Минфин - Курсы валют Украины

Установить

термінал.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Nata Malyk 6 декабря 2018, 15:59
03 грудня 2018р. по адресі Г.Донського м.Ужгород, де закрите відділення, наявні термінал і банкомат. я хотіла оплатити комунальні послуги, але термінал взяв карточку і «завис» ніяких команд не виконував і про повернення картки взагалі небуло мови. Я одразу зателефонувала на гарячу лінію, єдине що вони мені запропонували це заблокувати карту і шляхи її розблокування або перевидачі та звернутись до обслуговуючого відділення в робочий час. наступного дня я звернулась до відділення де менеджер нічого не змогла мені ні пояснити оскільки вона не причетна до роботи техніки і надала номер телефону служби безпеки банку, яка займається інкасуванням. на цьому розмова з менеджером була завершена і я практично без будь-якої інформації покинула приміщення банку. Коли я зателефонувала за номером телефону(наданий менеджером) мені відповіли що ніякої інформації не надають і взяли в мене контактний номер телефону та ПІП. «БУДЕ ІНФОРМАЦІЯ МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО». на цьому закінчилась розмова. сьогодні проходячи попри дане закрите відділення я побачила машину інкасаторів, моїй радості не було меж, але коли мужчини вийшли з приміщення сказали що термінал вони не чіпали, оскільки заявки не було!!! тож я знову залишилась ні з чим. Питання хто займається заявками на інкасацію чи ремонт??? Термінал не працює, його ніхто не інкасує, відповідей немає ніде. до кого ще раз йти щоб хоть якось вирішити дане питання??? я незадоволена через відсутність допомоги у наче простій справі!!!
Ощадбанк
Ответ банка
6 декабря 2018, 18:04
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо надати в особисті повідомлення Ваше ПІБ та номер телефону, приблизний час та дату проведення операції через термінал. Будемо раді допомогти у вирішенні питання.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться