Отделение Ощадбанка: Львов, ул. Сиховская, 11
Адрес:
Львов, ул. Сиховская, 11
Телефон:
+38 (032) 221-10-04
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-13:30, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
6 ноября 2020, 11:37
Доброго дня! Дійсно, проблема черг у відділенні наявна. Стараємось максимально залучати клієнтів до дистанційних способів проведення платежів, таких як інформаційно-платіжні термінали, сайт банку https://www.oschadbank.ua/ та Ощад 24/7. Просимо вибачення за можливі незручності. Рекомендуємо оформити пенсійну картку для отримання виплат у будь-якому банкоматі без черги. Звертаємо вашу увагу, відкриття рахунку займає не більше 15-ти хвилин і є можливість призначити зустріч на сайті: https://appointment.oschadbank.ua/
Доброго дня! Сьогодні зранку прийшо смс, що вашу карту заблоковано! Питання, як можна заблокувати карту «ПЕНСІЙНА», коли час карантину!!! Тобто, людина не має змоги, зняти свою пенсію, відділення знаходиться в іншому кінці міста від фактичного місця проживання… А також, я тато 2 неповнолітніх дітей, який знаходиться в «декреті» Ну ок… Далі ми дзвонили на гарячу лінію, нам там сказали, що карта заблокована працівником відділення і треба звертатись на відділення, де обслуговуєтесь… тоже ок… обслуговуюсь на відділенні вул. Сихівська.11, був здійснений дзвінок саме на це відділення, на мої питання була відповідь в хамському вигляді, без представлення співробітника, а також невідповідної поведінки банківського працівника, я просто запитав, що з моєю картою… а тепер! Як банк в односторонньому порядку може заблокувати «ПЕНСІЙНУ» карту????? і які мають бути мої дії? це, до речі перший, і напевно, що не останній мій коментар…
Комментарии (3)
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
14 мая 2020, 11:31
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, ситуацію перевіримо.
Доброго дня. Сьогодні, 22.08.2019р. орієнтовно в 14 год. під час очікування в черзі для здійснення валюто-обмінної операції, неодноразово підходили пенсіонери вз картками Ощадбанку і без черги знімали готівку. На зауваження, що є черга, нам усно повідомили що в них такі «правила», обслуговуються позачергово. Утрчнили у працівників банку і в керуючої відділенням, де є відповідне оголошення, отримали відповідь, що оголошення немає, але у них в ощадбанку так прийнято. Перепрошую, але я також із малою дитиною не можу сидіти тривалий період часу і всіх без черги пропускати до каси. Вважаю необхідним доя уникнення конфліктів — розташування біля каси відділення відповідного оголошення (якщо це дійсно такі Правила обслуговування в Ощадбанку), а також забезпечення роботи не 1 каси (в наявності їх 3, але працювала тільки одна), але основне — є робоче місце адміністратора та банкомати — допоможіть пенсіонерам скористатися послугою знятия готівки через банком з допомогою співробітника банку!!! Вважаю керуючу відділенням Ощадбанку в м.Львові по вул.Сихівська,11 не компететним керівником, яка не хоче чи не може забепечити якісне обслуговування клієнтів банку! Прошу врахувати дані зауваження при подальшій роботі банку.
Комментарии (2)
Ответ банка
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
22 августа 2019, 17:40
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
Банк з повагою ставиться до старшого покоління, тому працівники ініціювали такі правила.
Зі співробітниками відділення проаналізуємо ситуацію, приймемо міри.
Дякуємо за ваш відгук.
Банк з повагою ставиться до старшого покоління, тому працівники ініціювали такі правила.
Зі співробітниками відділення проаналізуємо ситуацію, приймемо міри.
02.11.20 працівник сказав — приходьте завтра нам ще гроші не привезли.
З 03.11. по 05.11. щодня зранку стоїть черга 20-30 людей платити комунальні
платежі за минулий місяць (бо з 25.10. тиждень не працювали) і міняти
картки, по яких закінчився строк дії.
В інших відділеннях пенсію по ощадкнижці не дають.
Я працюю і не можу собі дозволити пів дня стояти в черзі.
Вся ваша реклама щодо турботи про клієнта — пустий звук.
Якщо так буде далі, то доведеться шукати інший банк.