Курс валютв Ощадбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Отделение Ощадбанка: Яворов, пл. Рынок, 9
Адрес:
Львовская область, Яворов, пл. Рынок, 9
Телефон:
+38 (03259) 2-17-56
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб: 09:00-14:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
ROXYMAN
16 апреля 2023, 1:37
Доброго дня. Ніколи не подумав би що стану жертвою шахраїв, так як чудово розбирався як я думав до цього у цій темі. Отже по порядку. Після отримання авансу на роботі, вирішив оплатити комунальні послуги. І чомусь ніколи не міг з нового додатка оплатити за ел.енергію. Приходилося завжди заходити в старий додаток лише для цього.Тому що відображалась лише картка з ковідної тисячі. Та і взагалі у мене відображалась в головному вікні лише картка яка давно заблокована, а перехід на активну яка була відновлена після втрати останньої завжди відбувався через заблоковану. Вирішив подзвонити в підтримку Ощадбанку, де там мене не зовсім зрозуміли і хлопчина запропонував видалити аккаунт ощад24/7 і щоб я його знову зареєстрував через активну картку. Запропонував послухати робота як це зробити, де той пропонував реєструватися через чатбот де посилання на нього є в офіційному сайті. Перейшовши туди я дійсно побачив 2 варіанта чатбота, а саме у Viber, або Telegram. Обравши телеграм, чатбот відкрився на не фінансовому номері, оскільки в телеграмі у мене було 2 аккаунта. Ну я довго не думаючи на фінансовому номері ввожу назву Ощадбанк. Появляється у мене в пошуку лого і назва чатботу, таке як коли я перейшов з сайту і воно відкрилося не там де було потрібно. Зайшовши туди все так само як і має бути. Поділився номером. Дзвінок з Ощадбанку де мені робот диктує 4 цифри які я маю ввести в чатбот для реєстрації. Я його ввожу і все паралельно реєструюсь як я зрозумів і я і шахрай. На наступний день приходить повідомлення про переказ всіх які залишились коштів у розмірі 4500 грн на інший банк. Дзвоню тут же в підтримку і говорю відмініть платіж, там розвели руками і сказали, що платіж проведений і відмінити вже не можуть. Куди саме і на який банк тоже не можуть глянути, лише. те що можуть сказати що платіж був здійснений через ощад24/7. І що можуть заблокувати карту і сам доступ до ощад 24/7. Порекомендували звернутися до правоохоронних органів. Я довго не міг збагнути як таке сталося. Поки сам не здогадався і не звірив логін самого чатботу де звісно він відрізнявся на 1 букву. Офіційний @OschadBot, а липовий @OschadjBot. Поїхав в райвідділ написав заяву. Зараз пасха на носі, та і вихідні ніхто не буде тим займатися. Хоч я і винен, але то дуже велика і винна безпеки Ощадбанку, що вони дозволили такій схемі бути. По перше, якщо ви вже і відкрили отой чатбот, то слідкуйте за появою клонів фішингових чатботів в соцмережах і оперативно видаляйте їх, щоб і нікому думки не спало таке робити. А по друге дозвольте відміняти операції по дзвінку хоча б після 15−30 хв після її реалізації, або обов’язково вводом якихось цифр, чи дзвінком як це є в системах безпеки інших банків. Заяву в поліцію написав, та не надіюсь, що кошти ці колись побачу.
Комментарии (4)