Отделение Ощадбанка: Бровары, ул. Киевская, 253
Адрес:
Киевская область, Бровары, ул. Киевская, 253
Телефон:
+38 (044) 364-04-66
Время работы:
Пн-Сб: 09:00-17:00, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Boris66
17 декабря 2021, 10:58
Одного разу, користуючись терміналом Приватбанку, я помилково відправив кошти не на той рахунок, який було потрібно. Ще одного разу термінал І-Вох прийняв мою грошову купюру, але на картковий рахунок вона не була зарахована. Після мого звернення на гарячі лінії Приватбанку та І-Вох грошові кошти були досить швидко повернуті на мої рахунки за що я дуже вдячний і Приватбанку, і І-Вох за вирішення моїх проблем та за турботу про збереження моїх коштів. Приємно мати справу з порядними людьми! Нажаль, нічого подібного не можу сказати про Ощадбанк. Зокрема, умови їхнього тарифу Зарплатний свідчать про те, що цей банк радий бачити у себе свого клієнта не більше двох разів на місяць. Якщо, клієнт «припреться» до банку третій раз на місяць, з нього знімуть комісію. Комісія знімається без попередження, без відому та згоди клієнта, а потім представник банку причитає:« — Ай-яй-яй!!! Ви такий неуважний та забудькуватий… Самі винні, що вас обібрали… Перед тим, як іти до нас, вам потрібно було ретельно переконатися у фінансовій безпеці такого візиту до нашої чудової установи»
Комментарии (4)
Ответ банка
17 декабря 2021, 11:48
Доброго дня! Комісія за зняття готівки не є прихованою, як і всі інші тарифи. Щоб в подальшому не було непорозумінь, найкраще таки з ними ознайомитись. Зручно це можна зробити через наш чат-бот: https://www.oschadbank.ua/chat
Він згенерує тарифи спеціально за вашим рахунком ;)
Для чого звертатись до каси для зняття готівки, якщо можна без комісії зняти в банкоматі? Черг немає, можна просто підійти в зручний момент і вибрати найближчий банкомат. А якщо суми, що передбачена для зняття без комісії в банкоматі, не достатньо — завжди раді бачити у відділенні.
Він згенерує тарифи спеціально за вашим рахунком ;)
Для чого звертатись до каси для зняття готівки, якщо можна без комісії зняти в банкоматі? Черг немає, можна просто підійти в зручний момент і вибрати найближчий банкомат. А якщо суми, що передбачена для зняття без комісії в банкоматі, не достатньо — завжди раді бачити у відділенні.
Согласно тарифу Зарплатный клиент банка может дважды в месяц снять наличные в отделении банка без комиссии. Если он по забывчивости снимает наличные третий раз, у него без предупреждения снимают 1% от снятой суммы+ 5 грн. Банку прибыль, а клиенту — саечка за забывчивость.
Комментарии (8)
Ответ банка
1 декабря 2021, 10:25
Доброго дня! Дана комісія передбачена тарифами банку, які чітко визначають умови зняття готівки: два зняття в місяць без комісії незалежно від суми, третє зняття — тарифікується в розмірі 1% від суми + 5 грн. Якщо ви не пам'ятаєте точно кількість зняття готівки в касі в поточному місяці — не проблема це уточнити. Можна переглянути операції в Ощад 24/7 або чат-боті чи зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та уточнити в оператора.
Зазвичай не пишу відгуки, але про досвід співпраці з Ощад банком хочу ознайомити з якомога найбільшою аудиторією. Перед поїздкою за кордон відкрила валютну карту в Ощадбанку на яку було покладено близько 1000 дол, вже точно не пам’ятаю. Було це в травні 2018 році. На протязі якогось часу на карті залишилось близько 70 дол. Періодично я на гарячій лінії даного банку дізнаватися про залишок, він був стабільним. Коли в червні 2021 року хотіла закрити рахунок і зняти кошти, мені в касі сказали що в мене 8 дол залишку. Цікаво де гроші? Виявляється що рік за обслуговування карти кошти на знімались, а потім якийсь час знімали по 20 грн, а останніх два роки по 100 грн кожного місяця. Всю валютну історію карти мені відмовились надати, так як треба писати заяву і за кожен рік оплатити 50 грн, за 3 роки це 150грн., (останній рік випуску надали) ну і чекати 3 роб дні!!! Хочу попередити власників валютних карт які є або будуть клієнтами Ощадбанку будьте обачними, і перевіряйте слова консультантів банку, я потрапила на не компетентних в банківській справі!!!, не знаючи умов договору роблять все аби тільки ви довірили їм свої гроші. Як і пояснювали мені, що обслуговування карти безкоштовне до терміну дії карти.
P. S. смс повідомлення про те що змінюються умови користування картою чомусь не приходили, проте коли я карту закрила то вже банк мій номер телефону згадав, рекламу мені відправляти змогу мають на телефон, е-mail
Чекаючи закінчення терміну дії карти ощадбанк до 2023 року з мене б стягнув ще досить не малу суму.
Вже сьогодні брат і сестра пішли заберати депозити і більше справи з Ощадбанком не хочемо мати.
Комментарии (2)
P. S. смс повідомлення про те що змінюються умови користування картою чомусь не приходили, проте коли я карту закрила то вже банк мій номер телефону згадав, рекламу мені відправляти змогу мають на телефон, е-mail
Чекаючи закінчення терміну дії карти ощадбанк до 2023 року з мене б стягнув ще досить не малу суму.
Вже сьогодні брат і сестра пішли заберати депозити і більше справи з Ощадбанком не хочемо мати.
Ответ банка
24 июня 2021, 14:29
Доброго дня! Для уникнення подібних непорозумінь ми рекомендуємо всім клієнтам, починаючи співпрацю з банком або іншою організацією, що надає фінансові послуги, ознайомитися з діючими тарифами та умовами обслуговування перед початком співпраці.
Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
На даний момент для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
На даний момент для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
В который раз, когда знаешь график и торопишься успеть вовремя!!! закрывается окно кассы перед носом, обед или технический перерыв начинается раньше чем установлено в графике!!!
Написать комментарий
Ответ банка
7 сентября 2020, 18:16
Добрый день! Информацию обязательно проверим. Для обратной связи, пожалуйста, напишите нам в личные сообщения детали ситуации. В котором часу Вы обратились в отделение, и в котором часу закрыли окно кассы. Также укажите ваш номер телефона и ФИО. Спасибо!
При оплате квитанции 165грн. Тов. «селтик» услуги банка 25грн, квитанции не дали!!! Г. Бровары, Ощадбанк Эпицентр!!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
1 июня 2020, 14:52
Добрый день! Пожалуйста, детализируйте нам в личные сообщения, когда и во сколько вы проводили оплату, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
07.03.2020 вранці — працівниці, побачивши, що біля каси дві особи — поцікавились, чому — і миттєво відкрили друге вікно. Гарно, доброзичливо, обслужили. Пізніше, у цей же день, я бачила, як одна з працівниць ішла повз термінал самообслуговування, як вона звернула увагу на вагання користувача — зупинилась, підказала, що далі робити. Вдячність цим жінкам за роботу.
Написать комментарий
Ответ банка
18 марта 2020, 17:28
Дякуємо за ваш відгук! Ваша команда Ощадбанку.
17.56 я подошла к отделению на улице Киевская в магазине Новус в городе Бровары, возле терминала стояла сотрудница и помагала клиентке, когда я попросила помощи, так как очередь в кассу была большая, она мне отказала, мотивируя это тем, что время ее работы закончено. Как назвать обслуживание этого банка? Возле терминала я была одна, я думаю платеж за квартиру не занял бы много ее время, учитывая, что ее рабочий день был не окончен.
Комментарии (6)
Ответ банка
23 января 2020, 11:29
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Подскажите, когда это было и как звали сотрудника?
Доброго дня. Сьогодні ПРОСТОЯЛА В ЧЕРЗІ БІЛЬШЕ ГОДИНИ, щоб сплатити одну квитанцію(податок на землю), у відділенні що знаходиться в м.Бровари в ЕПІЦЕНТРІ… НЕ СПЛАТИЛА!!! працює один касир (раніше було задіяно два) черга 15 чоловік!!! ГРАФІКУ РОБОТИ ВІДДІЛЕННЯ НЕМА!!! Якщо я правильно зрозуміла, прозвучала приблизно така фраза від касира:«АДМІІСТРАЦІЯ ЕПІЦЕНТРУ НЕ ДОЗВОЛЯЄ ВИСТАВЛЯТИ ГРАФІК РОБОТИ»...??? Це як? Адміністрація ЕПІЦЕНТРУ є керуєчим органом ОЩАДБАНКУ, що надає такі вказівки??? Біля вікна, яке НЕ ПРАЦЮЄ, виставлено інформацію стосовно технічної перерви та того що там обід з 13:00 до 14:00. Приблизно за 20 хвилин до першої години, касир вікна, яке працює, повідомляє чергу, що у неї буде обід і кого встигне прийняти до першої, того встигне, кого ні, той буде чекати ще годину!!! і це після того, що деякі люди вже простояли в черзі стільки часу!!! Попри всі прохання та невдоволеність черги вікно закрили о 13:00. В черзі стояли люди похилого віку, з дітьми… Поруч відкрили обмін валют, в який перевели того касира, що працювала раніше в другому вікні на проплатах квитанцій. За той час, поки я чекала чергу, а це більше години, помітила близько чотирьох чоловік, які скористались послугами обмінника(раніше обмін валют прекрасно співіснував у тих вікнах де була проплата комун.платежів.)це зайняло у касира хвилин 15… а отже весь інший час вона могла б обслуговувати тих, хто робив комунальні та інші проплати… Тож, виходячи з вище сказаного, хотіла б почути… ДОПОКИ БУДЕ ПРОДОВЖУВАТИСЬ ЦЕЙ БЕЗЛАД???
Комментарии (9)
Ответ банка
21 июня 2018, 16:12
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Графік роботи відділення Ви завжди можете переглянути на нашому сайті https://www.oschadbank.ua/ua/maps/. В данному випадку адміністрація Епіцентру є орендотавцем, тому певні вимоги можуть висувати. Навіть якщо відділення працює без обіду, робочий день співробітника має бути перервано для обіду. Ситуацію у відділенні проаналізуємо. Також зазначимо, що подібні платежі Ви можете проводити через Ощад 24/7, без черг та комісій.