Звернулася в Ощад 12 жовтня для оплати за виготовлення закордонного паспорта. Маючи при собі реквізити, проконсультувалася зі співробітнецею і вона мене запевнила, що можна провести оплату через термінал. Я попросила допомоги. Вона мені допомогла ввести дані.Дані були введені частково. Хоча на справді таку оплату потрібно проводити тільки через касу і вказувати номер свідотцтва про народження ітд. (паспорт для дитини). Коли у мене не прийняли такої квитанції у ЦНАП і я повернулася у банк щоб виправити цю ситуацію, співробітнниця спочатку відмовлялася допомагати, відсилаючи мене назад у цнап. Щоб я там вирішувала це питання. Коли я наполягла, то мені сказали, що бухгалтерія на обіді і цим питанням не зможут зайнятися і зробили копію моєї квитанції та обіцяли перетелефонувати. Дзвінка, звісно, не було. НАСТУПНОГО ДНЯ Я ЗНОВУ ЗАВІТАЛА У БАНК, І ПОЧУЛА ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: «МИ НІЧОГО НЕ ВИРІШИЛИ ТОМУ І НЕ ДЗВОНИЛИ». Тому що у відділені не працює стаціонарний телефон і вони не могли зв'язатися з центральним відділенням.
Ви серйозно?? Коли є інтернет і мобільні!!!
Ще через кілька днів мені зателефонували і я знову прийшла у відділення. Там записала все що потрібно вказати при оплаті і мене знову запевнели, що надсилають дані в центральне відділення і про результат повідомлять.
Так пройшло ще три тижні. І мої нерви здали. Я знову була у відділення. На моє запитання чому мені ніхто не дзвонив, відповісти нічого не змогли. Сказали що все добре і все виправили.
А дізнатися я про це напевне, б мала за допомогою телепатії?
Ви звертайтесь в ЦНАП, там уже все добре.
Уявіть ситуацію. Приходжу в ЦНАП без квитанції і кажу: «Зробіть паспорт, у мене квитанції правильної нема, але там все добре».
Занавес!!!
PS
Працівники відділення цього разу зв'язалися з центральним відділеням мобільним телефоном (це весело, як би не було так сумно).
Прочекавши ще годину у відділенні, відповіді і квитанції не отримала. Працівники обіцяли зателефонувати.
Пройшов 21 день з дня оплати.
Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Черновцы, ул. Южно-Кольцевая, 25
Адрес:
Черновцы, ул. Южно-Кольцевая, 25
Телефон:
+38 (0372) 55-67-06
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:30, без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
1 ноября 2018, 15:05
Доброго дня! Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення, що саме не влаштувало співробітників ЦНАП у квитанції? (можливо вони щось казали за це)
Ваше ПІБ, контактній номер телефону, та до якого відділення Ви звертались. Перевіримо ситуацію.
Ваше ПІБ, контактній номер телефону, та до якого відділення Ви звертались. Перевіримо ситуацію.
Біля каси жодної людини не було, я зраділа, що хоч колись не бувають черги.Але завчасно раділа…Звернувшись до касира Пухальської І.М. отримала відмову, монолог, що вона не приймає, а оформляє картки.Хоча поряд за столом сиділа інший співробітник відділу і саме вона оформляла…Почувши таку відповідь від касира Пухальської, звернулася до керівника відділення і спитала, чи касир має приймати платежі чи займатись оформленням документів!!! На що отримала відповідь, що касир теж оформляє…Що оформляла Пухальська невідомо, бо жодної людини біля вікна каси небуло! Вона просто сиділа…Я стала в касу поряд.Не минуло і 1 хвилини як Пухальська запросила до вікна каси знайомого мужчину і почала обслуговування, в кінці попросивши його написати ій гарний відгук.
Стоячи біля каси, побачила на полиці Подяку Пухальській,і дуже була здивована! За що?! За які заслуги?!!!
Поведінка саме Пухальської вже неодноразово була безкультурною до клієнтів, постійно кричить, робить в касі свої зауваження людям, встановлює свої правила, одним словом робить з установи Ощадбанку балаган!!! Прошу прийняти міри і навчити спілкуванню з клієнтами, прохання пояснити, що система черг, скандалів це пережитки минулого і відійшло в історію вже давно в цивілізованому світі.