Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Красилов, ул. М. Грушевского, 51
Адрес:
Хмельницкая область, Красилов, ул. М. Грушевского, 51
Телефон:
+38 (089) 226-33-46, +38 (089) 226-33-47
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб: 09:00-13:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
23052012
5 октября 2022, 14:58
11.08.2022 моїй мамі-пенсіонерці, на жаль, клієнтці вашого банку прийшла пенсія. Наступного дня цих грошей на рахунку вже не було. На гарячій лінії банку нам сказали, що їх перекинули на іншу картку Ощадбанку через додаток Ощад 24. І тут починається найцікавіше — ніхто не розбирається в ситуації, ніхто не скасовує операцію, попри те, що власниця картки заявляє, що не пересилала гроші. Тупо розводять руками — все, немає грошей, ми ні до чого, це ви комусь передали дані. Якби мама сама реєструвалась в додатку, знала логін і пароль, ок, я б могла запідозрити, що може десь комусь сказала, так же ж НІ — Я її реєструвала, Я лише знала логін і пароль, але навіть Я за два роки його забула, бо потреби у додатку не було (зареєстрували під час пандемії ковіду, коли в банк було небезпечно іти). У поліцію ми написали заяву. Наполягли, щоб місцеве відділення подало нашу заяву і в службу безпеки банку. Офіційного листа-відповіді від Ощадбанку чекаємо від 16.08. Неофіційно нам результати передали вже наступного дня — «ви комусь передали дані». Я вважаю, що не було бодай імітації розслідування. Якщо гроші зникають з вини клієнта, то банк за законом може їх не повертати, тому служба безпеки скаже і напише усе, що треба, аби винним був клієнт. Банк не зробив НІЧОГО, аби допомогти повернути вкрадене чи хоча б знайти винного. Пенсіонерка залишилася без копійки в період війни і тотального безгрошів'я та отримала гіпертонічний криз. У мене питання до банку: коли чекати на офіційну письмову відповідь від С Б Ощадбанку (45 днів давно минули)? А для решти — заклик обходити банку десятою дорогою. Тут ваші гроші не захищені навіть приблизно. Якщо ви не маєте хороших адвокатів, довести свою правоту — неможливо, бо буде лише ваше слово проти юристів банку.
Комментарии (2)
Ответ банка
6 октября 2022, 10:02
Добрий день. Нам дуже прикро що у вашої матері сталася така ситуація. Без розголошення даних з боку клієнта проведення такої операції є неможливим. Для входу в додаток не обов'язково знати логін та пароль, адже є функція відновлення паролю. Але скористатися нею можна тільки або маючи доступ до фінансового номеру телефону, або якщо клієнт самостійно передав коди підтвердження операцій, які надіслані в смс, третім особам. Якщо операція по карті була проведена, то на жаль в банку немає технічної можливості її відмінити. Розслідуванням ситуації яка у вас виникла займається поліція. Тому, стосовно термінів її розгляду та повернення коштів рекомендуємо уточнити безпосередньо в поліції. Дякуємо за розуміння.
Це взагалі жах. З яких пір послуга перевірки залишку коштів в банкоматі платна і становить 3 грн.? Це взагалі нормальна практика? Щоб переглянути баланс я маю платити. Я вважаю це не припустимо!!! (Картка Ощадбанку терміналом теж Ощадбанку)
Комментарии (10)
Ответ банка
20 мая 2019, 11:46
Доброго дня!
З тарифами ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку.
Є певна кільуість спроб перегляду безкоштовних.
Рекомендуємо підключити послугу СМС-інформування, що дасть можливість переглядати баланс, подивившись останнє повідомлення.
З тарифами ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку.
Є певна кільуість спроб перегляду безкоштовних.
Рекомендуємо підключити послугу СМС-інформування, що дасть можливість переглядати баланс, подивившись останнє повідомлення.