Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Киев, ул. Полеская, 12
Адрес:
Киев, ул. Полеская, 12
Телефон:
+38 (044) 566-42-49
Время работы:
Вт-Сб: 09:00-17:00, перерыв: 13:00-13:30, Пн,Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
OOsoba2
4 января 2020, 12:51
Дуже вдячний Співробітнику Ощадбанку Довготельській Вікторії Леонідівні (Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Поліська, 12) за сумлінне обслуговування: не зважаючи на певні технічні труднощі в позаробочий час (в обідню перерву) виділила достатньо часу для оформлення Договіру та відкриття рахунку
Написать комментарий
Ответ банка
8 января 2020, 12:48
Доброго дня! Вдячні за відгук. Ваша команда Ощадбанку!
Потрібно було обміняти пошкоджені гроші, довго лежали у вологому приміщенні, з-за цього пошкодилися. Знайшла статтю, що з січня 2019 року не обов'язково везти їх до Національного банку, а можна обміняти в «Ощадбанку, Приватбанку і Райфайзен банк Аваль». Працівники Ощадбанку навідріз відмовились міняти їх, так як при транспортуванні вони ще більше пошкодяться, і працівник буде віддавати зі своєї кишені. Говорили, що в їхніх повноваженнях заборонено обмін такої валюти, а на моє прохання показати, де написано, сказали, що не можуть це показати. Одним словом, просто не захотіли цим займатись. Я запитала: «Ви не хочете цим займатись?» і отримала позитивну відповідь. Касир постійно говорила, що може відразу віддати мені зі своєї кишені кошти, і щоб я ішла до них працювати. Потім дала папір, щоб я їх поклеїла і принесла. Я запропонувала зробити це на місці, і вона знову наголосила, що не має право їх прийняти. Або щоб я оплатила комісію за транспортування. Набрала на гарячу лінію Національного Банку, там сказали, що не мають права мені відмовити в такій операції! Прийміть міри, будь-ласка. В Національний Банк їхати далеко, та і навіщо, якщо написано, що можна безпосередньо у трьох банках це зробити.
Комментарии (2)
Ответ банка
10 апреля 2019, 10:42
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Касир зобов'язаний прийняти кошти на інкас. Дана послуга є платною.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Також вкажіть в особисті повідомлення адресу відділення. Вас запросять для обслуговування.
Приносимо вибачення за створені незручності.
Касир зобов'язаний прийняти кошти на інкас. Дана послуга є платною.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Також вкажіть в особисті повідомлення адресу відділення. Вас запросять для обслуговування.
Добрый день!
После посещения вашего банка, отделения 10026/046 в г.Киеве по улице Полесская, 12 у клиента складывается впечатление что он, незваный гость и пришёл не отдавать свои деньги банку, а просить милостыню, а там сидят три бабульки и пьют чай, а ты пытаешься их растормошить и потревожить. Чай конечно же они не пилили, но работать особого желания у них не было. За пол часа кассир не может обслужить клиента, то она не знает, то она провела не ту сумму и просит у клиента написать отказ, то нажала не ту клавишу. Знание компьютера и программы в которой работает ваш сотрудник равно «0», а это наше время и наши деньги! Почему в 21 веке посетив Ощадбак ощущаешь себя в 18 веке? Должно же что-то измениться с 1841 года с дня основания банка?
Комментарии (1)
После посещения вашего банка, отделения 10026/046 в г.Киеве по улице Полесская, 12 у клиента складывается впечатление что он, незваный гость и пришёл не отдавать свои деньги банку, а просить милостыню, а там сидят три бабульки и пьют чай, а ты пытаешься их растормошить и потревожить. Чай конечно же они не пилили, но работать особого желания у них не было. За пол часа кассир не может обслужить клиента, то она не знает, то она провела не ту сумму и просит у клиента написать отказ, то нажала не ту клавишу. Знание компьютера и программы в которой работает ваш сотрудник равно «0», а это наше время и наши деньги! Почему в 21 веке посетив Ощадбак ощущаешь себя в 18 веке? Должно же что-то измениться с 1841 года с дня основания банка?
Ответ банка
28 марта 2019, 9:34
Добрый день!
Благодарим за конструктивную критику. Примем во внимание ваше обращение, проанализируем ситуацию. Рекомендуем вам воспользоваться альтернативными каналами обслуживания, ИПТ, Ощад 24/7 — что позволит вам ощутить себя в 21 веке, сэкономить свое драгоценное время, не посещать отделения банка.
Благодарим за конструктивную критику. Примем во внимание ваше обращение, проанализируем ситуацию. Рекомендуем вам воспользоваться альтернативными каналами обслуживания, ИПТ, Ощад 24/7 — что позволит вам ощутить себя в 21 веке, сэкономить свое драгоценное время, не посещать отделения банка.
Ответ администратора
29 марта 2019, 16:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.03.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Расскажите мне, пжл, как можно работающему человеку попасть в отделение Ощадбанка по ул. Полесской,12, с графиком работы с 11-00 до 19-00… и выходным, внимание: суббота и воскресенье!? Замечу, это единственное отделение Ощадбанка в микрорайоное…
Кто утверждал им такой интересный график?
В пятницу попыталась «вписаться» в столь «прелестный график работы сферы услуг»… на дверях меня ждало объявление… с 16 по 18 мая отделение не работает. Можете представить, что будет твориться в отделении в понедельник, 21 мая, какое будет «убийство» из желающих оплатить коммунальные услуги? Да, не все пенсионеры умеют пользоваться интернетом и терминалами.
Ребята, я в шоке от такого сервиса!
Посмотрела графики работы отделений в других районах… всё ок… с 09 до 19. выходной — воскресенье.
Мне очень интересно это самодеятельность самих сотрудников или как можно еще объяснить такое отношение к клиентам… повторюсь ЕДИНСТВЕННОГО отделения Ощадбанка в микрорайоне!?
Комментарии (3)
Кто утверждал им такой интересный график?
В пятницу попыталась «вписаться» в столь «прелестный график работы сферы услуг»… на дверях меня ждало объявление… с 16 по 18 мая отделение не работает. Можете представить, что будет твориться в отделении в понедельник, 21 мая, какое будет «убийство» из желающих оплатить коммунальные услуги? Да, не все пенсионеры умеют пользоваться интернетом и терминалами.
Ребята, я в шоке от такого сервиса!
Посмотрела графики работы отделений в других районах… всё ок… с 09 до 19. выходной — воскресенье.
Мне очень интересно это самодеятельность самих сотрудников или как можно еще объяснить такое отношение к клиентам… повторюсь ЕДИНСТВЕННОГО отделения Ощадбанка в микрорайоне!?
Ответ банка
21 мая 2018, 14:59
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Графики работы отделений банка устанавливаются после анализа клиентопотока и нагрузки на отделение. Обращаем Ваше внимание, что в терминале и Ощад 24/7 возможно оплатить любые платежи. К примеру, в Ощад 24/7 оплата платежей на произвольные реквизиты без комиссии.
2.04.2018 у відділенні 46 в місті Києві, що знаходиться за адресою вул. Поліська 12, зі мною трапився маленький інцидент.
Я хотів сплатити штраф за порушення ПДР у розмірі 51 грн., копійками номіналом 10 та 25. Та касиром, призвище не знаю, бо бейджиків не було, мені було відмовлено, з формулюванням: « Я їх рахувати не буду». Мені запропонували сплатити самостійно в терміналі, який як відомо копійки не приймає.
Позвонивши до контакт-центру, отримав відповідь, що касир не має права відмовити у сплаті. Але це не подіяло. Мені стало зрозуміло, що копійки вже не гроші, якщо Ощадбанк їх вже не приймає. Книги скарг у відділенні теж не має. Прошу надати мені відповідь, та роз’яснення.
ст.56 Про Національний банк України від 20.05.1999 №679-XIV
Національний банк видає нормативно-правові акти з питань, віднесених до його повноважень, які є обов’язковими для органів державної влади і органів місцевого самоврядування, банків, підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також для фізичних осіб.
п.6 Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні від 01.06.2011 №174
Банк (філія, відділення) зобов'язаний також здійснювати на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів. Такий обмін, якщо справжність та платіжність банкнот (монет) не викликає сумніву, банк (філія, відділення) здійснює безпосередньо під час приймання готівки без відображення в бухгалтерському обліку.
Комментарии (5)
Я хотів сплатити штраф за порушення ПДР у розмірі 51 грн., копійками номіналом 10 та 25. Та касиром, призвище не знаю, бо бейджиків не було, мені було відмовлено, з формулюванням: « Я їх рахувати не буду». Мені запропонували сплатити самостійно в терміналі, який як відомо копійки не приймає.
Позвонивши до контакт-центру, отримав відповідь, що касир не має права відмовити у сплаті. Але це не подіяло. Мені стало зрозуміло, що копійки вже не гроші, якщо Ощадбанк їх вже не приймає. Книги скарг у відділенні теж не має. Прошу надати мені відповідь, та роз’яснення.
ст.56 Про Національний банк України від 20.05.1999 №679-XIV
Національний банк видає нормативно-правові акти з питань, віднесених до його повноважень, які є обов’язковими для органів державної влади і органів місцевого самоврядування, банків, підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також для фізичних осіб.
п.6 Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні від 01.06.2011 №174
Банк (філія, відділення) зобов'язаний також здійснювати на вимогу клієнта обмін банкнот на монети, монет на банкноти, банкнот (монет) одних номіналів на банкноти (монети) інших номіналів. Такий обмін, якщо справжність та платіжність банкнот (монет) не викликає сумніву, банк (філія, відділення) здійснює безпосередньо під час приймання готівки без відображення в бухгалтерському обліку.
Ответ банка
3 апреля 2018, 10:12
Доброго дня. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Співробітник мав прийняти платіж копійками. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону та приблизний час звернення до відділення.
В отделении Ощадбанка #046 г. Киев по Ул. Полеская 12 отказали в оформлении денежного перевода «Золотая корона» в связи с тем, что оператор не умеет отправлять денежный перевод и отправила меня в отделение у Дарницкого рынка. Проверьте профпригодность ваших сотрудников и освободите места для молодых специалистов.
Комментарии (1)