Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение Ощадбанк: ул. Шевченко, 37, Чернигов

Адрес:
Чернигов, ул. Шевченко, 37
Телефон:
+38 (0462) 77-23-64
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
28 июля 2025, 9:23
Банкомати Ощадбанку не видають готівку. При спробі зняти готівку на екрані банкомату прописано що можна знімати 25 000 кожні 3 години, по факту ж при спробі зняття суми 25000 або 20000, 15 000 … видає помилку: з технічних причин ваш запит тимчасово не може бути виконаний. Пробувала в трьох банкоматах міста Чернігів та в одному банкоматі смт. Куликівка. Перша спроба зняття 22.07, остання 27.07. Спитала співробітника відділення (Чернігів, Шевченка, 37) чому банкомат не працює — вона відповіла що не знає, спробуйте знімати в інших банкоматах. На гарячій лінії відповіли що це питання не до них це треба шукати інкасаторів. Отака допомога…
Комментарии (3)
1
25 июля 2025, 11:54
23.06 я звернулася до відділення Ощадбанку для оформлення додаткової карти за довіреністю. На відділенні працює тільки один єдиний спеціаліст, яка не знала як оформити додаткову карту, записала питання і вказала, що перетелефонує. Пройшло два дні — відповіді немає. Залишила скаргу на гарячі лінії, але розгляд сказали займатиме до 30 днів, відповідно цей час в мене немає можливості знімати гроші з карти через те що співробітники відділення не можуть оформити продукт.
Банкомати ж також кошти не видають пише помилку технічна причина але співробітники відділення не знають що з цим робити. Тобто єдина можливість зняти кошти з карти це тільки банкомати інших банків які за це знімають комісію.
Комментарии (2)
1 не засчитана
15 июня 2020, 14:32
Все действие происходило в отделении №10024/064 Ощадбанка г. Чернигов. Пару недель назад, ходила моя теща получать карту в вышеупомянутое отделение. В итоге: установить пин на карту не помогли, ВПАРИЛИ кредитку, на возражения, что кредитная карта не нужна, сказали — выдается вместе с пенсионной. В итоге: пришлось самим разбираться как устанавливать пин. Пожилому человеку тяжело с картами, установкой пина и т.д… Еще надо идти закрывать кредитку. Вопрос к представителям банка: Вы не в состоянии помочь пожилому человеку с активацией карты и установкой пина, не ужели это так сложно? И до коли будет продолжаться ВПАРИВАНИЕ кредитных карт??? Почему карты выдавались не в конверте? А просто с открытыми реквизитами (номер, срок действия, cvv)? Сотрудник запросто может записать реквизиты, оплачивать покупки с чужой карты а потом доказывай, что это не твои покупки!!!
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
15 июня 2020, 17:55
Добрый день! Приносим извинения за неудобство. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ФИО и контактный номер телефона вашей тещи.