Моя мама подала на часткове розблокування рахунку ще півтора місяці тому.
Лист від виконавця банк отримав.
За то у самову відділенні затягують сам процес.
Говорять що нічого не приходило і чекайте.
Коли має прийти до кого звертатись ніхто нічого не знаю
І це державний банк
Як вона має жити без грошей?
До кого вона повина звернутись, щоб прийнняли якісь дії?
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Прилуки, ул. Киевская, 313
Адрес:
Черниговская область, Прилуки, ул. Киевская, 313
Телефон:
+38 (04637) 7-70-00, +38 (04637) 7-70-07
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:30, Сб: 09:00-13:00, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Я є внутрішньо переміщеною особою з 2015 р. Оскільки прив«язана до Ощадбанку необхідністю, маю наступні зауваження. По-перше, маю картку, котра була відкрита в Донецькій області, а з 15-ого року мешкаю в Чернигівській. Картка в Донецькій області була відкрита для одноразової операції, і не використовувалась мною декілька років. Але… кожного року знімається плата за обслуговування (картка «Мій комфорт», цікаво — це комфорт Ощадбанку?). Декілька разів зверталась до віділення банку в Чернігівській області, на Гарячу лінію, щоб закрити той рахунок, можливо в Києві, але отримала негативну відповідь, виявляється, треба їхати до відділень в Донецьку область… Це приблизно 700 км з багатьма пересадками. Для людини похилого віку звучить як знущання. По-друге, донецьку картку я втратила, хотіла оплатити по IBAN (за реквізітами договору) і… платіж не проходе!!!, оскільки на пенсійних картках переселенців від 2015 року такі платежі заблоковані (так відповіли на гарячій лініі). Була вимушена сплатити карткой іншого банку. Мені не зрозуміла така дикрімінація клієнтів Ощадбанку. Моє враження, що банк не є клієнтоорієтованим, а тільки знущається системно над своїми клієнтами. Але я вдячна персоналу Прилуцьких відділень Ощадбанку за бажання допомогти, увагу у вирішуванні моїх питань.
Комментарии (3)
У відділенні Ощадбанку у місті Прилуки Чернігівської області на запит, чому їй не прийшла е-допомога, пенсіонерка отримала відповідь, що хай її годують її діти. Це все було сказано в грубій формі на підвищених тонах. Банк оформляв заявки пенсіонерам, то хай набереться терпіння і працює з людьми по-людськи. Людина весь вік працювала, має величезний стаж і не її вина або її дітей у тому, що зараз відбувається в державі. Не не з її кишені чи за рахунок Ощадбанку надається ця допомога. Просто огидно.
Комментарии (13)
Ответ банка
1 ноября 2022, 14:24
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Така поведінка працівників відділення неприпустима, та ми обов'язково проведемо роботу для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке зверталася клієнтка для перевірки інформації.
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.
Стосовно виплати, то єДопомога нараховується міжнародними організаціями, тому як тільки вона буде зарахована, клієнтка одразу зможе її отримати. Перепрошуємо за незручності.
Находился в командировке в Харьковской области. 27.02 в 19.51 пришла смс что в 9.11 утра с моей карты было снято 368.74 грн. Я сразу позвонил на горячую линию и заблокировал карту, спросил у оператора почему деньги были сняты утром, а смс пришло вечером, ответ был это ваш оператор. Деньги сняли через систему пай пал. У оператора заказал перевыпуск карты. Приехав домой пошел в отделение разбиратся. Заказав выписку с карты за 27.02 оказалось что ощад 24 даже время снятия не зарегистрировал, хотя в смс время стояло и как такое может быть при любом снятии денег через ощад24 на телефон приходит код подтверждения, а тут ничего. Чтобы ощадбанк хоть что-то начал делать пришлось идти в полицию писать заявление. Пришлось также написать заявление зав.отделением. Но самое интересное началось потом, через четыре дня мне позвонила сотрудница и попросила прийти в отделение и написать еще одно заявление, я спрсил что это за заявление, оказывается в этом заявлении я должен дать согласие на то что если служба безопасности банка не обнаружит мошеннических действий с моей картой то просто снимут с моей карты 500 грн. Вот так ощадбанк борется не с мошенниками, а с со своими клиентами. Все правильно мошенников надо искать, а клиент вот он здесь. Вот такое полное дно.
Комментарии (2)
Ответ банка
24 марта 2021, 10:36
Доброго дня! При переказі коштів через особистий кабінет Ощад 24/7 операції підтверджуються одноразовим паролем із смс-повідомлення. Для проведення операцій на інших ресурсах, в тому числі PayPal, необхідно вказати повні реквізити картки — номер, термін дії та CVV-код, а надходження одноразового паролю, як додаткового підтвердження, залежить безпосередньо від налаштувань даного ресурсу.
У випадку, якщо дані вашої картки було скомпроментовано, блокування картки та замовлення нової із новими реквізитами — правильне рішення. Проведення розслідування за фактом шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Банк, зі свого боку, надасть всю необхідну інформацію для розслідування.
У випадку, якщо дані вашої картки було скомпроментовано, блокування картки та замовлення нової із новими реквізитами — правильне рішення. Проведення розслідування за фактом шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Банк, зі свого боку, надасть всю необхідну інформацію для розслідування.
Моя мама отримує субсидію. У березні банк не надіслав SMS про нарахування коштів, як завжди це робив у попередні місяці. Я протягом трьох днів з 25.03.20 до 27.03.20. телефонувала у відділення банку за номером ( 04637)7-10-11 кілька разів, щоб вияснити питання нарахування коштів, не відвідуючи банк. Робила це у робочі години. Телефон не відповідає. Це саме стосується й інших відділень у місті Прилуки, за винятком відділення у в/м 12. Там мені відповіли, але відповіді на питання не змогли дати. Наголосили, що люди звертаються з цим питанням, але яка причина — ми не знаємо. Довелося звертатися на гарячу лінію 0800-210-800. Там чітко все пояснили і питання вирішили. Прикро, що відділення на місцях, не обслуговують громадян належним чином. Особливо під час надзвичайної ситуації. Тим більше найчастіше це люди незахищених категорій. Нічого особистого, просто хочу, щоб обслуговування було кращим.
Написать комментарий
Ответ банка
27 марта 2020, 12:43
Доброго дня.
Хочемо звернути вашу увагу, що відділення Ощадбанку не консультують клієнтів з питань субсидії / пільги, ви можете отримати цю інформацію виключно через контакт-центр.
У контакт-центрі ви можете уточнити:
— суму перерахованих коштів за субсидією / пільгою на рахунки комунальних підприємств;
— суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
— перелік комунальних послуг за якими відсутня інформація і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
— залишок субсидії/пільги на поточний день.
Хочемо звернути вашу увагу, що відділення Ощадбанку не консультують клієнтів з питань субсидії / пільги, ви можете отримати цю інформацію виключно через контакт-центр.
У контакт-центрі ви можете уточнити:
— суму перерахованих коштів за субсидією / пільгою на рахунки комунальних підприємств;
— суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
— перелік комунальних послуг за якими відсутня інформація і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
— залишок субсидії/пільги на поточний день.
Сьогодні 20.03.2020 був у відділенні Ощадбанку м.Прилуки, вул. Київська 313, треба було нагально переказати гроші. Прийшовши у відділеня, побачив, що працівники банку працюють без захисних масок і не мають при собі антисептиків!!! І це під час пандемії у світі, карантину в Україні і на фоні того, що в Італії від КОРОНАВІРУСУ помирають по 300 чоловік щодня!!! До банку стоїть черга! Я поцікавився у працівника банку чому Ощадбанк, до речі, один з найбільших Державних банків України, не забезпечив своїх працівників захисними масками і антисептиками? Мені сказали, що керівництво Ощадбанку проінформувало, що масок і антисептиків не видаватимуть працівникам! І мені здається це не тільки в Прилуках, а і в усій Чернігівській області в Ощадбанку таке робиться. Що собі думає керівництво Ощадбанку?
Це просто ЖАХ! Про яку соціальну відповідальність банку перед своїми працівниками і клієнтами даного банку можна тут говорити??!!! Країна на карантині, а Ощадбанк не турбується про здоров'я своїх працівників і клієнтів!!! І це при тому, що маски в Україні є!
Дуже хотів би, щоб це прочитали представники НБУ і відповідні контролюючі органи влади.
Комментарии (3)
Це просто ЖАХ! Про яку соціальну відповідальність банку перед своїми працівниками і клієнтами даного банку можна тут говорити??!!! Країна на карантині, а Ощадбанк не турбується про здоров'я своїх працівників і клієнтів!!! І це при тому, що маски в Україні є!
Дуже хотів би, щоб це прочитали представники НБУ і відповідні контролюючі органи влади.
Ответ банка
23 марта 2020, 15:01
Доброго дня.
Відділення забезпечуються всім необхідним, та ми радимо уникати візитів до відділення, а проводити операції онлайн через Ощад24/7. Відсутність масок у відділенні, повязана з тим, що банк через велику кількість відділень, (а саме більше 2500) ще не встиг доставити їх до працівників, але ми працюємо над вирішенням даного питання і найближчим часом воно буде вирішено.
Відділення забезпечуються всім необхідним, та ми радимо уникати візитів до відділення, а проводити операції онлайн через Ощад24/7. Відсутність масок у відділенні, повязана з тим, що банк через велику кількість відділень, (а саме більше 2500) ще не встиг доставити їх до працівників, але ми працюємо над вирішенням даного питання і найближчим часом воно буде вирішено.
В жовтні 2017-го помер мій батько, до закінчення терміну його депозиту лишалося 1,5 місяці. Депозит автоматично продовжили.
В березні 2018-го нотаріус робить запит на розшук коштів померлої людини. Ощадбанк надав відповідь, отже й отримав інформацію, що вкладників помер.
В травні я отримала всі документи щодо прав спадщини, але забрати депозит не змогла, оскільки не зважаючи на смерть вкладників Ощадбанк автоматично продовжив депозит і достроково припинити його неможливо.
В листопаді 2018-го депозит знову продовжили, оскільки депозит можна розірвати лише в один день, а філію, де він був відкритий закрили.
07.05.2019 — черговий день закінчення депозиту, прийшла в банк і знову не змогла забрати гроші, бо у них в системі вже є запит на розторгнення депозиту, створений у 2018-му. Видалити заважаючий запис може лише програміст.
Запис видалили 08.05.2019, але депозит знову продовжився.
Заяву на дострокове розторгнення депозиту не погодили.
Вже півтора року як батька немає, але Ощадбанк продовжує вважати його своїм вкладником!
Комментарии (1)
В березні 2018-го нотаріус робить запит на розшук коштів померлої людини. Ощадбанк надав відповідь, отже й отримав інформацію, що вкладників помер.
В травні я отримала всі документи щодо прав спадщини, але забрати депозит не змогла, оскільки не зважаючи на смерть вкладників Ощадбанк автоматично продовжив депозит і достроково припинити його неможливо.
В листопаді 2018-го депозит знову продовжили, оскільки депозит можна розірвати лише в один день, а філію, де він був відкритий закрили.
07.05.2019 — черговий день закінчення депозиту, прийшла в банк і знову не змогла забрати гроші, бо у них в системі вже є запит на розторгнення депозиту, створений у 2018-му. Видалити заважаючий запис може лише програміст.
Запис видалили 08.05.2019, але депозит знову продовжився.
Заяву на дострокове розторгнення депозиту не погодили.
Вже півтора року як батька немає, але Ощадбанк продовжує вважати його своїм вкладником!
Ответ банка
22 мая 2019, 17:44
Доброго дня!
Прийміть наші співчуття.
Якщо ви вступили в право на спадщину, мо можете розпоряджатись рахунками.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону. Також вкажіть ПІБ та ідентифікаційний код, на кого відкриті рахунки.
Прийміть наші співчуття.
Якщо ви вступили в право на спадщину, мо можете розпоряджатись рахунками.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ, фінансовий номер телефону. Також вкажіть ПІБ та ідентифікаційний код, на кого відкриті рахунки.
На початку січня мені довелось оплати послуги. Я підійшла до найближчого відділення Ощадного банку.
Черга до платежів була великою. До мене підійшла менеджер Марина і запропонувала оплатити послуги через термінал і сказала, що допоможе, якщо мені щось буде не зрозуміло.
Так дійсно допомогла, дякую. Але допомогла вона не тільки клієнтам, але й працівникам банку. Передімною стояла жіночка працівниця, по її квитанції було видно, що вона оплачувала комунальні платежі. Але сама вона зробити цього не зуміла зовсім.
Вона боялася доторкнутися до екрану. Добре, що ця жіночка не була менеджером. Прочитати змогла тільки її прізвище Ткаченко.
Безтолковість зашкалює! Не хотілось, щоб така людина працювала з моїми коштами. Що вона робить в банку?!
Комментарии (4)
Черга до платежів була великою. До мене підійшла менеджер Марина і запропонувала оплатити послуги через термінал і сказала, що допоможе, якщо мені щось буде не зрозуміло.
Так дійсно допомогла, дякую. Але допомогла вона не тільки клієнтам, але й працівникам банку. Передімною стояла жіночка працівниця, по її квитанції було видно, що вона оплачувала комунальні платежі. Але сама вона зробити цього не зуміла зовсім.
Вона боялася доторкнутися до екрану. Добре, що ця жіночка не була менеджером. Прочитати змогла тільки її прізвище Ткаченко.
Безтолковість зашкалює! Не хотілось, щоб така людина працювала з моїми коштами. Що вона робить в банку?!
Ощадбанк (вул. Київська, 313, м. Прилуки, Чернігівська область)
За обмін 500 гривневих монет потрібно заплатити 15 грн. страховки
На питання, яким документом регламентується «страховка» (кого і від чого страхуємо?) касир надати відповідь відмовилася.
Крім того, касир обурювалися «Навіщо їх збирати?!»
Комментарии (2)
За обмін 500 гривневих монет потрібно заплатити 15 грн. страховки
На питання, яким документом регламентується «страховка» (кого і від чого страхуємо?) касир надати відповідь відмовилася.
Крім того, касир обурювалися «Навіщо їх збирати?!»
Ответ банка
6 декабря 2017, 15:25
Доброго дня!
Страхові продукти, які пропонуються у відділенні банку, є добровільними. Співробітник просто пропонує Клієнтам додаткову корисну послугу. Отримання будь-якої послуги можливе без оформлення страхового полісу
Страхові продукти, які пропонуються у відділенні банку, є добровільними. Співробітник просто пропонує Клієнтам додаткову корисну послугу. Отримання будь-якої послуги можливе без оформлення страхового полісу
Лист від виконавця банк отримав.
За то у самову відділенні затягують сам процес.
Говорять що нічого не приходило і чекайте.
Коли має прийти до кого звертатись ніхто нічого не знаю
І це державний банк
Як вона має жити без грошей?
До кого вона повина звернутись, щоб прийнняли якісь дії???