Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Хмельницкий, ул. Проскуровская, 15
Адрес:
Хмельницкий, ул. Проскуровская, 15
Телефон:
+38 (038) 265-68-30, +38 (038) 275-50-28
Время работы:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Viktiria8699
10 июня 2024, 15:10
Щиро вдячна за професійну консультацію. З усіх банків на вулиці Проскурівській лише тут надали правильну і дієву консультацію.
Написать комментарий
Перевел деньги с карточного счета на депозит…пошел третий час …операция в обработке. Раньше этот процесс был за секунды…
Написать комментарий
Ответ банка
26 июля 2022, 12:52
Доброго дня.
Максимальні терміни зарахування коштів на рахунок може бути до 3-х робочих днів. Тому, впродовж цього терміну кошти перераховуються і ви бачите відповідний статус по операції. Як тільки пройде повністю списання з рахунку і вони перейдуть на депозитний рахунок статус операції зміниться на «операція успішна».
Максимальні терміни зарахування коштів на рахунок може бути до 3-х робочих днів. Тому, впродовж цього терміну кошти перераховуються і ви бачите відповідний статус по операції. Як тільки пройде повністю списання з рахунку і вони перейдуть на депозитний рахунок статус операції зміниться на «операція успішна».
При звернені у відділення Ощадбанку м. Хмельницький вул. Проскурівська 15 для з'ясування чому приходять смс з балансом коштів на залишку дві суми із різницею близько 36грн. Консультант Аліна подивилась і відповіла: «Це ваші всі власні кошти», назвавши певну суму. Я перепитав: «Це точно?», знаючи що на зарплатному проекті у мене є ще доступні кредитні кошти на суму 19000грн. Вона знову подивилась: «А да у вас овердрафт на 19000, а інші ваші кошти» і після цього, зрозумівши, що у мене все гаразд на рахунку пішов заспокоєний. Але при наступних зарахуваннях коштів не сходився «дебет з кредитом». Прийшлось дзвонити на гарячу лінію, де мені дівчина все доступно роз'яснила. Виявилось що при знятті коштів з овердрафту і при наступному їх зараховуні кредитні кошти більше автоматично не погашаються, а їх потрібно вручну у додатку Ощад24, терміналі чи за тел. гарячої лінії погашати починаючи з лютого місяця 2020р.
Для чого мені призначати такого нефахового консультанта Аліну (097 874 81 43) особистим менеджером, який не орієнтується і не розуміється в продуктах та сервісах банку!
Написать комментарий
Для чого мені призначати такого нефахового консультанта Аліну (097 874 81 43) особистим менеджером, який не орієнтується і не розуміється в продуктах та сервісах банку!
Ответ банка
9 декабря 2020, 12:13
Доброго дня! Якість роботи працівника обов'язково перевіримо, перепрошуємо за завдані незручності. З повагою, команда Ощадбанку.