Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Киев, ул. Николая Закревского, 75/2
Адрес:
Киев, ул. Николая Закревского, 75/2
Телефон:
+38 (044) 363-92-20, +38 (044 363-92-21
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Svetakonfeta222
6 декабря 2021, 17:41
Добрый вечер. Пришла в отделение банка по ул. Закревского 75/2 с целью заказать карточку киевлянина. Предоставила копии документов (паспорт, код), но договор не подписала, так как нужно было подписать безоговорочно Договор на 120 страницах, который находится на сайте Ощадбанка. Работница банка Перевязко Людмила, так представилась девушка, сказала что вышесказанный договор находится на сайте и ознакомиться можно только через интернет, распечатаного экземпляра нет и не будет печатать. 120 страниц!!! Вы серьезно уважаемый Ощадбанк, прочитать 120 страниц!!! Естественно я не захотела подписывать договор иначе говоря кота в мешке. Хотела дома прочитать, но через 2 дня мне на Вайбер пришло сообщение о подключении смс банкинга. Как такое возможно, без подписания вообще какого-либо договора с банком. Клиентом банка я до этого не была. Хотелось услышать официальный ответ на подобного рода безобразие!!!
Написать комментарий
Ответ банка
7 декабря 2021, 9:24
Доброго дня! Вже перевіряємо всі деталі ситуації. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
Несколько лет обслуживаюсь в отделении 10026/080 на М.Закревского. Абсолютно случайно выбрал это отделение (близость к работе) и не пожалел ни на минуту. Особую благодарность хочу отметить Менеджеру, Юлиане Николаевне Пахомовой, вот именно ее работу я могу назвать полное сопровождение клиента: на все вопросы, квалифицированные консультации и помощь в решении любых проблем связанных с работой 24, депазитов и др. при этом, даже из-за рубежа получал от нее решения своих проблем. Спасибо. Приятно иметь дело с профессианальным и порядочным человеком.
Написать комментарий
Ответ банка
14 мая 2019, 11:09
Добрый день!
Благодарим за положительный отзыв.
Рады, что вы оценили работу наших сотрудников.
Обязательно передадим благодарность Юлиане.
Благодарим за положительный отзыв.
Рады, что вы оценили работу наших сотрудников.
Обязательно передадим благодарность Юлиане.
Звертаюсь до працівників бек офісу, саме до тих, хто розглядає питання по депозитам фізичних осіб.
Я давно обслуговуюсь у вашому банку і з самого початку розміщую депозити. До сьогоднішнього дня(11.12.2018р.)-всі виникаючі питання ми вирішуали з працівниками відділення вдало. Проте сьогодні чогось не пішло.
У вересня 2018року я оформлювала депозит через ощад24(закінчуватись він мав06.12.2018). Перед цим я телефонувала на гарячу лінію і попросила подивитись чи відключена в мене авто пролонгація-проте такої інформації мені не надали-в них не видно, але сказали що почекайте добу і вам прийдуть кошти на карту. В мене не було можливості самостійно переглянути через веббанкінг. І згодом я звернулась до відділення в якому обслуговуюсь, а саме -10026/080 по вулиці Миколи Закревського 75/2.
Працівники мені не відразу хотіли надати заяву на дострокове розірвання депозиту-проте роздрукували. Я попросила надати мені номер зареєстрованої заяви-але економіст сказала, що вони відправляють їх так-не реєструючи.
Через декілька годин мені зателефонував працівник відділення і сказала, що в бек офісі сказали, що такі заявки не розглядаються Взагалі. Тобто, все що ви пишете в полі(через Ощад24) – на можливість зняття коштів з депозиту повна ЛАПША???
Я, прошу вас, Розглянути мою Заяву і НАДАТИ можливість зняти кошти з депозиту, який автоматично переоформився.
Прийміть це за увагу!!!
Комментарии (2)
Я давно обслуговуюсь у вашому банку і з самого початку розміщую депозити. До сьогоднішнього дня(11.12.2018р.)-всі виникаючі питання ми вирішуали з працівниками відділення вдало. Проте сьогодні чогось не пішло.
У вересня 2018року я оформлювала депозит через ощад24(закінчуватись він мав06.12.2018). Перед цим я телефонувала на гарячу лінію і попросила подивитись чи відключена в мене авто пролонгація-проте такої інформації мені не надали-в них не видно, але сказали що почекайте добу і вам прийдуть кошти на карту. В мене не було можливості самостійно переглянути через веббанкінг. І згодом я звернулась до відділення в якому обслуговуюсь, а саме -10026/080 по вулиці Миколи Закревського 75/2.
Працівники мені не відразу хотіли надати заяву на дострокове розірвання депозиту-проте роздрукували. Я попросила надати мені номер зареєстрованої заяви-але економіст сказала, що вони відправляють їх так-не реєструючи.
Через декілька годин мені зателефонував працівник відділення і сказала, що в бек офісі сказали, що такі заявки не розглядаються Взагалі. Тобто, все що ви пишете в полі(через Ощад24) – на можливість зняття коштів з депозиту повна ЛАПША???
Я, прошу вас, Розглянути мою Заяву і НАДАТИ можливість зняти кошти з депозиту, який автоматично переоформився.
Прийміть це за увагу!!!
Ответ банка
12 декабря 2018, 11:25
Доброго дня!
Інформація щодо депозиту є в Ощад 24/7. В будь який момент Ви можете зайти, дізнатись відсотктву ставку, дату закінчення депозиту і відмовитись від його лонгації. Просимо надати Ваше ПІБ та контактний телефон в особисті повідомлення, перевіримо інформацію.
Інформація щодо депозиту є в Ощад 24/7. В будь який момент Ви можете зайти, дізнатись відсотктву ставку, дату закінчення депозиту і відмовитись від його лонгації. Просимо надати Ваше ПІБ та контактний телефон в особисті повідомлення, перевіримо інформацію.
Ответ администратора
14 декабря 2018, 13:17
Відкликання не підтверджений «Мінфіном» (на 14.12.2018).
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку