Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
OlegW 22 августа 2019, 16:09
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 11
Доброго дня. Сьогодні, 22.08.2019р. орієнтовно в 14 год. під час очікування в черзі для здійснення валюто-обмінної операції, неодноразово підходили пенсіонери вз картками Ощадбанку і без черги знімали готівку. На зауваження, що є черга, нам усно повідомили що в них такі «правила», обслуговуються позачергово. Утрчнили у працівників банку і в керуючої відділенням, де є відповідне оголошення, отримали відповідь, що оголошення немає, але у них в ощадбанку так прийнято. Перепрошую, але я також із малою дитиною не можу сидіти тривалий період часу і всіх без черги пропускати до каси. Вважаю необхідним доя уникнення конфліктів — розташування біля каси відділення відповідного оголошення (якщо це дійсно такі Правила обслуговування в Ощадбанку), а також забезпечення роботи не 1 каси (в наявності їх 3, але працювала тільки одна), але основне — є робоче місце адміністратора та банкомати — допоможіть пенсіонерам скористатися послугою знятия готівки через банком з допомогою співробітника банку!!! Вважаю керуючу відділенням Ощадбанку в м.Львові по вул.Сихівська,11 не компететним керівником, яка не хоче чи не може забепечити якісне обслуговування клієнтів банку! Прошу врахувати дані зауваження при подальшій роботі банку.
Ощадбанк
Ответ банка
22 августа 2019, 17:40
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
Банк з повагою ставиться до старшого покоління, тому працівники ініціювали такі правила.
Зі співробітниками відділення проаналізуємо ситуацію, приймемо міри.

Комментарии - 2

+
0
OlegW
OlegW
22 августа 2019, 18:12
#
Безперечно, із повагою треба ставитися до всіх клієнтів банку, а особливо до старшого покоління. Так чому немає офіційного оголошення? Але головне - є банкомати, і є працівники банку. Чому не допомогти пенсіонерові зняти готівку через банкомат, якщо передбачена і посада адміністратора, і інші співробітники були без клієнтів, і навіть та ж керуюча відділенням? Тому і аргументувала про недостатню компетентність керівника! Дякую за розгляд звернення і зроблені висновки!
+
0
Leon1978
Leon1978
23 августа 2019, 22:50
#
Я бы на вашем месте в ощад с такой операцией валюто обмена обходил стороной и сдавал в любом обменники на улице без очереди и по лучшему курсу
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться