наступний день отримали відповідь, що валюта відсутня, буде, можливо, після карантину. Запропонували продовжити депозит, або перевести на рахунок, де чітко наголосили: «що з валютного рахунку Вам гроші ніхто не виплатить, тому кращий вихід це продовжити депозит».
Прошу, підбирайте персонал, який має повагу до людей похилого віку та навчиться виконувати умови договору, або обгрунтовуйте їх не виконання відповідно до законодавства.
Комментарии (1)
Прошу, підбирайте персонал, який має повагу до людей похилого віку та навчиться виконувати умови договору, або обгрунтовуйте їх не виконання відповідно до законодавства.
Ответ банка

30 марта 2020, 14:37
Добрый день.
Приносим извинения за временные неудобства. Ситуация с долларами постепенно стабилизируется в Украине, валюту можно заказать заранее и тогда можно будет снять в долларах.
Также, вы можете осуществить конвертацию из долларов в евро, при этом курс за конвертацию лучше, чем у других банков. Что касается описанной вами ситуации – ее мы проверим.
Приносим извинения за временные неудобства. Ситуация с долларами постепенно стабилизируется в Украине, валюту можно заказать заранее и тогда можно будет снять в долларах.
Также, вы можете осуществить конвертацию из долларов в евро, при этом курс за конвертацию лучше, чем у других банков. Что касается описанной вами ситуации – ее мы проверим.