Я користуюсь зарплатною карткою вашого банку. На даний час у декретній відпустці, тому зарплату на картку отримую 1-2 рази на рік(допомога на дітей багатодітної родини і допомога на оздоровлення). В середині серпня 2014р. відключила смс банкінг, він мені не потрібен, щоб не сплачувати лишні 3 грн. На днях мені на картку поступили 250грн, але 5 грн зняло за щось. Прийшла смс, я була здивована(я відключала смс банкінг). Хтось без мого відома підключив мені смс банкіг.
Подзвонила на гарячу лінію мене відправили у любе відділення банку. Звернулась у відділення банку ніхто не може пояснити, що за 5 грн з мене зняли, а ще й обрадували, що моя картка заблокована з невідомих причин. У відділенні банку відправили на гарячу лінію. Дзвоню вдруге на гарячу лінію, мені пояснили, що 5 грн. це борг за смс банкінг, який я відключила, а мені його було підключено не попередивши мене. Тому через борг мені заблокували картку і щоб її розблокувати я маю сплатити ще 40грн. Що за обслуговування???
Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: ул. Владимира Великого, 63, Львов
Адрес:
Львов, ул. Владимира Великого, 63
Телефон:
+38 (032) 263-15-44
Время работы:
Пн–Пт: 09:00–18:00 (касса: 09:00–17:30, без перерыва), Сб: 09:00–14:00 (касса: 09:00–13:30, без перерыва), Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

12 июля 2021, 11:36
Доброго дня! Для уточнення інформації щодо видатної квитанції написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Коли я подзвонила у Кол центр Ощадбанку, мені сказали, що моє питання може вирішити лише і тільки працівники даного відділення (2 шок)… Скаргу прийняти відмовилися!
Звернулася до чат-ботів Ощадбанку, які розміщенні на офіційному сайті. Залишила приблизно десяток повідомлень що по питанню шахрайства! І проханням перетелефонувати. «Телефонують» вже більше години (сарказм) а я все чекаю…
Це жах! І це позиція банку, який себе позиціонує «фундаментом» української банківської системи?
Я в розпачі. Куди дивляться контролюючі інстанції???
Шановні, обходьте, обїжджайте, оминайте цю банківську установу десятими стежками. Не робіть моєї помилки і не будете мати таких невдалих фінансових днів.