Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Angelushka 1 ноября 2018, 13:25
Отделение по адресу: Черновцы, ул. Южно-Кольцевая, 25
Звернулася в Ощад 12 жовтня для оплати за виготовлення закордонного паспорта. Маючи при собі реквізити, проконсультувалася зі співробітнецею і вона мене запевнила, що можна провести оплату через термінал. Я попросила допомоги. Вона мені допомогла ввести дані.Дані були введені частково. Хоча на справді таку оплату потрібно проводити тільки через касу і вказувати номер свідотцтва про народження ітд. (паспорт для дитини). Коли у мене не прийняли такої квитанції у ЦНАП і я повернулася у банк щоб виправити цю ситуацію, співробітнниця спочатку відмовлялася допомагати, відсилаючи мене назад у цнап. Щоб я там вирішувала це питання. Коли я наполягла, то мені сказали, що бухгалтерія на обіді і цим питанням не зможут зайнятися і зробили копію моєї квитанції та обіцяли перетелефонувати. Дзвінка, звісно, не було. НАСТУПНОГО ДНЯ Я ЗНОВУ ЗАВІТАЛА У БАНК, І ПОЧУЛА ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: «МИ НІЧОГО НЕ ВИРІШИЛИ ТОМУ І НЕ ДЗВОНИЛИ». Тому що у відділені не працює стаціонарний телефон і вони не могли зв'язатися з центральним відділенням.
Ви серйозно?? Коли є інтернет і мобільні!!!

Ще через кілька днів мені зателефонували і я знову прийшла у відділення. Там записала все що потрібно вказати при оплаті і мене знову запевнели, що надсилають дані в центральне відділення і про результат повідомлять.

Так пройшло ще три тижні. І мої нерви здали. Я знову була у відділення. На моє запитання чому мені ніхто не дзвонив, відповісти нічого не змогли. Сказали що все добре і все виправили.
А дізнатися я про це напевне, б мала за допомогою телепатії?
Ви звертайтесь в ЦНАП, там уже все добре.
Уявіть ситуацію. Приходжу в ЦНАП без квитанції і кажу: «Зробіть паспорт, у мене квитанції правильної нема, але там все добре».
Занавес!!!
PS
Працівники відділення цього разу зв'язалися з центральним відділеням мобільним телефоном (це весело, як би не було так сумно).
Прочекавши ще годину у відділенні, відповіді і квитанції не отримала. Працівники обіцяли зателефонувати.
Пройшов 21 день з дня оплати.
Ощадбанк
Ответ банка
1 ноября 2018, 15:05
Доброго дня! Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення, що саме не влаштувало співробітників ЦНАП у квитанції? (можливо вони щось казали за це)
Ваше ПІБ, контактній номер телефону, та до якого відділення Ви звертались. Перевіримо ситуацію.

Комментарии - 7

+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 ноября 2018, 14:52
#
В чем именно не правильная квитанция??
+
0
Angelushka
Angelushka
1 ноября 2018, 15:19
#
В квитанції не були вказані всі необхідні дані:
код підрозділу,
код послуги
серія та номер свідоцтва про народження та багато іншого
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 ноября 2018, 15:32
#
Так чего же вы не проконтролировали на месте когда все указывал менеджер рядом с вами?
Это ваша невнимательность.
+
0
Angelushka
Angelushka
1 ноября 2018, 15:38
#
Окей, а то что это еще почти месяц решается. Обманывают, что могут созвониться только стационарным телефоном, не перезванивают клиенту, увиливают от ответа. Это тоже я виновата.
Если б изначально не заверила работник банка, что можно платить через терминал, ничего этого бы не было, потому что работники на кассе знают такую процедуру и все указывают.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
1 ноября 2018, 15:50
#
Оплата через терминал это как оплата через интернет, все платежки через Киев идут, в отделение разве только стоит сама машина… в цнап давно вашу платежку должны были найти в бухгалтерии, денгь они же приняли, не вернули. Кстати вам это момент надо точно уточнить, зайти в областной управления ощада и уточнить может вернулись обратно деньги. В цнап точно скажут…
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
1 ноября 2018, 20:04
#
Можно было и через интернет оплатить. Все равно на тот счет дойдут, на который Вы платили
+
0
ns5465456
ns5465456
2 ноября 2018, 21:51
#
Главное что платеж прошел… а то что нет квитанции -в цнапи неправы… зачем им квитанции…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка