Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Николая Закревского, 47, Киев

Адрес:
Киев, ул. Николая Закревского, 47
Телефон:
+38 (044) 363-92-40, +38 (044) 363-92-39
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
2 января 2025, 1:42
Я пів року назад у додатку повідключав смс-сповіщення.
Банк по сьогоднішній день нараховує за смс, хоча у додатку по всім карткам відключено (є скріни)
Цей банк-це соціальний вампір! Не беріть тут нічого-некомпетентні співробітники, керівники та тарифи вище ніж у інших.
Перейшов на обслуговування у два банки-ПУМБ та МоноБанк-немає ЖОДНОЇ проблеми.
ПУМБ ні копійки з мене не здер.

Особливо такі відділення як:
Закревського 47, Червоної Калини 45.
Це просто жах!!!
Керівництво банку некомпетентне на всі 100%.
Для них головне-брехати у очі.
Головне завести клієнта у систему, а там…хай сам гребеться! Ніякої клієнтоорієнтованості у цих хапуг немає.
Для них клієнти-це статистика у планах заради премій…Після-клієнт залишається сам зі своїми проблемами.Вкрай не раджу.
СЕРВІС:0
КЛІЄНТО-ОРІЄНТОВНІСТЬ:0
ІНТЕР'ЄР/ЕКСТЕР'ЄР:0
КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИЦТВА:0
ТАРИФИ:0 (ЦЕ ВЗАГАЛІ ЖАХ).Вони себе позиціонують на рівні приватних банків як сер’йозних конкурентів
ДІДЖИТАЛ:0 (вкрали пару ідей у Привата та Моно і те…працює через раз або взагалі не працює)
Комментарии (2)
1 не засчитана
14 января 2022, 20:47
Ужасное отделение, парят пенсионерам страховки, кредити, за киянина взяли деньги, дома увидел, что страховка. Заведующая отделения женщина 60 лет, не компетентная, хамка.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
17 января 2022, 10:29
Доброго дня! Страхові продукти оформлюються лише за бажанням клієнта. Перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та зробимо все необхідне, щоб її виправити.
1
13 января 2022, 16:00
Галина Іванівна Бровко з відділення Київ, Закревсього 47 не виконує свої службові обов’язки. Крім того вона напряму знущається з песіонерів, які звертаються до неї за послугами.Так нею велося оформлення картки киянина на інваліда пенсіонера. Через місяць після подання всіх документів жодних дзвінків чи смс з повідомленням про готовність не було. Доводилось приходити неодноразово у відділення де від неї була відповідь «картки не має, нічого не знаю, дзвоніть на гарячу лінію».Сьогодні 13.01.2022 вона відповіла що картку чомусь треба отримувати на відділенні Закревського,93А. Проте після отримання за вказаною адресою сьгодні цієї картки ваш співробітник заявив «що ця картка заблокована, можете її викинути» і знову відправила на гарячу лунію. На гарячій лінії ваш спіробітник Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. відповіла що вона нічого не може сказати і щоб зверталися на відділення. Що взагалі діється у ваших відділеннях і на гарячій лінії? Зверніть увагу! Можливо шахрайство з коштами на картках! Прохання також надати відповідь на кого в письмовій формі можна подати скаргу з керівництва Банку.
Комментарии (8)
Ответ банка
Ощадбанк
14 января 2022, 10:02
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, щоб ми мали можливість перевірити ситуацію. Дякуємо!
1 не засчитана
11 сентября 2021, 2:45
Перевустить карту киевлянина хотела. начали парить мне кредитную линию. Зачем она мне нужна, если я пенсионер и пенсия 2500. Бес нее не хотели перевыпустить карту. Или страховку отношения ужасное. Буду жаловаться в сиську Раду. Пусть дают другие банки или заключают с другим банком. всем знакомым так, те кто на Закр 47
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
13 сентября 2021, 10:04
Доброго дня! Оформлення послуг страхування або кредитної лінії не є обов'язковим і здійснюється лише за бажанням клієнта. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, чи оформили вам продукт в результаті, ваше ПІБ та номер телефону. Вчинимо всі необхідні дії, щоб згладити ситуацію.

З повагою, команда Ощадбанку.
Ответ администратора
Минфин
13 сентября 2021, 10:58
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1
3 марта 2021, 23:13
Оформляла в прошлом месяце карточку киянина, и девушка Ирина, сказала что она платная и стоит 150 грн, за оформление на 5 лет. Когда пришла Домой увидела, что это страховка. Когда получала карту, пробывала добиться чтобы мне вернули эти деньги, тем более в договоре там было написано что этот договор можно аннулировать втечении 14 дней. но мне отказали. Я пенсионер пенсия Маленькая, за эти деньги лекарства могла купить. Некрасиво отношения, плюс обман пенсионеров.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
4 марта 2021, 10:02
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Обов'язково надамо вам зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
1
27 марта 2019, 15:43
Доброго дня. 31 січня я подала заяву на закриття рахунку в банку. На рахунку було 0,00. 02.03 прийшло смс повідомлення, що мою картку закрито і смс банкінг відключено. 04.03 отримала повідомлення у відділенні банку, що рахунок закрито. Однак вже 26.03 надійшло смс повідомлення про заборгованість за смс-банкінгом у розмірі 5 грн. Звернулась в контакт центр з проханням пояснити як за закритим рахунком може виникнути смс заборгованість. Мені сказали, що рахунок не закритий!!! (як????) закрита лише картка і послуга смс банкінгу датою 02.03, але до закриття встигло ще списатися 5 грн. і іх потрібно погасити. Сказали, що оскільки послуга відключена то це буде останній мій платіж і надалі кошти зніматися не будуть. 27.03 — погасила цей борг. Через певний час прийшло смс повідомлення про зарахування 5 грн на рахунок.
Питання: якщо банкінг відключено і кошти більше списуватися за послугу не будуть, то чому мені надалі приходять повідомлення про рух коштів на рахунку?
Із-за цього банкінгу мені весь час нараховують борг і не закривають рахунок за моїми заявами… прохання розібратися
Коли мені нарешті закриють рахунок? Вже майже 4 місяці ходжу з заявами до відділення.
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
27 марта 2019, 16:43
Доброго дня!
Просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення. Перевіримо ситуацію, надамо зворотній зв'язок.
без оценки
28 июля 2016, 11:02
Понадобилась справка из Ощадбанка для приватизации жилья. Позвонил на горячую линию. Оператор огорошенный моим вопросом :«Что нужно для получения справки?» не долго думая отправил меня в отделение на Маяковского 45. При этом сказал, что нужен код и копия паспорта. Вооружившись документами приехал в отделение на Маяклаского 45. Там выяснилось, что мне надо в отделение на Закреского 47. Пришел. Полчаса ушло на выяснение а где в рабочее время находится начальник обделения (Шевченко А.И.). После того как я ей высказал притензии по поводу времени нахождения на рабочем месте мне заявили, что она БОИТСЯ выдать мне справку для сына. И кто ответит за потерянное время? Почему некомпетентный работник уверен в своей безнаказанности?
Комментарии (2)
Ответ банка
Ощадбанк
28 июля 2016, 11:10
Добрый день. Приносим извинения за неудобства. Для получения данной справки клиенту необходимо обратится в отделение Ощадбанка по месту регистрации на момент создания списков. Пожалуйста, укажите Ваше ФИО и контактный номер телефона для решения данного вопроса.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отделения и банкоматы Ощадбанка в Киеве 🏦 / Отделение Ощадбанк: ул. Николая Закревского, 47, Киев