Курс валютв Ощадбанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Все курсы банка | ||
Отделение Ощадбанк: пл. Гренджи-Донского, 3 пом. 1, Ужгород
Адрес:
Ужгород, пл. Гренджи-Донского, 3 пом. 1
Телефон:
+38 (0312) 645-940
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Касса временно не работает
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Nata Malyk
6 декабря 2018, 15:59
03 грудня 2018р. по адресі Г.Донського м.Ужгород, де закрите відділення, наявні термінал і банкомат. я хотіла оплатити комунальні послуги, але термінал взяв карточку і «завис» ніяких команд не виконував і про повернення картки взагалі небуло мови. Я одразу зателефонувала на гарячу лінію, єдине що вони мені запропонували це заблокувати карту і шляхи її розблокування або перевидачі та звернутись до обслуговуючого відділення в робочий час. наступного дня я звернулась до відділення де менеджер нічого не змогла мені ні пояснити оскільки вона не причетна до роботи техніки і надала номер телефону служби безпеки банку, яка займається інкасуванням. на цьому розмова з менеджером була завершена і я практично без будь-якої інформації покинула приміщення банку. Коли я зателефонувала за номером телефону(наданий менеджером) мені відповіли що ніякої інформації не надають і взяли в мене контактний номер телефону та ПІП. «БУДЕ ІНФОРМАЦІЯ МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО». на цьому закінчилась розмова. сьогодні проходячи попри дане закрите відділення я побачила машину інкасаторів, моїй радості не було меж, але коли мужчини вийшли з приміщення сказали що термінал вони не чіпали, оскільки заявки не було!!! тож я знову залишилась ні з чим. Питання хто займається заявками на інкасацію чи ремонт??? Термінал не працює, його ніхто не інкасує, відповідей немає ніде. до кого ще раз йти щоб хоть якось вирішити дане питання??? я незадоволена через відсутність допомоги у наче простій справі!!!
Написать комментарий
Ответ банка

6 декабря 2018, 18:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо надати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, приблизний час та дату проведення операції через термінал. Будемо раді допомогти у вирішенні питання.
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо надати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, приблизний час та дату проведення операції через термінал. Будемо раді допомогти у вирішенні питання.