Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Ощадбанка: Ромны, ул. Соборная, 2

Адрес:
Сумская область, Ромны, ул. Соборная, 2
Телефон:
+38 (054) 485-16-25, +38 (054) 485-14-22
Время работы:
Пн-Пт: 08:00-16:00, без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
7 июля 2022, 14:41
Шановні співробітникі банку, ви можете зорієтувати людей коли ви нарахуєте кошти заощаджених пільг монетизаціі, ви відповідаете що протягом липня, але в тому році ви хоть приблизно казали 10 липня.чому ви не можете дати відповідь з якого числа почнеться виплата, ні на гарячій лінії ні тут немає ніякої конкретикі, люди на щось розраховують в цей важкій час, а у вас стандартна відповідь.Куди звертались, якщо ви ні чого не знаєте? кошти від чому.служб вже давно перераховані на ощадбанк, так в чому затримка, якщо по закону банк повинен перерахувати в червні, напишіть будь ласка з якого числа почнеться виплата виплата.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
7 июля 2022, 16:03
Ми би повідомили більш точний термін, якби це було можливим. Кошти будуть зараховані протягом поточного місяця.

В червні банк сформував реєстри залишків пільг на облікових записах та відправив на погодження до Міністерства соціальної політики. Після опрацювання реєстрів та підтвердження зі стороною Мінсоцполітики, банк розпочинає виплати.
1 не засчитана
4 июля 2022, 11:22
Добрий день вже липень місяць, а залишкі заощаджених коштів монетизації пільг, які повинні бути перераховані в червні місяці на особистий рахунок пільговика досі немає.кошти вже давно перераховані на ощадбанк, так чому ви не переводите іх пільговика, а держмит іх у себе на дипозитах
Комментарии (4)
Ответ банка
Ощадбанк
4 июля 2022, 12:28
Доброго дня. Кошти будуть перераховані на карткові рахунки протягом липня.
1
15 июля 2020, 14:25
Відділення банку в Сумській області м. Ромни, вул. Соборна, 2. Постійна черга у відділенні банку фіксується кожен день. На скарги людей ніхто не реагує. Охорона банку закриває двері перед обличчями клієнтів. На прохання покликати головного — відповідають що головного не має і звертатися можна тільки на гарячу лінію. Щоб замовити отримання депозиту ( у валюті) 13. 07. 2020 моя мама (інвалід з дитинства) стояла в черзі з 8-мої до 13-ї години на вулиці при температурі в 17 градусів і сильному вітрі. В день отримання депозиту знову відчекавши в черзі з 8-мої по 13-ту годину відділення закрилося на обідню перерву. На прохання видати депозит охорона банку зачинила двері і не дозволила поговорити з керівником відділення. З 13ї до 14ї години, я намагалася оформити скаргу на відділення на гарячий лінії, оператор Світлана не хотіла реєструвати скаргу, мотивуючи тим, що працівники банку мають право на обідню перерву. Тільки після 4-ї спроби оператор зареєструвала скаргу про постійні черги у відділенні та про некоректне відношення до клієнта з боку охорони банку.
В банку знаходиться ще один депозит, який я не маю змоги забрати тільки через новий законопроект.
У нашому місті знаходиться 2 відділення ощадбанку, але працює лише одне відділення з постійними чергами.
Дуже сумно, що працівники банку мають право на обідню перерву, а прості люди не мають права ні на обід ні на нормальне обслуговування.
Фотоматеріали черг збережені.
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
15 июля 2020, 17:34
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітниками. Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали.
1 не засчитана
17 августа 2018, 15:50
Доброго дня скажіть будь ласка колы будуть Социальні выплаты Сумська обл. м. Ромны?
Комментарии (3)
Ответ банка
Ощадбанк
17 августа 2018, 16:05
Добрый день! За данной информацией Вам необходимо обратиться в орган, который проводит выплаты.
1
1 июня 2018, 21:26
Такое впечатление, что чтобы пройти на работу в Ощадбанк надо пройти тест на хамство. Обслуживаюсь как юридическое лицо, так как я главный бухгалтер. Так забрать выписки с банка или оставить платежки это целая история. Сотрудники, закатывая глаза и томно вздыхая «Господи», медленно выдают выписки. Такой наглости я еще не видела. Коль берете абонплату то обслуживайте нормально. Как физическое лицо этот банк не выбрала.
Комментарии (4)
Ответ банка
Ощадбанк
4 июня 2018, 12:45
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. С сотрудниками банка будет проведено дополнительное обучение по улучшению качества обслуживания.
без оценки
25 июля 2017, 17:30
Термінал «з’їв» кошти. У відділенні всі працівники на місцях, але у них вже не прийомна година, тому приходьте завтра. Дзвінок на «гарячу лінію» приніс наступне: 1) якість зв’язку ніяка — себе чув ехом, на тій стороні дівчину ледь чутно; 2) описав причину дзвінка, на що отримав, якщо коротко — «не клієнт, так що ідіть на ...». І ще з відповіді зрозумів, що якщо б я був клієнтом, то мені теж треба було б йти… набирати номер телефону, який дають при відкритті рахунку.
Питання — хто в такий банк піде обслуговуватися?
Комментарии (5)
Ответ банка
Ощадбанк
25 июля 2017, 17:33
Доброго дня! Вам необхідно написати заяву у відділенні банку, в якому проводили оплату

На странице собрана вся информация про отделение Ощадбанка по адресу Ромны, ул. Соборная, 2.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Ощадбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Ощадбанка  расположенном по адресу Ромны, ул. Соборная, 2- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.